چگونه یک فید عکس عکس اینستاگرام سفارشی در وردپرس ایجاد کنیم

اخیراً ، یکی از خوانندگان ما س askedال کرده است که آیا امکان افزودن خوراک عکس سفارشی اینستاگرام به سایت آنها وجود دارد؟

به طور خاص ، آنها می خواستند فید عکس اینستاگرام را به گونه ای تنظیم کنند که فقط عکس های انتخابی را به جای همه عکس ها از نمایه خود نشان دهد.

در این مقاله ، ما می خواهیم دقیقاً به شما نشان دهیم که چگونه یک عکس فوری عکس Instagram را در وردپرس ایجاد کنید.

Creating a custom Instagram feed for your WordPress site

چرا یک فید Instagram در سایت وردپرس خود بگنجانید؟ h4>

افزودن فید اینستاگرام در سایت وردپرسی به شما امکان می دهد بدون کار زیاد محتوای تازه اضافه کنید. همچنین خوانندگان را ترغیب می کند تا شما را در اینستاگرام دنبال کنند.

به جای افزودن عکس به صورت دستی در سایت خود ، می توانید آنها را به راحتی در Instagram بارگذاری کنید و در وب سایت شما ظاهر می شوند. همچنین می توانید با استفاده از یک فید هشتگ ، عکس های دیگران را نیز در آن قرار دهید.

این می تواند یک روش عالی برای نشان دادن استفاده افراد از محصولات شما باشد ، ارائه اثبات اجتماعی ارزشمندی که می تواند به شما کمک کند کسب درآمد بیشتر بصورت آنلاین .

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر دستورالعمل های کتبی را ترجیح می دهید ، فقط به خواندن ادامه دهید.

نحوه ایجاد یک خوراک عکس عکس سفارشی Instagram در وردپرس h4>

برای راه اندازی یک عکس فوری عکس اینستاگرام در سایت خود ، باید > Smash Balloon Feed Instagram. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

این نسخه برتر افزونه فید رایگان اینستاگرام که بیش از 1 میلیون وب سایت از آن استفاده می کنند.

پس از نصب افزونه ، به صفحه Instagram Feed »تنظیمات در مدیر وردپرس خود بروید و برای وارد کردن کلید مجوز خود ، روی برگه مجوز کلیک کنید. این را می توانید در حساب Smash Balloon خود پیدا کنید.

پس از فعال کردن کلید مجوز ، فراموش نکنید که روی دکمه “ذخیره تغییرات” در پایین کلیک کنید.

Adding your Instagram Feed license

هنگامی که مجوز خود را فعال کردید ، به برگه “پیکربندی” بروید و روی دکمه “اتصال یک حساب Instagram” کلیک کنید.

Connecting your Instagram account

سپس پنجره بازشویی را مشاهده خواهید کرد که از شما می خواهد انتخاب کنید آیا از نمایه شخصی یا اینستاگرام تجاری استفاده می کنید.

Select whether you're using a personal or business Instagram account p >

اگر به سادگی می خواهید از عکسهای خود فید نمایش دهید ، می توانید از یک حساب شخصی Instagram استفاده کنید. با این حال ، اگر می خواهید یک خوراک هشتگ نشان دهید ، به یک حساب کاربری Instagram نیاز دارید.

نکته: حساب کاربری ندارید؟ برای تبدیل حساب شخصی اینستاگرام خود به یک حساب کاربری ، می توانید دستورالعمل های گام به گام Smash Balloon .

ایجاد حساب کاربری در Instagram رایگان است. هر زمان خواستید می توانید در برنامه Instagram به عقب برگردید.

وقتی روی دکمه “اتصال” در داشبورد وردپرس کلیک می کنید ، به سادگی باید دستورالعمل ها را دنبال کنید و حساب خود را وصل کنید.

پس از آن ، حساب خود را در کنار “حسابهای اینستاگرام” مانند این لیست مشاهده خواهید کرد:

The Instagram Feed plugin is now connected to your Instagram account

توجه: می توانید بیش از یک حساب وصل کنید. بعداً در این آموزش ، ما به چگونگی نمایش چندین فید مختلف Instagram در سایت شما خواهیم پرداخت.

نمایش فید عکسهای اینستاگرام خود در وردپرس h4>

اگر می خواهید سایت وردپرس خود را تازه و به روز نگه دارید ، به راحتی می توانید فید جدیدترین عکس های اینستاگرام خود را اضافه کنید. ابتدا نگاهی به روش اصلی خواهیم انداخت ، سپس نحوه سفارشی کردن خبرمایه خود را بیان خواهیم کرد.

ابتدا روی دکمه “افزودن به خبرمایه” در کنار حساب Instagram متصل خود کلیک کنید:

Add your Instagram posts to your primary feed

پس از آن ، می توانید پستی یا صفحه ای را باز کنید که در آن می خواهید خبرمایه خود را اضافه کنید. در صورت تمایل ، می توانید آن را در یک ابزارک نوار کناری اضافه کنید.

ما قصد داریم صفحه جدیدی را در بخش صفحات »افزودن مطلب جدید برای خبرمایه خود ایجاد کنیم.

برای افزودن بلوک جدید روی نماد (+) کلیک کنید ، سپس بلوک “Instagram Feed” را از قسمت ابزارک ها انتخاب کنید:

Adding an Instagram feed block to your page

فید اینستاگرام شما با یک دکمه دنبال کردن فوراً به صفحه شما اضافه می شود:

Viewing your Instagram photos on your site

اگر از ویرایشگر کلاسیک ، سپس به سادگی کد کوتاه [instagram-feed] را وارد کنید جایی که فید خود را می خواهید.

برای افزودن پست های اینستاگرام خود در نوار کناری یا پاورقی نیز می توانید از کد کوتاه یا ابزارک Instagram Feed استفاده کنید. کافیست به Appearance »Widgets بروید و ابزارک Feed Feed را به هر کجا که دوست دارید بکشید.

Adding the Instagram Feed widget to your sidebar

سفارشی کردن سبک خوراک اینستاگرام خود در وردپرس h4>

به طور پیش فرض ، عکس های اینستاگرام شما در یک شبکه چهار ستونی نمایش داده می شود. برای شروع ، کاربران 20 عکس از حساب شما مشاهده می کنند ، اما برای دیدن عکس های اضافی می توانند روی “بارگیری بیشتر” کلیک کنند.

افزونه Instagram Feed به شما امکان کنترل کامل این تنظیمات را می دهد.

برای تغییر ظاهر Instagram Feed خود ، به Feed Instagram »تنظیمات» سفارشی بروید.

در اینجا می توانید عرض و ارتفاع خبرمایه خود را تغییر دهید ، طرح را تغییر دهید ، تعداد عکس ها ، ستون ها و موارد دیگر را تغییر دهید.

برای تغییر طرح بندی ، کافیست روی گزینه مورد نظر خود کلیک کنید. ما می خواهیم از یک طرح برجسته برای عکسهای اینستاگرام خود ، با برجسته شدن هر 3 عکس ، استفاده کنیم.

برای شروع می توانید چند ستون را برای تقسیم عکس ها و تعداد نمایش را انتخاب کنید. ما انتخاب کرده ایم که 6 عکس در 3 ستون داشته باشیم.

Changing the layout of your Instagram photos

پس از انجام هرگونه تغییر ، مطمئن شوید که بر روی دکمه “ذخیره تغییرات” در پایین صفحه کلیک کنید.

نحوه نمایش خبرمایه اینستاگرام در وب سایت ما به شرح زیر است:

The Instagram photos on the site, arranged in a Highlight layout

نمایش هشتگ ، برچسب گذاری شده یا خوراک ترکیبی اینستاگرام در وردپرس h4>

فید اینستاگرام به طور پیش فرض نمایش جدیدترین پست ها از حساب متصل Instagram شما را نشان می دهد

در برخی موارد ، ممکن است بخواهید چیز دیگری را نشان دهید. به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید پست های Instagram را از هر حسابی نمایش دهید به شرطی که از هشتگ خاصی استفاده کنند. این می تواند یک راه عالی برای نمایش عکس ها از رویداد یا کنفرانس .

با رفتن به Instagram Feed »پیکربندی می توانید نوع خبرمایه خود را تغییر دهید. در بخش Feed type ، می توانید به هشتگ یا خبر فاقد برچسب بروید. برای اطلاعات بیشتر می توانید روی نماد (؟) کنار گزینه کلیک کنید.

با استفاده از گزینه Public Hashtag قصد داریم به خوراک هشتگ تغییر وضعیت دهیم. ما آن را براساس جدیدترین پست ها سفارش خواهیم داد:

Switch to a hashtag feed of posts

توجه: در اینجا نمی توانید یک فید مختلط ایجاد کنید. خبرخوان ترکیبی است که انواع مختلفی را ترکیب می کند ، مانند عکس از حساب کاربری به علاوه عکس از هشتگ. می توانید برای ایجاد یک فید مانند این ، دستورالعمل های قسمت بعدی آموزش را دنبال کنید.

نحوه نمایش خبرمایه در سایت ما به شرح زیر است:

The #wpbeginner hashtag feed

ایجاد چندین فید اینستاگرام در وردپرس h4>

اگر می خواهید چندین فید مختلف اینستاگرام را در سایت وردپرس خود قرار دهید ، چه می کنید؟ همچنین با چند تنظیم ساده امکان پذیر است.

ابتدا به Instagram Feed »تنظیمات بروید و روی برگه” نمایش خبرمایه خود “کلیک کنید.

