چگونه یک کسب و کار آنلاین با اعتماد به نفس راه اندازی کنیم و چگونه باید بدانیم که آیا لازم است

امروز من از دیدن دیوید مولا در وبلاگ لذت می برم.

چند بار است که اهمیت ذهنیت هنگام موفقیت در انجام آنلاین را شنیده اید؟ هیچ چیز پیش از این در پادکست با شما صحبت نمی کردم و همانطور که می دانید من این کار را نه تنها برای تجارت شما ، بلکه به طور کلی برای زندگی شخصی شما می دانم.

به همین دلیل امروز من از دیوید موئلا ، یک مربی متخصص در کمک به حرفه ای ها دعوت کرده ام که با اطمینان و امنیت لازم برای نشان دادن کلیدهای دقیق ، هدف خود را انجام دهند.

( این یک پست مهمان از دیوید موئلا ، از www است. cambiaturumbo.com )

اخیراً ، اطمینان دارم که تعداد زیادی وبلاگ خوانده اید و پادکست های بسیاری را گوش می دهید که به شما در مورد نحوه راه اندازی یک تجارت آنلاین و کسب درآمد اضافی به راحتی و ساده می پردازد.

تصور می کنم ، اگر عمر را به طور منظم بخوانید ، متوجه خواهید شد که اگر ذهنیت کارآفرین برای مقاومت در برابر شرایط خشکسالی و پذیرفتن آن لحظات غلتک اتومبیل احساسی را تجربه خواهید کرد

من نمی گویم که نمی توان آن را بصورت منسجم بصورت آنلاین انجام داد و در آخر شما دور از آن زندگی نمی کنید. چیزی که می خواهم در چند سطر بعدی به شما نشان دهم این است که بسته به ذهنیت شما سر یکی از نقاط قوت یا ضعفی است که خواهید داشت.

منظور من چیست؟

به عنوان مثال ، من که روانشناس و مربی شخصی هستم به افرادی که از سندرم جعل کننده (افرادی که امنیت کافی برای انجام آنها را ندارند زیرا می ترسند خود را نشان دهند و شکست بخورند) و معمولاً مشاغل آنلاین را راه اندازی نمی کنند ، شرم بزرگی برای آنچه مردم در مورد آنها خواهند گفت.

بنابراین ، از آنجا که شما اینجا هستید و من به عنوان یک مهمان وبلاگ نویس می نویسم ، می خواهم به شما اطلاعاتی در مورد مربیگری شخصی بدهم.

ابتدا بدانید که آیا لازم است این کار را انجام دهید و سپس یاد بگیرید که چگونه این کار را عملی کنید (اگر واقعاً جدی هستید و از کسانی نیستید که فکر می کنند قصد کسب و کار اینترنتی برای کسب درآمد را دارند ، اگر این هدف شما نیست) زندگی ، رسیدن به آن برای شما بسیار دشوار است).

آنچه در این مقاله می خواهیم ببینیم:

como-emprender-un-negocio-online

دانستن اینکه آیا نیاز به راه اندازی مشاغل آنلاین دارید بدانید
h2>

اولین چیزی که هنگام شروع کار باید از خود بپرسید این است که آیا شما نیاز به احساس احساس رضایت در کار دارید یا اینکه داشتن یک شغل دائمی و انجام خارج از آن برای شما کافی است.

اگر جز of نفرات دوم هستید ، خواندن را متوقف کنید. از زندگی خود لذت ببرید و از کارهایی که انجام می دهید و چگونگی انجام آن نهایت استفاده را ببرید. اکنون ، می خواهم به شما بگویم که زندگی کاری در شخصی که تمام وقت کار می کند ، 40٪ از زمان بیدار ماندن را تشکیل می دهد.

بنابراین فکر نمی کنید احساس رضایت کافی باشد؟ من این را می گویم زیرا یا شما یکی از افرادی هستید که در زندگی هیچ تأثیری نمی گذارد (اگر چنین است ، عالی است) یا دیر یا زود این امر ضرر شما را خواهد گرفت.

اگر به دلیل احساسات بد در بین همکاران نیست ، به دلیل رئیسان است یا در آخر شما وقتی آرایشگر من را می بیند (من طاس هستم) ، او ، او ، حوصله شما بیشتر خواهد شد.

رضایت شخصی برای هر انسانی کلیدی است اگر می خواهید در محیط کار احساس کمال داشته باشید و این آخرین مرحله در هرم مازلو است.

pirámide de Maslow

وقتی فرد در سطح فیزیولوژیک کامل شد (به عنوان مثال ، هر روز می تواند نفس بکشد یا غذا بخورد) ، به امنیت نیز نیاز دارد (مانند اینکه مثلاً شغل داشته باشد ) ، به گروهی تعلق دارند (مثلاً دوست داشته باشید) ، و همچنین احساس شناختن داشته باشید (یعنی احساس احترام کنید).

آن زمان است که می توانید به تحقق بخشیدن به خود برسید.

خود واقعی سازی چیست؟

این زمانی است که فرد در یک سطح کلی از چگونگی حال و کار خود احساس کمال می کند. اگر مطمئن نیستید که احساس رضایت دارید یا خیر ، در زیر 4 کلید به شما می دهم تا این موضوع را کشف کنید.

4-part of your personal-achievement

دکتر استیون کووی ، شناخته شده از کتاب هفت عادت افراد بسیار کارآمد ، تحقق بخشیدن به خود را به 4 بلوک تقسیم می کند.

1. بدن

قسمت بدن مربوط به مسئله اقتصادی در شغل شما است. یعنی اگر احساس می کنید برای کاری که انجام می دهید به اندازه کافی حقوق دریافت می کنید.

همه می دانند که ما از یک بحران خارج شده ایم و من نمی دانم که به زودی وارد وضعیت دیگری خواهیم شد یا خیر ، اما شما باید از خود بپرسید که فکر می کنید پولی را که قصد داشتید بدست آورید دریافت می کنید.

هر کس در این زمینه استانداردهای خاص خود را دارد و برای برخی از افراد درآمد 1000 یورویی کافی است در حالی که برای برخی دیگر 2000 یورو کمی است.

به عنوان اولین قدم باید احساس کنید که فقط آنچه در کار دریافت می کنید است. در غیر این صورت ، احتمالاً در میان مدت یا بلند مدت به دنبال گزینه های جدید شغلی هستید.

بیایید به نکته بعدی برویم که بله یا بله شما باید خودآگاهی خود را در نظر داشته باشید یا اگر چنین نیست ، زمان خوبی خواهد بود (مانند ریزش برگ ، هه ، هه ، هه) برای شروع کار آنلاین .

2. قلب

قسمت قلب قسمت احساسی فرد است. یعنی اگر در کار خود احساس راحتی می کنید. آیا روز به روز احساسات خوبی وجود دارد؟

اگر جواب منفی باشد ، احتمالاً زندگی در چهار دیوار کار شما برای شما بسیار دشوار خواهد بود ، زیرا ابتدا اصطکاک یا اصطکاک دیگری وجود خواهد داشت ، اما با گذشت زمان درگیری افزایش می یابد تا با کاتانا می توان محیط را برش داد.

بیا ، در اجتماعات خانوادگی که با “عبور از نمک من” آغاز می شود و با “زندگی من را تلخ کردی” پایان می یابد ، چه اتفاقی برای تو می افتد.

یکی از شاخص های سندرم فرسودگی شغلی (یعنی سوختن در محل کار) این است. در آخر برای شما مهم نیست ، شما تنبل هستید ، همه چیز را در حالت دفاعی می گیرید ، بنابراین در نهایت با همه بحث می کنید.

محیط کاری که روز به روز تجربه می کنید می تواند محیطی آرام و دلپذیر ایجاد کند یا با همراهی سائورون به یک مورد دوم تبدیل شود.

3. ذهن

در این مرحله ، همانطور که به شما گفتم ، شما مطمئناً 80٪ را کلیک کنید ، زیرا اکثریت قریب به اتفاق شرکت های اسپانیایی از نظر محیط کار خوب برجسته نیستند ، و همچنین آنها بهترین نیستند ، به هیچ وجه این نکته را که در زیر به شما نشان می دهم برآورده نکنید.

