چیست: استفاده از حافظه

استفاده از حافظه در وردپرس به میزان حافظه استفاده شده توسط یک اسکریپت PHP اشاره دارد. این اسکریپت می تواند یک تم ، یک پلاگین یا یک فایل اصلی وردپرس باشد. یک افزونه یا تم وردپرس که بخوبی نوشته شده است ، سعی در کاهش استفاده از حافظه خود و ایجاد بار سنگین بر روی سرور شما با استفاده از حافظه زیاد ندارد. اسکریپت های PHP که حافظه بیش از حد مصرف می کنند ، می توانند سرعت وب سایت را نیز کاهش دهند. بسیاری از ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب مشترک پادمان هایی در نظر گرفته اند تا اسکریپت های PHP را که بیش از مقدار حافظه اختصاص یافته است بیش از حد خود اختصاص دهد و منجر به توقف وب سایت شود و حتی گاهی اوقات حساب های میزبانی وب را به حالت تعلیق درآورد. برای بهینه سازی استفاده از حافظه در وردپرس ، اکیداً توصیه می شود که از یک افزونه caching استفاده کنید که با ارائه کپی های ذخیره شده از صفحات وب ، بار وب سرور شما را کاهش می دهد.

در بسیاری از موارد خودتان می بینید که سرور میزبان شما از چه میزان حافظه استفاده می کند. اگر میزبان به شما اجازه می دهد چنین مواردی را ببینید ، در cPanel می توانید روی “وضعیت سرویس: برای مشاهده کلیک کنید” در پایین سمت چپ صفحه ورود به سیستم cPanel کلیک کنید. دانستن اینکه کاربرد عادی چیست ، به شما کمک می کند تا موارد غیرعادی را تشخیص داده و احتمالاً برای وب سایت شما خطری داشته باشد. میزان استفاده از حافظه به عنوان درصدی از کل حافظه نشان داده می شود. سایر میزبانانی که از cPanel استفاده نمی کنند ممکن است گزینه های مشابه دیگری برای مشاهده استفاده از حافظه داشته باشند ، غیر از خطاهای مهلکی که هنگام استفاده بیش از حد از حافظه نمایش داده می شوند. در صورت نیاز ، می توانید از میزبان خود بخواهید که هنگام اجرای اسکریپت ها یا افزونه هایی که به آنها نیاز دارد حافظه اختصاص یافته خود را افزایش دهد ، اگرچه این کار توصیه نمی شود مگر اینکه دقیقاً بدانید چه کاری انجام می دهید.

خواندن اضافی h4>

.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35