چیست: برچسب گذاری کنید

برچسب یکی از طبقه بندی های از پیش تعریف شده در وردپرس است. کاربران می توانند برچسب ها را به همراه دسته ها به پست های وردپرس خود اضافه کنند. با این حال ، اگرچه یک دسته می تواند طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش دهد ، دامنه برچسب ها کمتر است و به موضوعات خاص متمرکز است. آنها را به عنوان کلمات کلیدی در نظر بگیرید که برای موضوعات مورد بحث در یک پست خاص استفاده می شوند.

در وردپرس ، اگر کاربری دسته ای را برای یک پست انتخاب نکند ، به طور خودکار در گروه پیش فرض ثبت می شود. با این حال ، برچسب ها به طور خودکار به یک پست اضافه نمی شوند ، مگر اینکه کاربر آنها را اضافه کند ، که باعث می شود آنها کاملاً اختیاری باشند ، اما در تعداد اضافه کردن شما محدودیتی وجود ندارد.

مثال: پست ارسالی در گروه بازبینی کتاب می تواند به صورت اختیاری دارای برچسب هایی مانند داستان ، رمز و راز باشد ، استیون کینگ .

Adding tags to a WordPress post

هنگامی که یک بازدید کننده بر روی یک برچسب کلیک می کند ، به صفحه بایگانی منتقل می شود که در آن همه پست های دارای آن برچسب ذکر شده است. برچسب ها همچنین می توانند با استفاده از ابزارک در یکی از ستون های کناری نمایش داده شوند.

طبقه بندی ها راهی آسان برای طبقه بندی مطالب به موضوعات ارائه می دهند. این به مدیران وب سایت و ناشران محتوا کمک می کند تا محتوای خود را مرتب کنند. این همچنین به بازدیدکنندگان کمک می کند تا موضوعات مورد علاقه خود را پیدا کنند.

خواندن اضافی h4>

.

دیدگاهتان را بنویسید