چیست: انواع ارسال

Post Types اصطلاحی است که برای اشاره به انواع مختلف محتوا در یک سایت وردپرسی استفاده می شود. در سال 2003 ، وردپرس در درجه اول به عنوان یک بستر وبلاگ نویسی راه اندازی شد. Posts اصطلاحات رایج وبلاگ نویسی است که با تبدیل شدن به یک سیستم مدیریت محتوای قوی (CMS) با وردپرس گیر می کند. هنگامی که وردپرس نوع مختلفی از محتوا ، صفحات را اضافه کرد ، آنها آن را نوع دیگری از پست از نوع پست نامیدند. در نسخه های بعدی ، وردپرس این امکان را به توسعه دهندگان داد که نوع پست سفارشی خود را ثبت کنند. به معنای عملی ، نوع پست نوع محتوا است.

وردپرس به طور پیش فرض انواع زیر را دارد:

  • ارسال
  • صفحه
  • پیوست
  • بازبینی
  • منوی Nav

طراحان و توسعه دهندگان قالب می توانند با استفاده از یکی از بسیاری از افزونه ها یا عملکرد register_post_type انواع پست سفارشی را اضافه کنند. نمونه متداول نمونه کارها ، نمونه کارها است. این نوع پست اغلب توسط تم های نمونه کارها ثبت می شود تا نمایش سفارشی اقلام نمونه کارها را داشته باشد. انواع پست سفارشی واقعاً WordPress را به سمت یک سیستم مدیریت محتوای واقعی سوق داده است زیرا اکنون از این سیستم برای تأمین انرژی انواع سایت های مختلف مانند سایت های املاک و مستغلات ، پایگاه داده فیلم ، اوراق بهادار و غیره استفاده می شود.

در WPBeginner ، ما از انواع پست های سفارشی برای نمایش انواع مختلف محتوا استفاده می کنیم. این واژه نامه ای که مشاهده می کنید از نوع پست سفارشی است. بخش کوپن های WordPress ما نیز از نوع پست سفارشی پشتیبانی می شود.

خواندن اضافی h4>

.

دیدگاهتان را بنویسید