چگونه یک سایت زنده وردپرس را به سرور محلی منتقل کنیم

​​

بعد از یادگیری اینکه چقدر آسان است نصب وردپرس بر روی سرور محلی در ویندوز یا Mac ، برخی از خوانندگان سطح مبتدی ما از ما پرسیدند که چگونه می توانند سایت زنده وردپرس خود را به سرور محلی منتقل کنند. ما قبلاً نحوه انتقال سایت a WordPress را از سرور محلی به سایت زنده . این مقاله کاملاً مخالف آن است. در این مقاله ، ما به شما نحوه انتقال یک سایت زنده وردپرس به سرور محلی را نشان خواهیم داد.

چرا و چه کسی می خواهد یک سایت زنده وردپرس را به سرور محلی منتقل کند؟ h4>

بسیاری از افراد برای آزمایش مضامین جدید ، افزونه ها یا آزمایش توسعه ، کپی از سایت زنده خود را در سرور محلی ایجاد می کنند. با این کار می توانید تم خود را با تمام مطالب خود تنظیم کرده و بدون نگرانی در مورد شکستن سایت خود ، تمام ویژگی ها را آزمایش کنید. بسیاری از کاربران سایت خود را در سرور محلی کپی می کنند تا وردپرس و رمزگذاری خود را با داده های واقعی سایت تمرین کنند.

حتی اگر می توانید تمام آزمایشات را با محتوای ساختگی در وردپرس ، داده های واقعی سایت نمایش بصری بهتری از نحوه نمایش این تغییرات در سایت زنده شما به شما می دهد.

مهم : آیا شما در حال انتقال سایت وردپرس به دامنه جدید ، یا از WordPress.com برای میزبانی خود از وردپرس یا در localhost خود ، توصیه می شود ابتدا از کل وب سایت خود پشتیبان تهیه کنید. ما توصیه می کنیم از BackupBuddy برای ایجاد پشتیبان گیری. همچنین می توانید با استفاده از BackWPUp یا ایجاد پشتیبان دستی .

انتقال Live WordPress Site به سرور محلی با استفاده از Plugin

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی Duplicator پلاگین در سایت زنده شما. افزونه Duplicator به شما امکان می دهد بسته تکراری از کل سایت وردپرس خود را ایجاد کنید. می تواند برای انتقال سایت وردپرس شما به مکان جدید مورد استفاده قرار گیرد و همچنین می تواند به عنوان یک افزونه پشتیبان مورد استفاده قرار گیرد. پس از فعال شدن ، این پلاگین یک مورد جدید “Duplicator” را در نوار کناری مدیر وردپرس شما اضافه می کند. با کلیک بر روی آن به صفحه بسته های افزونه منتقل می شوید.

Create a new package in the Duplicator plugin

برای ایجاد بسته جدید ، باید روی دکمه ایجاد بسته جدید کلیک کنید. Duplicator شروع به ایجاد بسته ای از کل سایت وردپرس شما می کند. بسته به مقدار داده ای که در سایت زنده خود دارید ، ممکن است مدتی طول بکشد. پس از اتمام ، شما را به صفحه بسته ها هدایت می کند ، بسته جدید ایجاد شده را با یک فایل نصب نشان می دهد. برای انتقال سایت خود ، باید هر دو بسته zip و همچنین پرونده نصب را در رایانه خود بارگیری کنید.

Duplicator Zip Package and Installer file

سایت سرور محلی شما به یک پایگاه داده جدید نیاز دارد ، بنابراین شما باید با استفاده از phpMyAdmin یک پایگاه داده در سرور محلی خود ایجاد کنید. پس از ایجاد پایگاه داده ، باید بسته را کپی کرده و پرونده را در یک پوشه خالی در فهرست وب سرور محلی خود نصب کنید. برای اجرای اسکریپت نصب ، باید فایل نصب را در مرورگر وب خود باز کنید. به عنوان مثال اگر هر دو پرونده را در پوشه / test-site / جای گذاری کرده باشید با مراجعه به http: //localhost/test-site/install.php به آنها در مرورگر خود دسترسی پیدا خواهید کرد. . اکنون اسکریپت نصب Duplicator را مانند این مشاهده خواهید کرد:

