چگونه Kinsta سریعترین تجربه میزبانی وردپرس را طراحی کرد

در سال 2016 ، تیم ما تصمیم گرفت میزبانی وردپرس با عملکرد بالا Kinsta را که از قبل دارای عملکرد بالایی است ، حتی سریعتر کند. این سفر با انتقال و تحکیم کل زیرساخت های خود از چندین ارائه دهنده به Google Cloud Platform (GCP).

با نگاهی به امروز ، این انتخاب در ایجاد سریعترین بستر میزبانی وردپرس جهان نقش بسزایی داشته است.

در این مقاله ، ما عمیقاً به چشم انداز Kinsta خواهیم پرداخت و اینکه چرا Google Cloud Platform را به عنوان ارائه دهنده زیرساخت خود انتخاب کرده ایم. به طور خاص ، شما خواهید آموخت که Kinsta چگونه از ماشین های مجازی C2 بهینه سازی شده ، مسیریابی ترافیک برتر و سفارشی میزبانی شده استفاده می کند پشته تا عملکرد وردپرس را به سطح بعدی برسانید.

دست و پنجه نرم کن!

بسترهای نرم افزاری Google Cloud و ماشین های مجازی h2>

Google Cloud Platform انواع ماشین های مجازی (VM) را ارائه می دهد. یک ماشین مجازی را مانند یک رایانه در یک مرکز داده تصور کنید که کاملاً به CPU ، RAM ، حافظه SSD و اتصال سریع اینترنت مجهز است.

همانند رایانه های معمولی ، ماشین های مجازی نیز با پیکربندی های مختلف در دسترس هستند. در GCP ، ماشین های مجازی در خانواده های مختلف دسته بندی می شوند.

به طور خاص:

  • N1 ، N2 و E2 VM ها ماشین های همه منظوره ای هستند که برای بارهای مختلف کار مناسب هستند ، اما برای هیچ یک از کارها بهینه نشده اند. آنها برای سرورهای وب ، برنامه های تجاری و پایگاه داده های کوچکتر محبوب هستند.
  • دستگاه های M1 و M2 با حافظه RAM برای موارد استفاده زیاد حافظه مانند پایگاه داده های بزرگ SQL و NoSQL در حافظه و تجزیه و تحلیل داده های حافظه ذخیره می شوند.
  • دستگاه های C2 “ماشین حساب” بهینه سازی شده “هستند که برای اتوماسیون طراحی الکترونیکی ، بازی با عملکرد بالا و سایر حجم بالای پردازنده طراحی شده اند. مانند وردپرس . اینها سریعترین سرورهای Google Cloud Platform هستند و آنچه در اینجا در Kinsta پیاده سازی می کنیم.

نحوه استفاده Kinsta از Google Cloud Platform

در دیدگاه ما برای ارائه سریعترین تجربه میزبانی وردپرس ، C2 VM های Google نقشی اساسی دارند اما در اینجا تنها جنبه مهم نیست (اطلاعات بیشتر در مورد زیر).

در مقایسه با N1 VM های عمومی ، ما پیکربندی C2 VM را معیار قرار دادیم و متوجه شدیم که این امر 200٪ سریعتر برای وردپرس است .

بگذارید یک مثال سریع درباره چگونگی تأثیر مستقیم ماشین های مجازی بهینه شده بر سرعت سایت وردپرس به شما ارائه دهیم.

هسته وردپرس ، پلاگین ها و مضامین به زبان برنامه نویسی بنام PHP نوشته شده اند. کد توسط کارگران PHP اجرا می شود ، که فرآیندهای پس زمینه ای هستند که وظایف مختلفی را از ایجاد تماس های پایگاه داده برای تولید سایت شما انجام می دهند صفحات برای ارسال تأیید سفارشات برای فروشگاه WooCommerce.

به بیان ساده ، کارگران PHP موتور سایت وردپرس شما هستند.

