چیست: به روز رسانی ها

وردپرس به طور خودکار بروزرسانی ها را در هسته وردپرس و همچنین پلاگین ها و تم های نصب شده بررسی می کند. وردپرس بروزرسانی های موجود را در منوی داشبورد »به روزرسانی ها برجسته می کند.

Notifications for Updates in WordPress

از آنجا یک مدیر می تواند هسته وردپرس را دوباره نصب و ارتقا دهد و همچنین پلاگین ها و مضامین مورد نیاز برای به روزرسانی را به روز کند.

ممکن است وردپرس نتواند به روزرسانی برخی از افزونه ها و موضوعاتی را که از وب سایت های شخص ثالث بارگیری شده اند ، بررسی کند. در این صورت ، هیچ به روزرسانی برای آنها نشان داده نمی شود.

اگر افزونه ها و مضامین از منابع شخص ثالث نصب شده باشید ، باید با رفتن و بارگیری نسخه جدیدتر از خود منبع ، آنها را به صورت دستی به روز کنید.

پس لازم است استفاده از FTP برای بارگذاری افزونه جدید در فهرست افزونه های وب سایت خود و جایگزینی پرونده های پلاگین قدیمی.

اساساً هر آنچه از فرم WordPress.org بارگیری می شود ، گزینه ارتقا automatic خودکار را در خود دارد.

توسعه دهندگان تجاری معتمد مانند StudioPress ، فرم های جاذبه ، iThemes و سایر موارد نیز به روز رسانی خودکار را از داخل داشبورد ارائه می دهند.

به روزرسانی ها به وردپرس این امکان را می دهند تا در صورت وجود نسخه جدیدی از وردپرس ، افزونه ها یا مضامین ، به کاربران اطلاع دهد. بسیار توصیه می شود که وردپرس خود را به روز نگه دارید و نسخه های جدید را به محض دسترسی نصب کنید.

اکثر این نسخه های جدید حاوی وصله های امنیتی هستند که از وب سایت های وردپرس در برابر حملات مخرب محافظت می کنند. اگر موفق به بروزرسانی به آخرین نسخه نشدید ، خود را در معرض خطر امنیتی بسیار بیشتری قرار می دهید.

خواندن اضافی h4>

.

دیدگاهتان را بنویسید