Running duplicator install script on localserver

در این صفحه ، باید اطلاعات پایگاه داده سرور محلی خود را ارائه دهید. میزبان معمولاً localhost است. اگر کاربر جدیدی برای MySQL در سایت خود ایجاد نکرده اید ، نام کاربری شما روت است. اگر از رمز عبور برای کاربر اصلی استفاده می کنید ، پس آن رمز را وارد کنید ، در غیر این صورت آن را خالی بگذارید. در آخر ، شما باید نام پایگاه داده ای را که ایجاد کرده اید وارد کنید.

اکنون نصب کننده ، پایگاه داده و پرونده های وردپرس شما را از بسته zip استخراج کرده و وارد می کند. بسته به اندازه بسته ، ممکن است مدتی طول بکشد. هنگامی که نصب کننده پرونده ها و پایگاه داده را استخراج کرد ، شما را به صفحه بروزرسانی هدایت می کند.

Updating URLs in Duplicator plugin for WordPress

در صفحه به روزرسانی ، شما باید URL سایت زنده خود و URL سایت را در سرور محلی خود ارائه دهید. این پلاگین به طور خودکار این مقادیر را از صحت آنها تشخیص داده و سپس بر روی دکمه بروزرسانی کلیک می کند. اکنون افزونه Duplicator URL ها را در پایگاه داده شما به روز می کند.

Succesfully copied your live site to local server

این همه ، شما سایت زنده خود را با موفقیت به سرور محلی منتقل کرده اید. نصب کننده صفحه موفقیت را به شما نشان می دهد. شما همچنین باید permalinks را در سایت سرور محلی خود به روز کنید و پرونده و بسته نصب را حذف کنید.

یک سایت وردپرس زنده را به صورت دستی به سرور محلی منتقل کنید h4>

درصورتی که این افزونه برای شما کار نکند ، همیشه می توانید سایت زنده خود را به صورت دستی به سرور محلی منتقل کنید. اولین چیزی که شما نیاز دارید این است که به صورت دستی از وب سایت خود پشتیبان تهیه کنید. ما آموزش نحوه پشتیبان گیری از پایگاه داده وردپرس خود را به صورت دستی داریم. ما برای صادر کردن پایگاه داده وردپرس خود توصیه می کنیم از phpMyAdmin استفاده کنید.

برای صادرات پایگاه داده وردپرس سایت زنده خود ، باید وارد داشبورد cPanel خود شوید و بر روی phpMyAdmin کلیک کنید. در داخل phpMyAdmin شما باید پایگاه داده ای را که می خواهید صادر کنید انتخاب کنید و سپس روی برگه صادرات در بالا کلیک کنید.

Export tab in phpMyAdmin

phpMyAdmin اکنون از شما می خواهد که روش صادرات سریع یا سفارشی را انتخاب کنید. ما توصیه می کنیم از روش سفارشی استفاده کنید و zip را به عنوان روش فشرده سازی انتخاب کنید. گاهی اوقات افزونه های وردپرس می توانند جداول خود را در داخل پایگاه داده وردپرس شما ایجاد کنند. اگر دیگر از آن افزونه استفاده نمی کنید ، روش سفارشی به شما امکان می دهد آن جداول را حذف کنید. بقیه گزینه ها را همانطور که هست بگذارید و بر روی دکمه Go کلیک کنید تا نسخه پشتیبان از پایگاه داده خود را در قالب zip بارگیری کنید.

Custom export options in phpMyAdmin

پس از بارگیری نسخه پشتیبان از پایگاه داده ، مرحله بعدی بارگیری پرونده های وردپرس است. برای انجام این کار باید با استفاده از یک سرویس گیرنده FTP مانند Filezilla به سایت وردپرس خود متصل شوید. تمام پرونده ها و پوشه های وردپرس خود را در رایانه بارگیری کنید. بسته به مقدار داده ای که در وب سایت خود دارید ، بارگیری تمام پرونده های شما ممکن است مدتی طول بکشد.