درخواست های لغو نشده به یک سایت وردپرس باید توسط کارگران PHP پردازش شود. از آنجا که عملکرد CPU به طور مستقیم بر سرعت پردازش کد توسط کارمندان PHP تأثیر می گذارد ، پردازنده های بسیار سریع در C2 VM های Google تأثیر مستقیم بر سرعت سایت وردپرس شما .

A review from a satisfied Kinsta customer.

چه چیزی Kinsta را سریع می کند؟ h3>

در مرکز میزبانی Kinsta یک پشته میزبان بسته بندی شده وجود دارد که با پیاده سازی های سفارشی LXD a پشتیبانی می شود > ، Nginx ، MariaDB ، و آخرین نسخه های PHP . پشته نرم افزار ما به طور خاص برای میزبانی وردپرس با عملکرد بالا در Google Cloud Platform تنظیم شده است و ما با در دسترس قرار دادن راه حل های جدیدتر و سریع تر ، مرتباً آن را اصلاح و بهینه سازی می کنیم.

در انتهای زیرساخت ، ما از C2 VMS Google و شبکه Premium Tier استفاده می کنیم ، که تأخیر کم را ارائه می دهد و 30-50٪ مسیریابی سریعتر ترافیک با جلوگیری از خطوط لوله اینترنت عمومی تا حد امکان.

برای مقایسه ، اکثر میزبانهای دیگر وردپرس در فضا از ارزان و امنیت کمتری فیبر با هزینه سرعت شبکه.

Kinsta با ترکیب پشته میزبان منحصر به فرد ما با سریعترین ماشین های مجازی گوگل ، مسیریابی ترافیک و تجربه عمیق تیم ما ، قادر است هر اونس عملکرد را از Google Cloud Platform فشرده کند تا به مشتریان ما عملکرد متمرکز واقعی را ارائه دهد. تجربه میزبانی وردپرس.

با وجود بسیاری از میزبان های وردپرس “متمرکز بر عملکرد” ​​، اما ، فکر می کنید ماشین های مجازی سطح بالا مانند دستگاه های C2 GCP و مسیریابی سطح بالایی برای بازدید ترافیک یک امر عادی است.

متأسفانه ، در فضای میزبانی وردپرس امروز چنین نیست
Kinsta is با مأموریت ارائه سریعترین تجربه میزبانی ممکن… و همه چیز با ماشینهای C2 رعد و برق سریع Google Cloud آغاز می شود … برای توییت کلیک کنید

ارائه دهندگان میزبانی با پشتیبانی Google Cloud Platform

Kinsta تنها میزبان وردپرس نیست که از Google Cloud Platform (GCP) استفاده می کند. با این حال ، ما تنها میزبانی هستیم که از ماشین های مجازی C2 بهینه شده برای محاسبه استفاده می کنیم و شبکه فوق العاده سریع رده برتر Google در مقیاس برای همه مشتریان .

Kinsta vs SiteGround

در ماه مه سال 2020 ، SiteGround از ارتقا to N2 VM برای سایت های میزبان شده در زیرساخت Google Cloud Platform خود در شش مرکز داده خبر داد مکانها در بیانیه مطبوعاتی SiteGround ، آنها اظهار داشتند که انتقال از N1 به N2 VMs منجر به 40٪ عملکرد CPU سریعتر می شود.

برای مقایسه ، Kinsta از 24 مکان مرکز داده پشتیبانی می کند با 200٪ سریعتر ماشین های مجازی C2 در 12 منطقه . این بدان معنی است که علاوه بر میزبانی در سرورهای بسیار سریعتر ، می توانید با Kinsta سایت خود را از نظر استراتژیک نیز نزدیکتر به مخاطبان خود قرار دهید!

Kinsta در مقابل WP Engine

در آگوست 2019 ، WP Engine از پشتیبانی از ماشین های مجازی C2 با بهینه سازی محاسبات خبر داد. با این حال ، فقط مشتریانی که برنامه های اختصاصی خود را از 290 دلار در ماه شروع می کنند به WP به C2 VM های عملکرد بالا دسترسی دارند موتور .

