چگونه یک فید فیس بوک سفارشی در وردپرس ایجاد کنیم

اخیراً ، یکی از کاربران ما س askedال کرده است که آیا می توانیم نحوه ایجاد خوراک فیس بوک سفارشی را در وردپرس بررسی کنیم؟ برای بهبود تعامل می توانید پست های فیس بوک را از صفحه یا گروه خود در سایت وردپرسی خود نمایش دهید. در این مقاله ، ما به شما نحوه ایجاد یک خوراک فیس بوک سفارشی در وردپرس را نشان خواهیم داد.

Adding a Facebook feed in WordPress

چه زمانی و چرا باید یک فید سفارشی فیس بوک در وردپرس ایجاد کنید h4>

فیس بوک بزرگترین پلت فرم رسانه های اجتماعی در جهان است. به عنوان یک مالک وب سایت ، ممکن است از قبل با صفحه فیس بوک یا با ایجاد یک گروه فیس بوک.

با این حال ، تمام پست هایی که در فیس بوک می گذارید برای افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند قابل مشاهده نیستند. با افزودن خوراک فیس بوک سفارشی می توانید آنچه را که در صفحه یا گروه فیس بوک خود اتفاق می افتد برای بازدیدکنندگان سایت خود نشان دهید.

با این کار کاربران بیشتری می توانند پست های شما را ببینند و به شما کمک می کنند دریافت لایک بیشتر در فیس بوک . اگر از بازاریابی مجدد / پیکسل بازاریابی مجدد فیس بوک در وب سایت خود ، سپس می توانید تبلیغات خود را در Facebook به آن کاربران نیز نشان دهید.

با این گفته ، بیایید ببینیم چگونه یک فید سفارشی فیس بوک به سایت وردپرس خود اضافه کنیم.

افزودن خوراک فیس بوک سفارشی در وردپرس h4>

اولین کاری که شما باید انجام دهید نصب و فعال سازی Feed فیس بوک سفارشی . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

توجه: این نسخه رایگان افزونه تصاویر را در پیوندهای به اشتراک گذاشته شده یا به روزرسانی های وضعیت نمایش نمی دهد. برای این کار شما به پلاگین نسخه PRO .

برای پیکربندی تنظیمات افزونه ، باید به صفحه Facebook Feed »تنظیمات بروید.

Custom Facebook feed settings

ابتدا باید صفحه فیس بوک یا شناسه گروه خود را ارائه دهید. اگر URL صفحه فیس بوک شما به این شکل است:

https://www.facebook.com/your_page_name

سپس می توانید از your_page_name به عنوان شناسه صفحه Facebook خود استفاده کنید. از طرف دیگر ، اگر URL صفحه فیس بوک دارید که به این شکل است:

https://www.facebook.com/pages/your_page_name/123654123654123

سپس شما باید از 123654123654123 به عنوان شناسه صفحه خود استفاده کنید.

اگر می خواهید گروهی اضافه کنید ، باید شناسه گروه خود را وارد کنید. به سادگی از وب سایت My Facebook ID استفاده کنید و آدرس URL را وارد کنید گروه خود را در جعبه جستجو جستجو کنید. این وب سایت شناسه عددی گروه فیس بوک شما را نشان می دهد.

مورد بعدی که باید وارد کنید رمز دسترسی است. این افزونه کار خواهد کرد حتی اگر رمز دسترسی خود را اضافه نکنید ، اما توصیه می شود آن را ایجاد کنید و در اینجا اضافه کنید.

به سادگی از وب سایت توسعه دهندگان فیس بوک دیدن کرده و بر روی آن کلیک کنید دکمه ایجاد برنامه جدید

New Facebook app

با این کار پنجره ای ظاهر می شود که در آن باید نام برنامه خود را وارد کنید. یک آدرس ایمیل ارائه دهید و سپس یک دسته برای برنامه خود انتخاب کنید. برای ادامه روی دکمه “ایجاد برنامه شناسایی” کلیک کنید.

Creating a new Facebook app ID

فیس بوک برنامه ای برای شما ایجاد می کند و شما را به داشبورد برنامه هدایت می کند. شما باید روی پیوند ابزارها و پشتیبانی در بالا کلیک کنید.

Click on tools and support link at the top of your app's dashboard page

با این کار شما می توانید به صفحه ای با منابع زیادی در مورد نحوه استفاده از برنامه های فیس بوک بروید. شما فقط باید روی ‘Access token tool’ کلیک کنید.

Access token tool

با کلیک بر روی پیوند به صفحه ای منتقل می شوید که در آن قادر خواهید بود رمز دسترسی برنامه یا رمز برنامه خود را مشاهده کنید.

Access token for your app

اکنون می توانید این رمز دسترسی را در صفحه تنظیمات افزونه خوراک فیس بوک سفارشی کپی و جایگذاری کنید.

در بخش تنظیمات صفحه ، باید گروه یا صفحه ای را انتخاب کنید. همچنین می توانید تعداد پست ها برای نمایش ، منطقه زمانی و تنظیمات زبان را انتخاب کنید.

برای ذخیره تنظیمات افزونه فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

اکنون می توانید یک پست یا صفحه جدید ایجاد کنید یا یک صفحه موجود را ویرایش کنید که می خواهید فید فیس بوک خود را در آن نمایش دهد. در ویرایشگر پست ، باید این کد کوتاه : p >

^custom-facebook-feed Prophet

اکنون می توانید صفحه خود را ذخیره کرده و پست خود را ذخیره کرده و پیش نمایش کنید. این آخرین پست ها را از صفحه یا گروه فیس بوک شما در صفحه وردپرس شما واکشی و نمایش می دهد.

Preview of a custom Facebook feed in WordPress

نمایش چندین فید فیس بوک در وردپرس h4>

فرض کنید شما می خواهید بیش از یک فید سفارشی فیس بوک را در سایت وردپرس خود نمایش دهید. تنظیمات افزونه فقط به شما امکان می دهد یک صفحه یا شناسه گروه اضافه کنید.

با این حال ، می توانید به راحتی از کد کوتاه برای نمایش هر فید سفارشی فیس بوک دیگری که می خواهید استفاده کنید.

به سادگی کد کوتاه را به این صورت اضافه کنید:

[custom-facebook-feed id = wpbeginner]

کد کوتاه پلاگین دارای طیف وسیعی از پارامترها است. برای دیدن لیست کاملی از پارامترها که می توانید استفاده کنید.

نحوه شخصی سازی ظاهر فید فیس بوک سفارشی h4>

این افزونه به شما امکان می دهد ظاهر خوراک فیس بوک سفارشی را در وب سایت خود تنظیم کنید. برای ویرایش تنظیمات سفارشی سازی به صفحه فید فیس بوک »شخصی سازی مراجعه کنید.

Customize appearance of Facebook feed

بخش سفارشی سازی به زبانه های مختلف تقسیم می شود. هر برگه گزینه های خاص خود را دارد ، ممکن است بخواهید آنها را بررسی کنید تا ظاهر فید سفارشی فیس بوک خود را شخصی سازی کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند خوراک فیس بوک سفارشی را در وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما 21 بهترین ابزار نظارت بر رسانه های اجتماعی برای کاربران وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-create-a-custom-facebook-feed-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید