چیست: این را فشار دهید

مطبوعات این یک نشانک مخصوص مرورگر است که می تواند کشیده شود و در نوار نشانک مرورگر رها شود. هنگام مرور یک صفحه وب جالب ، کاربر می تواند بر روی نشانک موجود در نوار نشانک مرورگر خود کلیک کند تا پیوند و تفسیر خود را در مورد صفحه مورد بازدید خود به سرعت ارسال کند.

برای افزودن این نشانک به مرورگر خود ، باید به صفحه ابزارها »ابزارهای موجود در داشبورد وردپرس خود بروید. از اینجا می توانید دکمه Press this را در نوار ابزار مرورگر خود بکشید و رها کنید. این بوک مارکت مخصوص هر وبلاگی است که آن را نصب کرده اید. اگر چندین وبلاگ وردپرس دارید و می خواهید برای هر یک نشانک Press This داشته باشید ، باید این مرحله را برای همه وبلاگ های خود تکرار کنید. برای اینکه بتوانید بین وبلاگهای خود تمایز قائل شوید ، باید بتوانید دکمه این را فشار دهید ، یکبار در مرورگر قرار گرفت.

پس از نصب این Bookmarklet ، باید مطمئن شوید که به وب سایت وردپرس خود وارد شده اید. اگر وارد سیستم نشوید ، این فرصت لحظه ای به شما داده می شود. اکنون ، اگر در یک صفحه وب هستید که می خواهید “را فشار دهید” ، می توانید متن مورد نظر خود را در متن خود برجسته کنید. هنگامی که “این را فشار دهید” را انتخاب کنید ، یک جعبه جدید New Post با عنوان تنظیم شده به هر صفحه وب که هستید و محتوا هر متن برجسته شده است ، ظاهر می شود.

با استفاده از دکمه “افزودن رسانه” می توان تصاویر را از صفحه وب اضافه کرد. یک پیوند انتساب نیز به طور خودکار در انتهای پست شما اضافه می شود.

.

دیدگاهتان را بنویسید