چگونه NoFollow را از نظرات وردپرس حذف کنیم

به طور پیش فرض وردپرس به طور خودکار برچسب nofollow را به تمام پیوندهای نظرات اضافه می کند. اخیراً یکی از خوانندگان ما پرسیده است که آیا امکان حذف nofollow از نظرات وردپرس وجود دارد؟ در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه nofollow را از پیوندهای نظرات وردپرس حذف کنید و جوانب مثبت و منفی این کار را توضیح دهید.

NoFollow چیست؟ h4>

در سال 2005 ، Google ویژگی rel = “nofollow” را برای پیوندها ارائه داد. این ویژگی به سادگی به موتورهای جستجو دستور می دهد که پیوندهای ذکر شده را تأیید نکنید.

لینک مثال

nofollow tag in WordPress comment links

چرا NoFollow به طور خودکار در نظرات وردپرس اضافه می شود؟ h4>

در روزهای گذشته ، یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد بک لینک و دستکاری سئو ، اظهارنظر در بلاگ ها برای بک لینک بود. این تعداد نظرات هرزنامه را افزایش می دهد.

هدف از برچسب nofollow این بود که نظرات وبلاگ برای دستکاری SEO کمتر موثر باشد.

از آنجا که انگیزه اصلی برای هرزنامه نظر گرفتن لینک گرفتن بود ، nofollow باعث بی انگیزگی اسپمرها می شود.

به همین دلیل WordPress rel = nofollow را پیاده سازی کرد تا به طور خودکار به تمام پیوندهای نظر اضافه شود.

خوب یا بد؟

افزودن nofollow به تمام پیوندهای خروجی در نظرات ، صاحبان وبلاگ را با خیال آسوده خاطر می کند. اکنون اگر یک نظر هرزنامه به طور تصادفی منتشر شود ، به طور خودکار دنبال نمی شود.

با این حال ، ویژگی nofollow به طور کلی از نظر هرزنامه خلاص نمی شود. هرزنامه نویسان به سادگی اهمیتی نمی دهند و آنها تصور می کنند که حتی پیوند nofollow نیز ارزش چیزی دارد.

از طرف دیگر ، این باعث دلسرد شدن برخی از وبلاگ نویسان و خوانندگان از نظر دادن شد زیرا آنها احساس کردند برای کمک به مقاله شما هیچ ارزشی ندارند.

آیا باید NoFollow را در نظرات وردپرس غیرفعال کنید؟ h4>

دلیل اینكه برخی از دارندگان سایت می خواهند nofollow را غیرفعال كنند این است كه می خواهند نظرات بیشتری را تشویق كنند.

ایجاد پیوندهای dofollow ممکن است تعداد نظرات را افزایش دهد ، اما همچنین هرزنامه نظر را افزایش می دهد.

وقتی شخصی نظر خود را ارسال می کند ، وردپرس یک اسکریپت PHP را اجرا می کند. نظرات بیشتر به معنای موارد بیشتری از اجرای اسکریپت PHP در سرور شما است. این امر همچنین می تواند وب سایت شما را کند کرده و ممکن است میزبانی وردپرس قادر به تحمل بار نیست.

بیشتر نامه های هرزنامه نظرات توسط هرزنامه ها ارسال می شود و به راحتی می توان آنها را با Akismet . با این وجود با غیرفعال کردن nofollow ، نظرات بسیار کمتری را که توسط کاربران واقعی انسانی ارسال شده دریافت خواهید کرد.

شما زمان بیشتری را صرف تعدیل نظرات خواهید کرد تا نوشتن محتوای واقعی در سایت خود.

ما توصیه نمی کنیم که nofollow را برای نظرات وبلاگ خاموش کنید. در واقع ، ما توصیه می کنیم که حتی nofollow را به پیوندهای خارجی از پست های وبلاگ خود اضافه کنید که تأیید نمی کنید (ببینید چطور عنوان و nofollow را برای قرار دادن پنجره لینک در وردپرس اضافه کنید ).

اگر هنوز می خواهید ادامه دهید و می خواهید nofollow را از نظرات وردپرس حذف کنید ، در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

غیرفعال کردن Nofollow در نظرات وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه Nofollow را حذف کنید . پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید از تنظیمات »حذف Nofollow بازدید کنید.

Nofollow plugin settings

حذف پلاگین Nofollow به شما امکان می دهد nofollow را از کل نظرات یا فقط از لینک نویسنده نظر حذف کنید. همچنین می توانید هر دو گزینه را دنبال نکنید.

پس از انتخاب خود ، بر روی دکمه گزینه های بروزرسانی کلیک کنید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

اکنون می توانید با مراجعه به وب سایت خود و استفاده از ابزار inspect element بر روی هر نظری این را امتحان کنید.

A dofollow link in WordPress comments

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه nofollow را از نظرات وردپرس حذف کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست عنوان 12 نکته و ابزار مهم برای مبارزه با هرزنامه نظر در وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-remove-nofollow-from-wordpress-comments/.

دیدگاهتان را بنویسید