در Kinsta ، همه مشتریان در C2 VM ها میزبانی می شوند . خواه در یک برنامه شروع کننده یا برنامه سازمانی باشید ، می توانید از سریعترین سرورهای Google Cloud Platform استفاده کرده و سریعترین تجربه میزبانی وردپرس ، مهم نیست که بودجه شما چقدر باشد.

سرعت محاسبات C2 با بهینه سازی محاسبات چقدر سریع است؟ h3>

قبل از اینکه بدانیم Kinsta چه چیزی را متفاوت می کند ، پس از انتقال به C2 VMs با استفاده از پشته نرم افزار سفارشی ، این مقایسه عملکرد را از برخی از سایت های مشتریان ما بررسی کنید.

یک سایت خبری پر بازدید وردپرس که صدها درخواست PHP را در هر دقیقه پردازش می کند ، با جابجایی به دستگاه های C2 ، زمان پاسخ آنها را از 250 میلی ثانیه به 80 میلی ثانیه کاهش می دهد – این 212.5٪ افزایش عملکرد

A 212.5% increase in performance after switching to C2.

افزایش 212.5 درصدی عملکرد پس از تغییر به C2.

وبلاگ معروف بازاریابی آنلاین و جستجوگرها متیو وودوارد با کاهش زمان پاسخ از 750 میلی ثانیه به 385 میلی ثانیه مواجه شد – این یک 94.8٪ افزایش عملکرد !

Matthew Woodward saw a 94.8% performance increase after moving to C2.

متیو وودوارد پس از انتقال به C2 عملکرد 94.8٪ افزایش داشت. p >

Neuralab ، یک شرکت توسعه وب و برنامه برنده جایزه ، افزایش 80 درصدی عملکرد پاسخ سایت از 450 میلی ثانیه به 250 میلی ثانیه کاهش یافت.

Neuralab saw a 80% performance increase after moving to C2.

نورالاب پس از انتقال به C2 با افزایش 80 درصدی عملکرد روبرو شد.

اینها تنها سه مورد از بسیاری از داستانهای موفقیت است که از زمان مهاجرت به C2 VMs دیده ایم. از همه بهتر ، مشتریان ما برای استفاده از این افزایش عملکردها نیازی به هیچ کاری نداشتند – هیچ افزونه بهینه سازی ، هیچ تغییری در کد سایت و هیچ هزینه پنهانی.

آنچه باعث تفاوت Kinsta در هنگام سرعت می شود h2>

بنابراین ، اکنون احتمالاً از خود می پرسید که چرا Kinsta قادر است سریعترین سرورهای Google Cloud Platform را برای همه ارائه دهد ، در حالی که رقبای ما تنها با برنامه های سفارشی گران قیمت با سرورهای کندتر یا C2 درگیر هستند.

پاسخ به طرز شگفت آور ساده ای است: Kinsta یک شرکت خصوصی است که در آن تجربه مشتری بالاترین تجربه اولویت ها. برای جلب توجه تصمیم Kinsta برای انتقال کل پایگاه مشتری به C2 VMs ، با مدیر عامل شرکتمان ، مارک گاوالدا صحبت کردم.

DNA Kinsta

به گفته مارک ، تصمیم برای جابجایی به CM های بهینه شده C2 ​​تحت تأثیر آنچه او “Kinsta DNA” می نامد ، بود.

از زمان تأسیس Kinsta در سال 2013:

“ما همیشه و بدون توجه به هزینه ها از بالاترین کیفیت مواد و پرسنل استفاده کرده ایم. دو منطقه بارزی که این استراتژی مشتری مدار به ذهن خطور می کند ، پشتیبانی چند زبانه و زیرساخت ها هستند.

