چگونه URL تصویر بند انگشتی پست را در وردپرس دریافت کنیم

همیشه گروهی از خوانندگان ما هستند که سعی می کنند سطح مبتدی را زودتر فارغ التحصیل کنند و در توسعه وردپرس گام بردارند. بسیاری از آنها با هک کردن مضامین وردپرس آنها ، ایجاد تم های کودک ، یا نوشتن پلاگین . این باعث می شود آنها با چالش های گیج کننده ای روبرو شوند. یکی از این خوانندگان اخیراً از ما پرسید که چگونه می توان URL تصویر کوچک پست را در وردپرس دریافت کرد. هدف در اینجا این است که فقط نشانی اینترنتی پست الکترونیکی و سپس با استفاده از نشانه گذاری خود استفاده کنید. در این مقاله ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید URL thumbnail پست را در وردپرس دریافت کنید.

توجه: شما باید اصول کار مضامین وردپرس را بدانید.

نگران نباشید ، این کد را در داخل کد حلقه ای که در حال نوشتن هستید قرار دهید.


اطمینان حاصل کنید که thumbnail-size را به هر اندازه تصویری که می خواهید دریافت کنید جایگزین کنید. اندازه های پیش فرض کوچک ، متوسط ​​، بزرگ و کامل است. همچنین می توانید از اندازه های تصویر اضافی . اگر از اندازه تصویر سفارشی استفاده می کنید ، مطمئن شوید که بازسازی تصاویر کوچک . همچنین می توانید تصویر پیش فرض پیش فرض برای تصاویر کوچک پست .

کاری که این کد انجام می دهد این است که ابتدا شناسه تصویر بند انگشتی پست را دریافت می کنیم. سپس از آن شناسه برای بدست آوردن مسیر تصویر یا URL با استفاده از تابع wp_get_attachment_image_src استفاده می کنیم ، که آرایه ای را برمی گرداند که می توانید با کد خود استفاده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه می توانید URL thumbnail را در وردپرس دریافت کنید. برای بازخورد و س questionsال ، لطفاً در زیر نظر دهید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-themes/how-to-get-the-post-thumbnail-url-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید