چگونه SWF را در پست های وردپرس خود قرار دهیم

اگر قبلاً سعی کرده اید یک فایل Flash Shockwave را در وبلاگ وردپرس خود قرار دهید ، می دانید که می تواند کثیف شود. علاوه بر این ، اگر وبلاگ خود را در WordPress.com میزبانی می کنید ، به دلایل امنیتی امکان بارگذاری فلش را ندارد. اگر حساب میزبانی خود را دارید ، چندین مورد وجود دارد راه هایی که می توانید بارگذاری پرونده های .swf را در پست های وبلاگ وردپرس خود انجام دهید. اولین راه استفاده از یک افزونه است. اگر با کد مهارت ندارید این روش ترجیح داده می شود. راه دیگر شما را ملزم به دانستن برخی از HTML های اساسی می کند. در این مقاله قصد داریم به نحوه تعبیه SWF در پست های وردپرس با یک پلاگین و بدون پلاگین بپردازیم.

روش افزونه h4>

ابتدا باید جاسازی آسان فلش برای وردپرس. این افزونه به قدری ساده است که هیچ تنظیماتی حتی به منوی سرپرست شما اضافه نمی شود. تمام کارهایی که شما باید انجام دهید استفاده از کد کوتاه در هنگام ایجاد پست های خود به این شکل است:

[swf src = "http://www.example.com/my-flash-file.swf" عرض = 300 ارتفاع = 100]

به سادگی ویژگی src را با پیوند به پرونده فلش جایگزین کنید و قد و عرض را بر این اساس تنظیم کنید.

بارگیری Easy Flash Embed پلاگین.

روش کد h4>

برای شما که می خواهید کنترل بیشتری بر روی کد خود داشته باشید ، اکنون به شما نشان می دهیم که چگونه فایل های فلش را مستقیماً در پست ها ، صفحات و یا حتی طرح زمینه های وردپرس خود جاسازی کنید. اگرچه افراد در طی سالیان متمادی روشهای مختلفی را برای انجام این کار پیدا کرده اند اما استفاده از عنصر آسانترین و سازگارترین استاندارد است.

کد نهایی به این شکل است:


   ->
  
  
 
    

محتوای جایگزین یا "جایگزین" اینجا است. این محتوا فقط در صورت عدم بارگیری SWF قابل مشاهده خواهد بود. ->

توجه داشته باشید که از 2 عنصر موضوع> استفاده می کنید. عنصر خارجی اینترنت اکسپلورر را هدف قرار می دهد در حالی که عنصر داخلی برای سایر مرورگرها است. در صورت لزوم می توانید متن جایگزین خود را تغییر دهید. همچنین می توانید گزینه های اضافی مانند wmode یا allowScriptAccess را اضافه کنید.

P.S. شما همیشه باید از wmode = transparent استفاده کنید ، بنابراین جاسازی شما از محتوای موجود مانند یک نوار شناور چشم پوشی نمی کند. مقاله ما را در چگونگی جلوگیری از غلبه محتوای Youtube oEmbed .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-embed-swf-in-wordpress-posts/.

دیدگاهتان را بنویسید