پشتیبانی عالی یکی از ویژگی های تعیین کننده Kinsta بوده و بوده است. با وجود رشد فوق العاده ما از سال 2013 ، تیم پشتیبانی مشتری 24/7/365 ما توانسته است یک زیر زمان پاسخگویی 2 دقیقه و 97٪ رضایت مشتری از مشتری برای سال 2020. ”

نگاهی به سخنان برخی از مشتریان ما در مورد تجربه میزبانی وردپرس در Kinsta بیندازید!

A review from a satisfied Kinsta customer.

سفر Kinsta به C2 VM ها h3>

قبل از انتقال به C2 VM های با کارایی بالا ، از مسیریابی N1 VM GCP برای استفاده عمومی از طریق شبکه Premium Tier Google استفاده کردیم. در حالی که N1 VM ها قبلاً عملکرد مناسبی را برای ما فراهم کرده بودند ، رونمایی Google از دستگاه های C2 خود خیلی زود مورد توجه ما قرار گرفت. در حقیقت ، مارک هنگامی که در مرحله “آزمایش آلفا” بودند ، برای دیدن یک نگاه اجمالی از C2 VM ها به دفتر Google’s Zurich سفر کرد.

در ابتدا عشق بود … موضوع!

مارک با یک فکر منحصر به فرد از اولین برخورد C2 خود فاصله گرفت:

“ما مجبور به استفاده از این ماشین ها برای همه مشتریان Kinsta هستیم ، صرف نظر از هزینه.”

برای ما ، ویژگی تعریف شده GCP برای محاسبات بهینه شده C2 ​​VMs ، عملکرد بی نظیر تک رشته است. به گفته مارک ،

“اکثر بارهای مربوط به وردپرس تک رشته ای هستند بنابراین نمی توانیم از ده ها CPU برای موازی سازی محاسبات برای یک کار استفاده کنیم.”

بنابراین ، داشتن بهترین عملکرد ممکن تک رشته ای برای میزبانی سایت های وردپرس بسیار مهم است.

بعد از مقدار قابل توجهی از معیار ، ما دریافتیم که پردازنده های توربوی چهار هسته ای پایدار 3.8 گیگاهرتزی C2 “در مقایسه با N1 VMs با پردازنده های 2.2 گیگاهرتز ، به طور م doubleثر میزان کاری را که یک VM در هر زمان می تواند انجام دهد دو برابر می کند”. به دنبال آزمایشات محک ، بلافاصله برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد در دسترس بودن C2 با Google Cloud ارتباط برقرار کردیم

مناطق موجود برای نمونه های C2 h3>

در ابتدای سال 2020 ، انتقال کل زیرساخت های خود را به C2 VM در مناطق پشتیبانی شده به پایان رساندیم (به زیر مراجعه کنید). این بدان معناست که چه در آمریکای شمالی ، چه در اروپا و چه در آسیا باشید ، یک منطقه مجهز به C2 نزدیک شما است.

همانطور که Google Cloud مجوزهای C2 را در سایر مناطق در دسترس قرار می دهد ، ما به انتقال زیرساخت های خود به دستگاه های C2 ادامه خواهیم داد.

  • شورای بلوف ، آیووا ، ایالات متحده آمریکا (us-central1)
  • خیابان Ghislain ، بلژیک (europe-west1)
  • شهرستان چانگوا ، تایوان (آسیا-شرق 1)
  • اشبورن ، ویرجینیا ، ایالات متحده آمریکا (us-east4)
  • مونکس کرنر ، کارولینای جنوبی ، ایالات متحده آمریکا (us-east1)
  • لندن ، انگلیس (europe-west2)
  • فرانکفورت ، آلمان (europe-west3)
  • جورونگ غرب ، سنگاپور (آسیا-جنوب شرقی 1)
  • توکیو ، ژاپن (آسیا-شمال شرقی 1)
  • بمبئی ، هند (آسیا-جنوب 1)
  • Eemshaven ، هلند (europe-west4)
  • لس آنجلس ، کالیفرنیا (us-west2)

با تشکر از طراحی انعطاف پذیر گوگل و مهندسی باورنکردنی و تیم های sysadmin ، انتقال از N1 به C2 بدون درز بود Post-C2 ، پاسخ مشتری خارق العاده بوده است ، و ما مطمئن هستیم که انتقال به سریعترین سرورهای Google بدون در نظر گرفتن هزینه بهترین گزینه برای مشتریان ما بود. به قول مارک – “دیگر بازگشتی وجود ندارد”!

