چگونه کتابخانه رسانه وردپرس خود را بارگیری کنیم

آیا می خواهید همه تصاویر و پرونده های رسانه ای را از عنوان WordPress خود بارگیری کنید کتابخانه رسانه ؟ می توانید از سرویس گیرنده FTP ، اما این برای مبتدیان آسان نیست. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه کتابخانه رسانه WordPress خود را بدون استفاده از FTP بارگیری کنید.

WordPress media library

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی است downML – پلاگین Media Library را بارگیری کنید. پس از فعال سازی ، در نوار مدیریت وردپرس خود با عنوان “downML” مورد جدیدی را مشاهده خواهید کرد.

شما باید بر روی منویی کلیک کنید که یک فایل زیپ از فهرست بارگذاری های وردپرس شما آماده می کند و آن را برای بارگیری در دسترس قرار می دهد.

وقتی بارگیری شما آماده شد ، صفحه ای با پیوند به پرونده medialibrary.zip مشاهده خواهید کرد. می توانید این فایل را در رایانه خود بارگیری کنید.

Download page for all your images and media files in one convenient zip file

پس از بارگیری پرونده در رایانه ، می توانید آن را استخراج کنید تا کل کتابخانه رسانه وردپرس خود را بدست آورید.

چرا و چه کسی می خواهد کتابخانه رسانه را بارگیری کند؟ h4>

اگر می خواهید کپی فقط کتابخانه رسانه خود را در رایانه خود ذخیره کنید ، این افزونه مفید است.

همیشه می توانید از پشتیبان گیری از وردپرس و از کل سایت وردپرس شما (شامل پلاگین ها ، تم ها ، پست ها و کتابخانه رسانه ها) پشتیبان تهیه می کند.

با این وجود ، اکثر افزونه های پشتیبان روش ساده ای برای بارگیری بارگذاری و کتابخانه رسانه شما ندارند. این پلاگین روش بسیار سریع تری برای انجام آن فراهم می کند.

روش دیگر برای بارگیری پرونده های شما استفاده از سرویس گیرنده FTP است ، اما اگر کاربر به FTP دسترسی ندارد یا نمی داند چگونه از آن استفاده کند ، این افزونه گزینه ساده تری است.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند کتابخانه رسانه WordPress خود را بارگیری کنید. همچنین ممکن است بخواهید آموزش ما در مورد چگونگی اتصال Google Drive به کتابخانه رسانه WordPress خود .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-download-your-entire-wordpress-media-library/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35