هنگامی که استفان به مرحله سوم تحقق بخشیدن به خود اشاره می کند ، ذهن او را متمرکز می کند و آن را با این ایده مرتبط می کند که ، برای اینکه در شغل خود احساس خوبی داشته باشید ، باید تمام توانایی های شناختی بالاتر خود را داشته باشید .

یعنی شرکت شما باید به شما کمک کند پتانسیل خود را به عنوان یک کارگر توسعه دهید ، خلاقیت ، حل مسئله ، رویکردها یا استدلال ها ، تصمیم گیری یا برنامه ریزی خود را اجرا کنید.

بیا ، آنها نه تنها شما را مورد توجه قرار می دهند تا بتوانید توانایی بالقوه خود را توسعه دهید ، بلکه احساس می کنید که آنها به شما گوش می دهند و برای نظرات یا تصمیماتی که گرفته اید به خوبی ارزیابی می کنند.

چی میگی؟ آیا در مسیر درستی هستید؟

خوب ، بیایید به نکته چهارم برویم که شما را با خنده بشکند یا خود را شکننده کنید و زمین نخورید drop

4. آلما

کلمه روح به دو ایده اصلی اشاره دارد که باید در شغل خود داشته باشید. اولین مورد این است که شما باید احساس کنید کار شما معنی دارد . به عبارت دیگر ، باید احساس کنید آنچه انجام می دهید به افراد کمک می کند یا دنیای بهتری ایجاد می کند.

اگر به عنوان مثال ، شما یک کارمند اداری بودید و متوجه شدید که کار شما یکنواخت است ، نمی فهمید که چرا برخی فرم ها باید در سه نسخه تکمیل شود و همچنین ، اگر شما کاری را که انجام می دادید انجام نمی دادید ، هیچ اتفاقی هم نمی افتاد ، ممکن است نشانه این باشد که این نقطه کار نمی کند.

ممکن است فکر کنید پزشک بودن کار ارزشمندتری است. اما لازم نیست تا این حد پیش بروید. شاید کار شما ایجاد وب سایت باشد ، زیرا با این کار به افراد کمک می کنید تا تجارت خود را داشته باشند و می توانید کسب درآمد بدون اینکه مجبور شوید برای شخص دیگری کار کنید.

دومین ایده مرتبط با مفهوم روح این است که ارزش های شما با ارزش شرکتی که در آن کار می کنید مطابقت دارد .

من می دانم شما چه فکر می کنید: امروزه چه کسی ارزش های شما را در نظر می گیرد؟

فکر کنید اکنون چه چیزی برای شما مهمترین است . 5 مورد را در نظر بگیرید که می تواند به عنوان مثال شریک زندگی شما ، پول ، سگ شما ، زندگی در ساحل و عشق باشد (آنها نمونه هایی هستند ، ارزش های شما ممکن است متفاوت باشد).

اگر یکی از ارزشهای شما ، همانطور که در مثال سگ شما قرار داده ام ، باشد ، احتمالاً حیوانات را دوست دارید (حداقل خانگی) و البته تصور کنید که در آزمایشگاهی کار می کنید که با آنها آزمایش می کند.

اگر حساس هستید ، به احتمال بسیار زیاد راحت به سراغ کار خود نخواهید رفت.

فکر نمی کنی؟

اولین نتیجه گیری کاملاً واضح:

یک مربی هرگز نمی تواند به شما بگوید که چه کاری انجام دهید ؛ کاری که معمولاً انجام می دهد این است که شما را آگاه کند.

با تشکر از مفاهیم جدید ، واقعیت خود را گسترش دهید (اگرچه مانند ماتریکس وحشیانه نیست!) و این شما هستید که تصمیم می گیرید کدام گزینه را انتخاب کنید ، با توجه به آنچه برای شما بهترین است شما. اما اگر شغل فعلی شما با هیچ یک از نکات بالا مطابقت ندارد ، جای تأمل است.

به طور خلاصه ، احساس رضایت در شغل شما این است که:

  • به اندازه کافی درآمد کسب می کنید
  • احساسات خوبی وجود دارد
  • رئیسان شما به شما این فرصت را می دهند تا توانایی بالقوه خود را توسعه دهید
  • کاری که شما انجام می دهید معنی دارد
  • مقادیر شما با ارزش های شرکت مطابقت دارد

باشه ، دیوید ، تو من را متقاعد کردی ، فکر می کنم زمان تصمیم گیری برای تغییر چیزی در سطح کار فرا رسیده است. چه کاری را انتخاب می کنم که انجام دهم؟

من نمی توانم چنین چیزی را به شما بگویم ، اما می توانم به شما کمک کنم تا بهترین تصمیم را بگیرید. من به شما اطمینان می دهم ، اگر متعهد شوید ، باید بسیاری را مرور کنید سختی ها و لحظات رکود ، بنابراین من توصیه می کنم که بر روی هدف زندگی خود شرط بگذارید

و این چیست؟

بیایید قسمت هایی بریم.

آیا هدف زندگی خود را می دانید؟

proposito-de-un-negocio-online

شما فکر می کنید که هدف زندگی کار است ، اما کاملاً مشخص نیست که دقیقاً چیست ، درسته؟

هدف زندگی ، اگر بخواهیم کمی فلسفی آن را بگوییم ، همان چیزی است که ما به این دنیا آمده ایم . به عبارت دیگر ، این احساس خودکفا بودن است ، اما به دیگران کمک می کند.

در زندگی هیچ هدفی وجود ندارد.

شما نمی توانید هدفی غیر از YouTube بودن و دستیابی به موفقیت شخصی داشته باشید. برای اینکه یک هدف زندگی باشد ، باید شامل کمک به دیگران برای دستیابی به چیزی خاص یا ایجاد جهانی بهتر باشد.

به عنوان مثال ، هدف زندگی من این است که ، همانطور که قبلاً می دانید ، انجام مربیگری برای کمک به افرادی است که دارای سندرم تحریک کننده هستند به دنبال رویاهای خود بروند و خود را از دست ندهند ترس و ناامنی.

چگونه می توانم بدانم هدف زندگی من چیست؟ خوب ، پاسخ دادن به این س easyال آسان نیست ، اما این س otherال دیگر می تواند به شما کمک کند: چرا کاری را که انجام می دهید انجام می دهید؟

اگر پاسخ فقط به شما متمرکز نباشد ، بلکه همانطور که گفتم ، به معنای کمک به دیگران یا ساختن دنیای بهتر است ، مطمئناً شما به هدف زندگی خود نزدیک هستید.

به هر حال ، در اینجا 5 ایده آورده شده است که می تواند به شما کمک کند هدف زندگی خود را پیدا کنید.

5-فرمول-برای-پیدا کردن-زندگی-هدف شما

تا وقتی که مربیگری را آموختم لج کردم ، زیرا این کار مرا به آنچه دوست نداشتم راهنمایی می کرد و از کاری به کار دیگر می پریدم بدون اینکه احساس کنم در چیزی به جز یک مورد دیگر برآورده شده ام (زمانی که راننده آمبولانس بودم و این نشانه ای است که کمک می کند دیگران باعث خوشحالی من شدند).

با گذشت زمان ، و به لطف اینکه در آن زمان مطالعه آنچه را دوست داشتم متوقف نکردم ، در حال یادگیری روانشناسی ، روانشناسی ورزشی بودم و سرانجام به مربیگری (که ابزاری است که با آن س goodالات خوبی پرسیده می شود تا بتوانید تصمیمات خوبی بگیرید ).

با تشکر از این آخرین فرآیند یادگیری ، و از قبل که می دانستم هدف من از زندگی چیست ، شروع به فعالیت آنلاین در وبلاگ خود کردم و به افراد مبتلا به سندرم تحریک کننده کمک کردم.

من می خواهم این 5 ایده را با شما در میان بگذارم تا به شما کمک کند مسیر خود را پیدا کنید (اگر هنوز آن را پیدا نکرده اید).

1. فعالیت ها یا سرگرمی های جدید

را انجام دهید

لازم نیست به شما بگویم که برای یافتن چیزی که هنوز پیدا نکرده اید ، باید عادت های مختلف داشته باشید.

اما وحشت نکنید ، منظور من این نیست که زندگی خود را زیر و رو کنید. منظورم این است که شما باید کارهای مختلفی انجام دهید.

در سال گذشته من یوگا ، تای چی را می شناسم ، با سرعت خودم به شنا برمی گردم ، کتاب های توسعه شخصی را می خوانم و پادکست های کارآفرینی و بازاریابی را گوش می دهم.

همانطور که می بینید ، ایده این است که شما در زندگی روزمره خود احساسات ، تجربیات و فعالیتهایی را که می توانند کلید صحیحی را بزنند اجرا کنید تا بگویید: “سلام ، من این را دوست دارم و دوست دارم در آن آموزش ببینم”. p >

اگر زندگی دیگری داشتم ، یا اوقات فراغت بیشتری داشتم ، می آموختم فیزیک و نظریه های ریسمان ، و غیره ، اما زندگی چیز بیشتری از خودش به من نمی دهد ، هه هه هه.

2. مراحل مربیگری

را انجام دهید

نیازی نیست به شما بگویم که روند مربیگری که انجام داده ام به معنای تغییر اساسی در زندگی من است. چون فهمیدم که زندگی من قانع کننده نیست.

همچنین ، من فهمیدم که اگر شخصی خدماتی را بفروشید که به آن اعتقاد داشته باشید و ایمان کور داشته باشید که به دیگران کمک خواهد کرد ، هیچ کس را گول نمی زنید.

من همچنین فهمیدم که من نسبت به حیوانات بسیار حساس هستم و برای اینکه با ارزشهای خود سازگار باشم من وگان شده ام. من همچنین رابطه بهتری با شریک زندگی ام دارم و هدف زندگی خود را پیدا کردم.

آیا می توانید بیشتر بخواهید؟

من معتقدم وقتی ارزشها و آرمانهای خود را با آنچه هر روز انجام می دهید همسو می کنید ، احساس می کنید چیزی به شما خیرات مادی نمی بخشد. اگرچه بیایید صادق باشیم ، من PS4 یا جدیدترین موبایل با جدیدترین فناوری را نیز دوست دارم.

اتفاقی که می افتد این است که من به آنچه آنها درباره من فکر می کنند اهمیت کمتری می دهم و لباس من در آخرین مد نیست. احساس می کنم چیزی مهمتر از داشتن ظاهری جذاب یا تمرکز روی همه کلیشه های عموها (فوتبال ، خاله ها و فوتبال و خاله ها ، هه ، هه ، هه) وجود دارد.

همه اینها را مدیون فرایند خودشناسی هستم که در چند وقت اخیر تجربه کرده ام.

اگر در « تهیه مبلمان» سرمایه گذاری نکنید ، می توانید از هم اکنون در بهترین ها سرمایه گذاری کنید قالب وردپرس یا افزونه ها که بهترین پیوند به من نمی دانم کدام دروازه است ، اما دیر یا زود احساس می کنید کاری که انجام می دهید کار صحیحی نیست ضرر شما را خواهد گرفت.

3. کتابهایی با موضوعات مختلف بخرید یا مستندهایی

تماشا کنید

این نکته ساده است (و امیدوارم کوتاه باشد ، زیرا من هنوز چیزهای زیادی برای توضیح دادن به شما دارم ، هه ، هه ، هه).

ایده این است که سعی کنید چیزهایی را یاد بگیرید یا بخوانید که حتی قصد لمس آنها را نداشتید . البته ، با یک چیز ساده برای مبتدیان شروع کنید.

چرا این را به شما می گویم؟ زیرا ، به عنوان مثال ، به لطف دوره انسان شناسی (که ابتدا هنگام شروع فلسفه و سپس روانشناسی گذراندم) ، فهمیدم که به آن علاقه زیادی داشتم و هر وقت وقت آزاد داشتم مطلبی را درباره آن موضوع می خواندم.

منظورت این است که این هدف زندگی من نیز است؟ نه ، اما من واقعاً آن را دوست دارم.

به لطف کشف چیزهای جدید ، شما متوجه می شوید که چه چیزهایی را دوست دارید و چه چیزهایی را دوست ندارید ، و مواردی وجود دارد که شما بیش از دیگران دوست دارید.

من هر 3 ماه معمولاً کتابی در مورد آمازون می خوانم که در آن چیزی جالب به نظر می رسد و دارای رتبه بندی خوبی است. و حقیقت این است که من اینگونه برخی از تاریخ ، طالع بینی ، اقتصاد یا هوش مالی را آموخته ام.

با کدام یک شروع می کنید؟

من شما را به استفاده از این ایده تا چند بار که می توانید دعوت می کنم.

4. به پادکست کارآفرینی ، تجارت آنلاین یا سایر موضوعات

گوش دهید

این نکته نیز بسیار ساده است و علاوه بر این ، رایگان است.

Itunes یا Ivoox را می گیرید ، سیستم عامل هایی که از پادکست ، و شما شروع به جستجوی من به برنامه های رمز و راز (مانند فضای خالی یا چرخ رمز و راز ) ، بازاریابی و کارآفرینی گوش می دهم (مانند پادکست های عمر ، اسکار فیتو یا جوآن بولودا

) ، سیاست (مانند El vortex ) یا پیشرفت شخصی (مانند پادکست سرجیو فرناندز).

حسن این ایده این است که شما را به ایده قبلی نیز ترغیب می کند. منظور من چیست؟

خوب ، در آن پادکست ها آنها کتاب ها ، مستندها (به عنوان مثال ، من سلامتی چیست ) یا فیلم هایی را به شما پیشنهاد می دهند که زندگی شکل متفاوت (مانند پیگیری خوشبختی ).

به طور خلاصه ، من گوش دادن به پادکست را بسیار توصیه می کنم ، مخصوصاً وقتی در اتومبیل یا حمل و نقل عمومی هستید. از آنجا که از محل کار خود به خانه می روید یا مجبورید به خانه خود بروید ، پس به خود اجازه دهید اوقات خوبی را با گوش دادن به افرادی که چیز جدیدی به شما می آموزند بگذرانید.

5. از مردم بپرسید در

مهارت دارید

این نکته بسیار قدرتمند است. چرا این را می گویم؟

زیرا به طور معمول ما تصویری مبهم از وضعیت و رفتار خود با دیگران داریم . ما همچنین معمولاً دست از کتک کاری ذهنی خود در مورد کارهایی که می توانیم یا نمی توانیم برداریم متوقف نمی شویم

بنابراین ایده این است: 5 همکار را که واقعاً شما را می شناسند بردارید و از آنها بپرسید که به گفته آنها 5 نقطه قوتی که دارید و 1 ضعف دارید.

چرا 5 نقطه قوت و فقط یک نقطه ضعف؟ زیرا نمی خواهیم خود را با نقاط ضعف خرد کنیم.

با تشکر از آنچه آن 5 همکار به شما می گویند ، خواهید فهمید با کدام 25 نقطه قوت می توانید کار کنید. به عنوان مثال ، تصور کنید که یکی از آنها این است که شما می دانید چگونه توضیح دهید و مردم شما را درک می کنند ، علاوه بر این ، شما شوخ طبعی دارید و برنامه نویسی را دوست دارید.

آیا ممکن است هدف زندگی شما آموزش کدنویسی به افراد باشد؟

ایده استفاده از خلاقیت برای اتصال چندین نقطه است و شاید بعضی از آنها باعث شود شما کلید را بزنید.

چگونه شروع-برنامه ریزی آنلاین یک هدف خوب

planificar-y-emprender-online

خوب ، اکنون واضح هستید می خواهید در زندگی چه کاری انجام دهید . اکنون زمان گام بعدی است که شامل تعریف هدف خوب

است

یک چیز را بخاطر بسپارید: فقط هر هدفی برای شما مفید نخواهد بود. به طور جدی ، احتمالاً همان چیزی خواهد بود که شما می خواهید کل زندگی کاری آینده خود را صرف آن کنید. بنابراین آن را جدی بگیرید ، خوب؟

اولین چیزی که باید بدانید این است اگر می خواهید یک تجارت آنلاین راه اندازی کنید یا بهتر است کاری را به صورت آفلاین انجام دهید.

دومین نکته این است که به مطالعه ادامه دهید تا بدانید چگونه هدف خود را توسعه دهید. برای این کار ، من روش SMART را به شما می آموزم و توضیح می دهم که هدف شما باید چه ویژگی هایی داشته باشد.

خاص

هدفی که می خواهید تعیین کنید باید مشخص باشد. به عنوان مثال ، اگر می خواستید وزن کم کنید ، ارزش این را ندارد که بگویید “من می خواهم وزن کم کنم” و اینقدر پهن بمانم.

ایده این است که از خود بپرسید چقدر می خواهید وزن کم کنید و در صورت امکان جواب را به صورت مثبت تنظیم کنید.

به عبارت دیگر ، گفتن “من می خواهم وزن کم کنم” کافی نیست ، بلکه مثلا “من می خواهم 80 کیلوگرم وزن کنم” کافی نیست.

آسان است ، درسته؟

خوب اکنون شما به آنچه می خواهید برسید فکر می کنید (و ارزش ندارد که بگویید می خواهید آنلاین و هم اکنون شروع کنید). بیایید سراغ ویژگی بعدی برویم.

قابل اندازه گیری

علاوه بر خاص بودن ، هدف SMART شما باید چیزی قابل اندازه گیری داشته باشد. به عنوان مثال ، کیلوگرم ، پول ، مشتری ، صفحات وب یا پست های وبلاگ.

ایده این است که هدفی که شما برای شغل جدید یا هدف زندگی خود ایجاد می کنید شروع به شکل گیری می کند. به همین دلیل باید معیاری برای پیگیری داشته باشد تا بدانید به آن نزدیک می شوید یا از آن دور می شوید.

ساده ، درست است؟

خوب ، حالا شما ویژگی دیگری دارید.

قابل دسترسی h4>

این مهمترین نکته برای من است. من این را می گویم زیرا افراد زیادی هستند که به قله می آیند و به عنوان یک هدف قصد صعود به K-2 را دارند وقتی که بیشترین چیزی که در زندگی خود صعود کرده اند تپه شهرشان است.

آیا ما دیوانه هستیم؟ هه هه هه.

من این را خودکشی رو به جلو می نامم

ژاپنی ها ، که بیشتر از من در این مورد (و البته مسائل نظامی) آگاهی دارند ، وقتی می دانستند که می خواهند از اصطلاح banzai برای حمله استفاده کنند ، اما با این وجود ترجیح می دهند ناامیدانه حمله کنند مردم پیش رو.

اگر نمی خواهید عزت نفس و انگیزه خود را کنترل کنید ، آن را بازی نکنید. به عبارت دیگر ، به دنبال چیزی امن بروید .

به عنوان مثال اگر یک طراح هستید و هدف شما این است که اولین مشتری خود را بدست آورید ، سعی نکنید به دنبال ماهی های بزرگی بروید که به احتمال زیاد به شما نه می گویند (اگر آنها به شما پاسخ دهند).

و حتی اگر آنها بله بگویند ، به احتمال زیاد به دلیل کمبود تجربه ، مجبور خواهید بود برای مدت طولانی در چنین پروژه بزرگی سرمایه گذاری کنید ، بنابراین در نهایت حقوق ناچیزی دریافت خواهید کرد.

چالش

هدف شما باید چالش برانگیز باشد. ممکن است نقطه مقابل نقطه قبلی به نظر برسد ، اما اینگونه نیست. این در مورد قدم گذاشتن بر روی زمین آشنا است اما همزمان کاوش در مسیرهای جدید را انجام دهید.

من می دانم که اکنون مانند یک حس یا معلم بودایی به نظر می رسم ، اما می خواهم این ایده را حفظ کنی که هدف شما باید کمی شما را هیجان زده کند.

نمی توانید چیزی را که از قبل می دانید خیلی خوب بگیرید زیرا مثل صدف خسته خواهید شد. اگر به عنوان مثال ، شما سه مشتری دارید ، هدف خود را برای گرفتن یک مشتری دیگر قرار ندهید. آن را چالش برانگیزتر کنید و به این فکر کنید که چگونه می توانید سه مورد دیگر بدست آورید.

موقت

سرانجام ، هدف شما باید موقتی باشد. یعنی شما باید درمورد زمانی که می خواهید آن را بدست آورید واضح باشید . در 3 ، 6 یا 12 ماه؟

تعیین هدف برای دستیابی به آن در کمتر از 3 ماه یا بیشتر از 12 سال توصیه نمی کنم.

چرا نه؟ زیرا اگر چیزی باشد که بتوانید در کمتر از 3 ماه به آن دست پیدا کنید ، برنامه عملیاتی که قصد دارم در زیر توضیح دهم برای شما بسیار مفیدتر خواهد بود. از طرف دیگر ، اگر یک هدف بلند مدت باشد (یعنی بیش از 12 ماه) ، برای رسیدن به آن باید نظم و انضباط زیادی داشته باشید ، بنابراین شاید بهتر باشد آن را به اهداف کوچکتر تقسیم کنید.

نمونه ای از یک هدف بلند مدت می تواند تحصیل در مقطع دانشگاهی باشد. برای جلوگیری از غرق شدن در چیز خیلی بزرگی ، می توانید آن را برای هر سال تحصیلی به یک هدف تبدیل کنید.

جمع بندی برای مشخص کردن:

یک نمونه از اهداف مطابق با 5 مشخصه ای که من به شما توضیح دادم این خواهد بود: “من می خواهم ظرف 6 ماه 80 کیلوگرم وزن داشته باشم” ، “من می خواهم 3 مشتری 3 ماه دیگر بگیرم” یا “من می خواهم در عرض 3 ماه وب سایت خود را ایجاد کنم با 10 ورودی ».

امیدوارم برای شما روشن باشد و اگر اینطور نیست ، در نظرات از من س askال کنید.

چگونه می توان برنامه اقدام خود را تولید کرد

plan-de-accion-para-emprender

خوب ، من آن را به روشی ساده و روشن برای شما توضیح خواهم داد تا بتوانید آن را برای هدف خود پیاده کنید.

اولین کار این است که با استفاده از همه ضمایر سوالی که فکر می کنید از خود س questionsال کنید. مفیدترین مواردی است که روزنامه نگاران برای ارائه یک داستان استفاده می کنند. من در زیر آن را برای شما توضیح خواهم داد.

ما شروع به تعریف-برنامه-عملی

چه ، چگونه ، چه زمانی ، چه کسی ، چرا و کجا.

چه چیزهایی برای رسیدن به هدف خود نیاز دارید؟

چگونه برای دستیابی به آن این کار را انجام می دهید؟

برای کی می خواهید آن را دریافت کنید؟

چه کسی برای تهیه آن نیاز دارید؟

چرا یا می خواهید آن را برای چه چیزی تهیه کنید؟

از کجا می خواهید آن را تهیه کنید؟

من می دانم که این سوال آخر خیلی عجیب به نظر می رسد ، اما منظور من مثلاً کانالی است که می خواهید برای رسیدن به هدف خود استفاده کنید. به عبارت دیگر ، اگر به عنوان مثال می خواهید اولین مشتری خود را بدست آورید ، شاید بتوانید از Facebook Ads یا Google Adwords استفاده کنید.

طرح خود را طراحی کنید

اکنون ، با استفاده از تمام س questionsالات مربوط به نکته قبلی ، شما باید تمام اقداماتی را که برای رسیدن به هدف خود نیاز دارید تعریف کنید.

به عنوان مثال ، س “ال “برای رسیدن به هدف خود به چه چیزی نیاز دارید؟” اشاره به مطالب یا اقداماتی است که شما نیاز خواهید داشت (سرمایه گذاری در تبلیغات ، مراجعه به متخصص تغذیه ، عضویت در باشگاه ، یادگیری دوره وردپرس و غیره).

“چگونه می خواهید این کار را انجام دهید تا به آن برسید؟” ساختاری را که می خواهید استفاده کنید نشان می دهد. به عنوان مثال ، به محض راه اندازی وب ، آیا قصد سرمایه گذاری در تبلیغات را دارید یا کپی قبل از تبلیغ را استخدام می کنید؟

“برای رسیدن به هدف خود به چه کسی نیاز دارید؟”

آغوش!

منبع:
https://www.haciaelautoempleo.com/como-emprender-un-negocio-online/.

دیدگاهتان را بنویسید