ارائه سریعترین تجربه میزبانی در همه برنامه ها (امروز و در آینده) h4>

“سرعت چیزی است که ما هرگز در مورد آن مصالحه نخواهیم کرد ، صرف نظر از هزینه”. – مارک گاوالدا ، مدیر عامل شرکت Kinsta

وقتی نوبت به فناوری می رسد ، آینده کاملاً باز است. Kinsta علاقه زیادی به نوآوری در فضای میزبانی وردپرس دارد و ما همیشه جدیدترین فن آوری ها را از نظر ارزیابی می کنیم. بهبود تجربه ، رضایت و عملکرد مشتری. به قول مارک:

“تیم ما برای اطمینان از اینکه محصولات جدید را در اسرع وقت آزمایش می کنیم ، بسیار نزدیک با Google Cloud کار می کند ، بنابراین مطمئن باشید که به جدیدترین زیرساخت ها توجه زیادی داریم. پیشرفت. “

پنج سال دیگر ، این احتمال وجود دارد که C2 VM ها دیگر سریعترین سرورها برای وردپرس نباشند. اگر سایت شما در Kinsta میزبانی شود ، دیگر نگران این مسئله نخواهید بود زیرا ما “ از قبل سایت شما را به صورت رایگان مهاجرت کرده ایم. “به جدیدترین سرورها.

machines دستگاه های C2 فوق العاده سریع rout مسیریابی ترافیک برتر و hosting یک میزبان میزبان سفارشی- فقط چند روش ساخت Kinsta میزبانی مدیریت شده سریعتر از همیشه ⬇️ برای توییت کلیک کنید

خلاصه h2>

Google Cloud Platform با انتخاب گسترده ای از ماشین های مجازی ، شبکه فوق العاده سریع و ویژگی های دوستانه sysadmin ، به سرعت به یک ارائه دهنده زیرساخت محبوب در جهان تبدیل می شود میزبانی وردپرس . حتی اگر Kinsta تنها میزبانی نیست که از Google Cloud Platform استفاده می کند ، ما تنها کسی هستیم که دستگاه های C2 را در همه برنامه ها ارائه می کنیم.

با Kinsta ، مهم نیست که شما در یک برنامه شروع کننده یا یک برنامه کاملاً سفارشی هستید ، سایتهای WordPress شما به سریعترین سرورهای بهینه سازی شده محاسبات GCP دسترسی خواهند داشت. به طور خاص ، شما می توانید از روز اول به طور کامل از Google Cloud’s C2 VMs و شبکه Premium Tier استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر ، به آزمون های معیار C2 ما مراجعه کنید!

وقتی به آینده نگاه می کنیم ، نگاه ما به نوآوری و تکرار با هدف ایجاد بهترین و سریعترین تجربه میزبانی وردپرس در جهان معطوف شده است.

ما پروژه ها و ویژگی های زیادی در دست راه داریم ، بنابراین مطمئن شوید که در خبرنامه خود مشترک شوید تا در جریان باشید اخبار Kinsta و وردپرس!


اگر از این مقاله لذت بردید ، پس از آن دوست دارید Kinsta’s WordPress platform hosting. وب سایت خود را توربوشارژ کرده و از تیم پیشکسوت وردپرس ما پشتیبانی 24/7 ساعته دریافت کنید. زیرساختهای Google Cloud ما بر مقیاس گذاری خودکار ، عملکرد و امنیت تمرکز دارند. بگذارید تفاوت Kinsta را به شما نشان دهیم! برنامه های ما را بررسی کنید a >

منبع:
https://kinsta.com/blog/fastest-wordpress-hosting/.

دیدگاهتان را بنویسید