چگونه یک آرم برای وب سایت خود بسازیم (راهنمای ساده برای مبتدیان)

آیا می خواهید برای وب سایت خود آرم درست کنید؟ شاید شما از عهده یک طراح حرفه ای برنمی آیید ، اما نگران هستید که مهارت طراحی گرافیک شما در این حد نیست.

آرم شما یکی از عناصر مهم هویت برند شما است. شما می خواهید نه تنها کیفیت بالایی داشته باشد بلکه هویت و ارزش برند شما را نیز انتقال دهد.

در این راهنمای مبتدی ، نحوه ساختن آرم برای وب سایت خود به شما نشان داده می شود. ما چندین راه حل مختلف را بررسی خواهیم کرد ، بنابراین شما می توانید راه حل مناسب خود را انتخاب کنید.

How to make a logo for your website

چرا باید برای وب سایت خود آرم ایجاد کنید h4>

بسیاری از مردم در سراسر جهان می توانند مارک های بزرگ نام از آرم های خود. وقتی نمادهای طلایی نمادین مک دونالد در خارج از کشور را می بینید ، بلافاصله آن را می شناسید و می دانید که در منوی آنجا چه چیزی وجود دارد.

این قدرت نام تجاری است و یک آرم مهمترین نقش را در ایجاد این شهرت دارد.

آیا شما ایجاد یک وبلاگ ، ایجاد وب سایت ، یا راه اندازی یک فروشگاه آنلاین ، داشتن یک آرم منحصر به فرد باعث می شود نام تجاری شما قانونی باشد. این به شما کمک می کند اعتماد ، شناخت و ارتقا تجارت خود را ایجاد کنید.

غالباً هنگامی که کاربران می خواهند کار خود را در یک ایده تجارت آنلاین ، آنها با فکر کردن به نام تجاری شروع می کنند و مستقیماً به طراحی آرم می پردازند.

اما قبل از انجام این کار ، باید مطمئن شوید که ایده نام تجاری شما توسط شخص دیگری ثبت نشده است. به راهنمای ما در نحوه بررسی در دسترس بودن نام دامنه .

پس از اطمینان از موجود بودن ایده نام تجاری خود ، مطمئن شوید که پیش بروید و دامنه خود را ثبت کنید ، بنابراین شخص دیگری آن را می گیرد (به ما اعتماد کنید ، این اتفاق بیشتر از آنچه فکر می کنید اتفاق می افتد).

پس از ثبت نام دامنه خود ، آماده شروع طراحی آرم خود هستید. ما برای مبتدیان چندین ابزار عالی سازنده آرم رایگان داریم.

نکاتی درباره ساخت آرم سفارشی برای وب سایت خود h4>

ایجاد یک آرم سفارشی برای وب سایت شما نیاز به درک درستی از طراحی دارد. با این حال ، به عنوان یک مبتدی ، می توانید این بهترین روش ها را دنبال کنید تا مطمئن شوید آرم شما صیقلی و حرفه ای به نظر می رسد.

  • طراحی لوگوی خود را ساده و تمیز نگه دارید. این اطمینان می دهد که لوگوی شما حتی در اندازه کوچک نیز زیبا به نظر می رسد. فکر کنید تصاویر پروفایل در خوراک فیس بوک یا توییتر شما چقدر ریز هستند.
  • از یک پس زمینه شفاف برای نشان خود استفاده کنید. به این ترتیب می توانید آن را در هر کجا ، نه فقط در یک قسمت سفید از وب سایت خود قرار دهید.
  • بالاترین کیفیت پرونده را برای لوگوی خود دریافت کنید. شما می خواهید در اندازه بزرگ یا چاپی نیز عالی به نظر برسد. می توانید آن را کپی کرده و نسخه های کوچکتر را برای رسانه های اجتماعی ، پست های وبلاگ و صفحات وب سایت ایجاد کنید.
  • از مارک و رنگ وب سایت خود در آرم خود استفاده کنید تا به آن کمک کند تا با بقیه وب سایت شما هماهنگ شود.

شما می توانید سبک های مختلف آرم را تجربه کنید و ببینید چه چیزی از وب سایت / مارک شما بهترین تعریف را می کند.

انواع مختلفی از طرح های آرم توسط مشاغل مورد استفاده قرار می گیرند. هنگام ساخت آرم خود ، ممکن است بخواهید با برخی از این موارد آزمایش کنید.

آرم Wordmark

Coca Cola's iconic logo is a classic example of a wordmark logo

آرم wordmark یک آرم متمایز فقط برای متن است. نام تجاری منحصر به فرد شما با قلم ها و رنگ های خاص می تواند یک لوگوی عالی ایجاد کند.

اگر خودتان برای وب سایت خود آرم سفارشی درست می کنید ، این گزینه بسیار ساده و ساده ای است.

آرم مارک تصویری
Apple logo

علامت تصویری معمولاً یک عکس از مارک تجاری است که از یک تصویر یا نماد برای نشان دادن یک سازمان استفاده می کند. نمونه های معروف این نوع آرم ها شامل اپل ، نایک ، آئودی و … می باشد.

ترکیبی از هر دو

Dell logo

این نوع آرمها رایج ترین آرم هایی هستند که در اطراف مشاهده خواهید کرد. آنها کلمات یا حروف ارائه شده در یک طرح نمادین را ترکیب می کنند. از نمونه های معروف این آرم ها می توان به دل ، پیتزاوت ، دوریتوس و … اشاره کرد.

انتخاب سبک مناسب برای آرم

اگر آرم خود را می سازید ، ابتدا باید در مورد مهارت های طراحی خود واقع بین باشید. ممکن است استفاده از نشانک بسیار ساده به نظر برسد ، اما باید منحصر به فرد باشد ، بنابراین می توانید به راحتی آرم OptinMonster دارای یک طلسم بر روی علامت کلمه است.

OptinMonster logo

بیایید چند روش مختلف برای ایجاد آرم هایی با ظاهری حرفه ای برای وب سایت های شما (بدون استخدام طراح) بررسی کنیم.

1 ساخت یک آرم سفارشی با استفاده از تماس ثابت h4>

ثابت Logo Maker تماس با ما به شما امکان می دهد صدها گزینه مختلف برای آرم خود پیدا کنید. کاملا رایگان است برای استفاده از آن یا بارگیری آرم تمام شده خود نیازی به پرداخت هزینه ندارید.

برای شروع ، فقط روی دکمه “ایجاد آرم رایگان” کلیک کنید:

Constant Contact's logo maker

بعد ، نام تجاری خود را تایپ کنید. در صورت تمایل می توانید یک شعار نیز اضافه کنید.

شش نمونه آرم را برای انتخاب خواهید دید.

Six logos created by Constant Contact's logo maker

اگر هیچ یک از آن آرم ها را دوست ندارید ، چه می کنید؟ برای دیدن گزینه های دیگر کافیست روی دکمه “بیشتر (6)” کلیک کنید. می توانید هر زمان که خواستید این کار را ادامه دهید.

Nine additional logos created by Constant Contact

هنگامی که آرم مورد علاقه خود را پیدا کردید ، روی آن کلیک کنید.

سپس ویرایشگر آرم را مشاهده خواهید کرد. یک ویژگی عالی در اینجا این است که می توانید تغییرات آرم خود را در سمت راست صفحه بررسی کنید.

The Constant Contact logo editor

اگر یکی از این تغییرات را ترجیح می دهید ، فقط روی آن کلیک کنید تا در ویرایشگر بارگیری شود.

برای تغییر فاصله نامه ، اندازه قلم و ارتفاع خط می توانید از قسمت “نام” ویرایشگر استفاده کنید. اگر آرم شما دو یا چند کلمه دارد ، می توانید با استفاده از ضامن “Multiline” آن را روی خطوط مختلف تقسیم کنید.

در اینجا دوباره آرم ما وجود دارد ، با اندازه قلم کوچکتر و فاصله حروف افزایش یافته است.

Logo created with Constant Contact with some changes to the lettering

برای ویرایش سایر جنبه های آرم خود ، روی زبانه های سمت راست کلیک کنید. به عنوان مثال ، برای تنظیم اندازه و موقعیت نماد آرم ، روی “نماد” کلیک کنید.

Changing the position of the logo's symbol

ما فکر کردیم که طرح آرم با یک شعار ، که آن را در زیر تب “شعار” اضافه کردیم ، خوب به نظر می رسد.

همچنین می توانید رنگ آرم خود را با استفاده از ویرایشگر تنظیم کنید. سازنده لوگو به طور خودکار یک پالت رنگ برای شما ایجاد می کند ، و شما می توانید انواع مختلف رنگ را انتخاب کنید.

اگر موارد بیشتری می خواهید ، روی “کاوش موضوعات رنگی” کلیک کنید تا مجموعه های مختلفی از طرح های رنگی را انتخاب کنید.

Picking different colors in the Constant Contact LogoMaker

هنگامی که از لوگوی خود راضی بودید ، روی دکمه “پیش نمایش” در بالای صفحه کلیک کنید. خواهید دید که آرم شما چگونه می تواند در وب سایت ، رسانه های اجتماعی و حتی کارت های بازرگانی ، تی شرت ، لیوان و موارد دیگر مشاهده شود.

Previewing the logo

برای بستن پیش نمایش ، فقط X را در نوار بالا کلیک کنید. با استفاده از دکمه “بارگیری” در گوشه سمت راست بالای صفحه می توانید آرم خود را بارگیری کنید. کاملاً رایگان است.

یک فایل .zip با آرم خود در دو قالب مختلف PNG و SVG دریافت خواهید کرد. شما می توانید SVG را به اندازه دلخواه و بدون افت کیفیت ، مقیاس بندی کنید. ما دستورالعمل هایی در مورد نحوه افزودن پرونده SVG در وردپرس .

2. ساخت آرم برای سایت خود با استفاده از مارک های خیاط h4>

خیاط Logo Maker مارک ها آسان و ساده است. استفاده از آن رایگان است ، اما توجه داشته باشید که برای بارگیری آرم تمام شده خود باید هزینه پرداخت کنید. حداقل هزینه ای که می توانید پرداخت کنید 9.99 دلار است.

برای شروع ، به سازنده آرم Tailor Brands بروید و نام شرکت خود را تایپ کنید. سپس ، روی دکمه “طراحی!” کلیک کنید.

Tailor Brands' logo maker

از شما خواسته می شود وارد صنعت خود شوید و (به صورت اختیاری) شرح مختصری از شرکت خود را وارد کنید. ما با “منابع انسانی” به اینجا رفتیم.

Entering your industry in the Tailor Brands' logo maker

در مرحله بعدی ، می توانید نوع آرم مورد نظر خود را انتخاب کنید. فقط می توانید یک گزینه را انتخاب کنید ، اگر همیشه می توانید سازنده آرم را دوباره راه اندازی کنید اگر می خواهید سایر امکانات را امتحان کنید.

Choosing your logo type

اگر اینجا “Icon based” را انتخاب کنید ، در صفحه بعدی از شما خواسته می شود که یک نماد را انتخاب کنید. انتخابی که به شما نشان داده می شود به صنعت شما بستگی دارد ، اما می توانید این مورد را با استفاده از جعبه جستجو تغییر دهید.

پس از یافتن نمادی که دوست دارید ، بر روی آن کلیک کنید و سپس “بعدی” را کلیک کنید.

Choosing an icon for your logo

از شما خواسته می شود تصویر دلخواه خود را از بین مجموعه ای از نمونه های مختلف قلم انتخاب کنید. اگر ترجیح دادید یک آرم مبتنی بر نام یا نام اولیه ایجاد کنید ، این مرحله ای است که در ابتدا وارد آن می شوید.

Choosing your preferred font styles

هر بار هر کدام از فونت هایی را که ترجیح می دهید کلیک کنید. پس از اتمام این روند ، هنگام ایجاد آرم خود ، یک انیمیشن کوتاه خواهید دید.

Tailor Brands takes a few seconds to create your logo

در مرحله بعدی ، شما می توانید آرم خود را مشاهده کنید. می توانید بر روی “Love it” کلیک کنید تا به برنامه های قیمت گذاری منتقل شوید ، “Customize” را برای شروع ویرایش انتخاب کنید ، یا می توانید برای یافتن گزینه های بیشتر آرم در پایین سمت راست پیمایش کنید.

Logos created by Tailor Brands

اگر آرم خود را سفارشی کنید ، می توانید از سبک های مختلف ، قلم ها ، طرح ها و موارد دیگر انتخاب کنید. همچنین می توانید نمادی را که قبلاً انتخاب کرده اید برای نماد دیگری تغییر دهید.

ما تصمیم گرفتیم طرح آرم خود را تغییر دهیم ، بنابراین تصویر در سمت چپ متن بود:

Changing the layout of your logo

ما همچنین پالت رنگ را تغییر دادیم تا آرم آبی ارغوانی باشد:

Changing the color of your logo

هنگامی که از لوگوی خود راضی بودید ، می توانید بر روی دکمه “پایان” کلیک کنید.

سپس به صفحه قیمت گذاری منتقل می شوید و تعدادی از طرح های مختلف قیمت گذاری به شما ارائه می شود.

این برنامه ها به شما امکان دسترسی نه تنها به آرم بلکه به ابزارهای طراحی گرافیک و ایجاد وب سایت را می دهند. اگر می خواهید به مواردی مانند عکس های موجود در سهام دسترسی داشته باشید ، آنها می توانند گزینه خوبی باشند.

اگر فقط آرم را می خواهید ، روی برگه “1 ماه” کلیک کنید و سپس طرح “Basic” را انتخاب کنید. برای نگهداری آرم خود فقط باید یک پرداخت کنید تا آرم شما باشد. می توانید بلافاصله پس از آن طرح را لغو کنید.

Tailor Brands' pricing plans

3 ساخت آرم سفارشی برای وب سایت خود با استفاده از Looka

Looka سریع و آسان است ابزار طراحی گرافیکی آنلاین که به شما امکان می دهد بدون هیچ مهارت طراحی ، یک آرم بسازید. در گذشته به عنوان Logojoy شناخته می شد.

مانند Tailor Brands ، استفاده از ابزار Looka رایگان است ، اما برای بارگیری آرم خود باید هزینه پرداخت کنید. قیمت ها از 20 دلار شروع می شود.

برای شروع ، به سادگی از وب سایت Looka دیدن کنید و نام شرکت خود را در کادر جستجو وارد کنید.

Looka get started

در مرحله بعدی ، باید نوع کسب و کار خود را انتخاب کنید.

Business type

برای رفتن به مرحله بعدی روی دکمه “ادامه” کلیک کنید.

از شما خواسته می شود یک حساب ایجاد کنید یا از طریق Twitter ، Facebook یا Google وارد سیستم شوید.

Choose logo styles

سپس تعدادی آرم خواهید دید که به طور خودکار برای شما تولید شده اند.

Logos generated by Looka

اگر هیچ یک از آرم ها کاملاً درست نیستند ، سعی کنید رنگ ها و نمادهایی را که می خواهید امتحان کنید انتخاب کنید.

More logos generated by Looka

طرح های جدیدی که از این گزینه ها استفاده می کنند در پایین لیست ظاهر می شوند. Looka دکمه «مشاهده تغییرات خود» را به شما می دهد که می توانید برای رفتن مستقیم به آنها استفاده کنید.

هنگامی که از یکی از آرم ها راضی بودید ، کافیست نشانگر خود را بر روی آن قرار دهید و روی “سفارشی” کلیک کنید تا مستقیم به ویرایشگر آرم بروید.

Logo editor

با استفاده از ویرایشگر آرم کشیدن و رها کردن ، می توانید اندازه قلم را تنظیم کنید ، پس زمینه ای شفاف انتخاب کنید ، خانواده قلم ها را تغییر دهید ، نماد خود را اضافه یا تغییر دهید و موارد دیگر.

در صورت تمایل طرح را ویرایش کرده و برای نظر دوم با همکاران خود به اشتراک بگذارید. پس از رضایت ، برای خرید و بارگیری لوگوی خود بر روی دکمه “خرید” در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.

توجه داشته باشید که اگر نسخه شفاف آرم خود را می خواهید ، باید 65 دلار برای طرح Premium بپردازید.

4. ایجاد یک آرم سفارشی با استفاده از Hatchful توسط Shopify

Shopify یک پلت فرم تجارت الکترونیک محبوب است a>. آنها همچنین یک ابزار آرم ساز رایگان به نام Hatchful ارائه می دهند. این به شما امکان می دهد بدون هیچ گونه مهارت طراحی به راحتی برای وب سایت خود آرم های زیبا ایجاد کنید.

ابتدا باید به صفحه Shopify’s Hatchful مراجعه کنید و بر روی دکمه “شروع” کلیک کنید.

Hatchful get started

بعد ، شما باید نوع کسب و کار خود را انتخاب کنید. اگر نمی توانید مطابقت دقیق پیدا کنید ، به سادگی از نزدیکترین تطابق ممکن استفاده کنید.

Business space

پس از آن ، Hatchful از شما می خواهد که سبک بصری را برای لوگوی خود انتخاب کنید. شما باید سبکی را انتخاب کنید که با سبک ، شکل و صنعت وب سایت مشاغل شما مطابقت داشته باشد.

Choose style

در مرحله بعد ، نام و شعار کسب و کار خود را وارد کنید (اختیاری).

Enter your business name

پس از آن ، از شما خواسته می شود مکانی را که قصد استفاده از آرم را دارید انتخاب کنید. برای ادامه گزینه “فروشگاه آنلاین یا وب سایت” را انتخاب کنید.

Usage choices

سرانجام ، جادوگر پاسخ های شما را تجزیه و تحلیل کرده و چندین نمونه آرم را برای انتخاب به شما نشان می دهد. برای ویرایش بیشتر می توانید هر یک از این آرم ها را انتخاب کنید.

Logo samples

این یک ویرایشگر ساده آرم را راه اندازی می کند که در آن پیش نمایش مستقیمی از آرم خود را با ابزار ویرایش در ستون سمت چپ مشاهده خواهید کرد. می توانید متن را ویرایش کنید ، یک نماد اضافه کنید ، نمادها اضافه کنید و پس زمینه را تغییر دهید.

Editing your logo with Hatchful

هنگامی که از طراحی خود راضی بودید ، می توانید بر روی دکمه “بعدی” کلیک کنید تا پرونده های آرم خود را بارگیری کنید.

از شما خواسته می شود یک حساب رایگان ایجاد کنید و پرونده های آرم شما به آدرس ایمیل شما ارسال می شوند. فایل zip نه تنها شامل آرم شما بلکه یک عنوان favicon یا نماد سایت ، و تصاویر را برای پروفایل های رسانه های اجتماعی خود پوشش دهید.

5. چگونه می توان با استفاده از Canva

برای وب سایت خود آرم ساخت

Canva a > یک ابزار محبوب رایگان برای طراحی گرافیک آنلاین است. این ابزار دارای کاربردی آسان است که به شما امکان می دهد برای وب سایت خود تصاویر ایجاد کنید.

حساب کاربری Canva رایگان است و به شما امکان دسترسی به ده ها قالب آماده برای انواع گرافیک را می دهد.

برای به دست آوردن قدرت کامل Canva برای ایجاد آرم خود ، ممکن است بخواهید برای یک حساب Pro ثبت نام کنید. با این کار می توانید قلم های خود را بارگذاری کنید ، رنگ مارک خود را تنظیم کنید و موارد دیگر.

پس از ایجاد حساب خود ، “Logo” را در جعبه جستجو تایپ کنید.

Search for a logo template

Canva اکنون رابط کاربری ویرایش کشیدن و رها کردن خود را با چندین الگو آرم برای انتخاب بارگیری می کند. برای شروع فقط الگویی را انتخاب کنید.

Choosing a logo template and editing it in Canva

بعد از آن ، می توانید روی هر موردی در الگو کلیک کرده و آن را ویرایش کنید. می توانید موارد را بچرخانید ، تغییر اندازه دهید ، برش دهید و حذف کنید.

همچنین می توانید از ستون سمت چپ متن ، آیکون ها ، اشکال ، الگوها و پس زمینه های بیشتری را به طرح خود اضافه کنید. اگرچه به یاد داشته باشید که اگر آرم شما را ساده نگه دارید ، به بهترین شکل ممکن جلوه می کند.

Adding elements to your design

ما توصیه می کنیم مدتی را به آزمایش الگوهای مختلف اختصاص دهید و با ابزار طراحی بازی کنید. تا زمانی که از طرح خود راضی نیستید ، روی کار خود ادامه دهید.

پس از پایان کار بر روی دکمه “بارگیری” کلیک کنید تا تصویر در رایانه شما ذخیره شود.

Download logo to your computer

برای بارگیری یک تصویر شفاف ، قالب PNG با کیفیت بالا را انتخاب کنید. اکنون می توانید از آرم موجود در وب سایت خود استفاده کنید.

6. استخدام شخصی برای ساختن آرم وب سایت شما h4>

آرم آنلاین ابزارهای سازنده که ما به آنها پرداخته ایم به طور خاص برای مبتدیان ساخته شده است تا به راحتی یک آرم برای وب سایت خود ایجاد کنند. با استفاده از این ابزارها می توانید یک آرم ساده و ظریف ایجاد کنید ، اما باز هم در انتخاب های طراحی محدود هستند.

اگر توانایی پرداخت آن را دارید ، بهترین گزینه استخدام یک طراح گرافیک متخصص برای ساختن آرم برای وب سایت شما است. چندین مکان وجود دارد که می توانید طراحان مستقل را پیدا کنید.

شما می توانید از هر بازارهای شغلی آنلاین برای استخدام طراح آرم .

هزاران نفر در این وب سایت ها خدمات طراحی گرافیکی ارائه می دهند. چگونه شخص مناسب را برای کار انتخاب می کنید؟

پایبندی به این بهترین روش ها می تواند به شما در یافتن نامزد مناسب برای ایجاد آرم برای تجارت خود کمک کند.

  • در نمایه طراح به دنبال رتبه بندی ، بازبینی و تعداد کارهای کامل شده باشید. اینها نشانه های خوبی برای خدمات با کیفیت ارائه شده به مشتریان قبلی است.
  • در مورد الزامات خاص طراحی خود مختصراً به طراح ارائه دهید.
  • قیمت خود را برای آرم تعیین کنید ، اما به خاطر داشته باشید که هزینه یک طراحی منحصر به فرد و خلاقانه بیشتر از یک آرم عمومی است.
  • مطمئن شوید که فایلهای منبع اصلی را در قالب فایل برداری دریافت کرده اید. به شما این امکان را می دهد که بعداً در مکان های دیگر مانند کارت ویزیت ، پوستر ، تی شرت و موارد دیگر ، از آرم خود تغییر سایز یا استفاده مجدد کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه برای وب سایت خود آرم بسازید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد چگونگی ایجاد یک آدرس ایمیل تجارت آزاد و چقدر هزینه ساخت یک وب سایت

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-make-a-logo-for-your-website-simple-guide-for-beginners/.

دیدگاهتان را بنویسید