Download all your WordPress files and folders through FTP

پس از بارگیری پرونده های وردپرس خود ، اگر همه پرونده های خود را بارگیری کردید و نه فقط پوشه wp-content ، به سادگی این پرونده ها را در پوشه سرور محلی خود که می خواهید وردپرس نصب کنید کپی کنید.

در سرور محلی خود ، باید یک پایگاه داده برای سایت وردپرس خود ایجاد کنید. برای این کار باید http: // localhost / phpmyadmin / را در مرورگر وب خود باز کنید و یک پایگاه داده جدید ایجاد کنید. پس از ایجاد پایگاه داده ، روی برگه Import در بالا کلیک کنید. در صفحه بعد باید بر روی دکمه گزینه File کلیک کنید تا پرونده صادرات پایگاه داده وردپرس که قبلاً بارگیری کرده اید را انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه برو کلیک کنید. phpMyAdmin اکنون پایگاه داده شما را وارد کرده و پس از اتمام پیام موفقیت را به شما نشان می دهد.

Importing your database through phpMyAdmin

اکنون که پایگاه داده شما تنظیم شده است ، باید URL های موجود در پایگاه داده وردپرس خود را با مراجعه به سایت زنده خود به روز کنید. می توانید این کار را با اجرای یک جستجوی SQL در phpMyAdmin انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که پایگاه داده سایت محلی خود را انتخاب کرده و سپس بر روی SQL کلیک کنید. در صفحه SQL phpMyAdmin این کد را کپی و جای گذاری کنید ، مطمئن شوید که example.com را با URL سایت زنده خود و localhost / test-site را با URL سرور محلی سایت خود جایگزین کرده اید.

به روز رسانی wp_options SET option_value = جایگزین (option_value ، 'http://www.example.com' ، 'http: // localhost / test-site') WHERE option_name = 'home' OR option_name = 'siteurl'؛
 
به روز رسانی wp_posts SET post_content = جایگزین (post_content ، 'http://www.example.com' ، 'http: // localhost / test-site')؛
 
به روزرسانی wp_postmeta SET meta_value = جایگزینی (meta_value ، 'http: //www.example.com' ، 'https: // localhost / test-site')؛

این پرس و جو جایگزین نشانی های وب سایت زنده شما از پایگاه داده و جایگزین آن با آدرس محلی localhost.

مرحله آخر به روز رسانی فایل wp-config.php سایت محلی شما است. شما باید به پوشه ای بروید که WordPress را در سرور محلی خود نصب کرده اید و پرونده wp-config.php را در یک ویرایشگر متن مانند Notepad باز کنید. نام پایگاه داده را با نامی که در phpMyAdmin در localhost خود ایجاد کرده اید جایگزین کنید. نام کاربری را با نام کاربری mysql محلی خود جایگزین کنید ، معمولاً root است. اگر برای local root خود گذرواژه تنظیم کرده اید ، پس آن رمز را وارد کنید. در غیر این صورت آن را خالی بگذارید و تغییرات خود را ذخیره کنید.

/ ** نام پایگاه داده برای وردپرس * /
define ('DB_NAME'، 'database_name_here')؛

/ ** نام کاربری پایگاه داده MySQL * /
define ('DB_USER'، 'نام کاربری_ اینجا')؛

/ ** رمزعبور پایگاه داده MySQL * /
define ('DB_PASSWORD'، 'password_here')؛

این همه سایت زنده شما اکنون در سرور محلی شما کپی شده است و شما آماده آزمایش آن هستید. امیدواریم که این آموزش برای شما مفید واقع شده باشد. اگر س questionsال یا بازخوردی دارید ، لطفاً در زیر نظر دهید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-move-live-wordpress-site-to-local-server/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35