تنظیمات مختلفی را مشاهده خواهید کرد که می توانید در کد کوتاه [instagram-feed] استفاده کنید.

نکته: اگر فقط می خواهید یک فید برای سایت خود ایجاد کنید ، می توانید این تنظیمات را همانطور که در بالا نشان داده شده در زیر برگه پیکربندی تغییر دهید.

اگر چندین حساب کاربری به شما متصل شده است ، می توانید از [instagram-feed type = "user" username = "wpbeginner"] برای تعیین حساب استفاده کنید. wpbeginner را به نام کاربری مورد نظر خود تغییر دهید.

در اینجا می توانید فیدهایی را براساس هشتگ ها ایجاد کنید. در این حالت ، شما باید از [instagram-feed type = "hashtag" hashtag = "# wpbeginner"] که #wpbeginner هشتگ انتخابی شماست استفاده کنید.

گزینه دیگر ایجاد فید است که یک حساب کاربری خاص را برچسب گذاری کرده است. این گزینه فقط در صورتی موجود است که حساب Instagram متصل شما در تنظیمات افزونه یک حساب کاربری باشد.

حتی می توانید از کد کوتاه برای ایجاد یک فید ترکیبی استفاده کنید که انواع مختلفی از خوراک را ترکیب کند ، مانند حساب کاربری اینستاگرام خود به علاوه همه عکس ها با هشتگ خاص.

اگر از بلوک Feed Instagram در ویرایشگر بصری وردپرس استفاده می کنید ، نیازی به ایجاد کل کد کوتاه نیست. می توانید تنظیمات کد کوتاه خود را به سادگی در تنظیمات بلوک اضافه کنید:

Adding the shortcode settings for the Instagram Feed block

بعد از ایجاد تغییرات در اینجا ، حتماً روی دکمه “اعمال تغییرات” کلیک کنید.

سایر تنظیمات خوراک محبوب Instagram در وردپرس h4>

ممکن است از نمایش پیش فرض عکس های خود کاملاً راضی باشید ، زیرا Instagram Feed بدون هیچگونه سفارشی سازی بسیار عالی کار می کند.

با این حال ، بسته به نحوه نمایش عکس های اینستاگرامی خود ، اصلاحات متداولی وجود دارد که ممکن است بخواهید انجام دهید.

به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید فقط عکس ها را بدون زیرنویس نمایش دهید. این مورد به ویژه اگر عکس ها را در یک نوار کناری باریک اضافه می کنید بسیار مفید است:

The Instagram Feed in the sidebar, with captions

می توانید زیرنویس ها را با افزودن showcaption = "false" به کد کوتاه خود خاموش کنید. سپس ، عکسهای شما به این شکل نمایش داده می شوند:

The Instagram photos in the sidebar without captions

اگر از یک خوراک هشتگ استفاده می کنید ، ممکن است بخواهید پست ها را فیلتر کنید. به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید از پست هایی که به یکی از رقبای شما اشاره می کند یا پست هایی که از کلمات بی ادبانه در عنوان استفاده می کنند ، اجتناب کنید.

می توانید در کد کوتاه خود از allowewords = "رقیب ، بی ادب" استفاده کنید. با این کار هر پستی که از هر یک از کلمات موجود در لیست کلمات جدا شده با کاما استفاده کند ، حذف خواهد شد. “رقیب” و “بی ادب” را به هر کلمه ای که می خواهید حذف کنید تغییر دهید.

گزینه دیگری که ممکن است بخواهید استفاده کنید تغییر متن دکمه بارگیری بیشتر است. می توانید این کار را با افزودن buttontext = "See More Photos" به کد کوتاه خود انجام دهید. کافی است متنی را که می خواهید استفاده کنید “مشاهده عکس های بیشتر” را جایگزین کنید.

تنظیمات دیگری وجود دارد که می توانید استفاده کنید. پلاگین Feed Feed Instagram Smash Balloon به شما امکان می دهد نیشگون گرفتن و کشیدن همه چیز در مورد نحوه نمایش عکس های اینستاگرامی شما در سایت شما.

اگر می خواهید همه تنظیمات احتمالی را مشاهده کنید ، فقط به فید Instagram »تنظیمات» نمایش خبرمایه خود بروید تا لیست کامل را دریافت کنید:

Instagram Feed Pro's display settings

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه یک فید سفارشی اینستاگرام در وردپرس ایجاد کنید. همچنین ممکن است بخواهید مقایسه ما را با بهترین افزونه های هدیه وردپرس برای افزایش دنباله های اجتماعی خود و بهترین خدمات بازاریابی از طریق ایمیل برای افزایش بازدید وب سایت خود.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً مشترک شوید کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-create-a-custom-instagram-photo-feed-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید