چگونه گزینه Save Me را از ورود به وردپرس خود حذف کنیم

در اوایل WPBeginner ما به شما نشان دادیم چگونه وردپرس را با فراموش کردن همیشه با من فراموش نکنید . با این کار می توانید وارد سایت وردپرس خود شوید. با این وجود افراد زیادی هستند که با استفاده از شبکه های عمومی و رایانه به سایت وردپرس خود دسترسی پیدا می کنند. گزینه مرا به خاطر بسپار در زیر فرم ورود ، یک کوکی تنظیم می شود که شما را برای دو هفته در سیستم نگه می دارد. این می تواند یک خطر امنیتی بالقوه برای افرادی باشد که از طریق رایانه های عمومی به قسمت مدیریت WordPress خود دسترسی پیدا می کنند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه گزینه remember me را از صفحه ورود وردپرس خود حذف کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن افزونه مرا به خاطر بسپار نه برای وردپرس. پس از فعال شدن ، این افزونه کادر تأیید به خاطر سپردن را به طور کامل از صفحه ورود وردپرس حذف می کند.

Removing remember me checkbox from WordPress login page

با استفاده از Keep Me Not ، شما و همه کاربران ثبت شده سایت خود را مجبور می کنید هر بار که می خواهند جلسه جدیدی را در بخش مدیریت وردپرس شروع کنند ، وارد سیستم شوید. آنها می توانند نام کاربری و رمز ورود را در حافظه ذخیره سازی مرورگر خود ذخیره کنند ، اما نمی توانند گزینه به خاطر سپردن من را برای دو هفته در سیستم ثبت کنند. ما همچنین می خواهیم توصیه کنیم هر زمان که از طریق رایانه یا شبکه عمومی به قسمت مدیریت WordPress خود دسترسی پیدا می کنید ، به سادگی عادت کنید که وقتی کار در وب سایت شما تمام شد از سیستم خارج شوید.

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کرده باشد گزینه remember me را از ورود وردپرس خود حذف کنید. آیا شما هرگز از این مورد در سایت خود استفاده می کنید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-remove-the-remember-me-option-from-your-wordpress-login/.

دیدگاهتان را بنویسید