چگونه کارت های هدیه را با وردپرس بفروشیم و درآمد خود را افزایش دهیم

آیا می خواهید کارت های هدیه را در وب سایت خود بفروشید؟

فروش کارت های هدیه برای فروشگاه ، خدمات یا محصولات دیجیتالی شما راهی آسان برای مشاغل برای افزایش درآمد و بهبود گردش پول است.

در این مقاله ، ما سه روش مختلف را به اشتراک می گذاریم که می توانید با استفاده از آنها کارت های هدیه را به راحتی در وب سایت وردپرس ، فروشگاه WooCommerce و حتی سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خود بفروشید.

Selling gift cards on your website

چرا کارتهای هدیه را در وب سایت خود بفروشیم؟ h4>

کارت های هدیه به مشتریان شما امکان می دهد اعتبار فروشگاه را خریداری کرده و آن را به دوستان و خانواده خود هدیه دهند.

گاهی اوقات مشتریان اعتبار کارت هدیه را نیز خریداری می کنند تا در خریدهای بعدی برای خود استفاده کنند.

صاحبان مشاغل هوشمند از کارت های هدیه برای افزایش درآمد و بهبود گردش پول استفاده می کنند.

برخی از مشاغل حتی در زمان بلایای طبیعی و شرایط بحرانی کارت های هدیه فروشگاه خود را تخفیف می دهند ، بنابراین می توانند پول نقد بیشتری را برای ادامه کار خود در شرایط سخت جمع کنند.

خواه رستوران ، کافی شاپ ، سالن اسپا یا محصولات دیجیتالی مانند سایت های عضویت و دوره های آنلاین ، شما می توانید کارت های هدیه بفروشید تا فروش حتی در زمان رکود اقتصادی را افزایش دهید.

با این گفته ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید برای افزایش فروش و بهبود گردش پول ، کارت های هدیه را در وب سایت خود بفروشید.

ما سه روش مختلف را به شما نشان خواهیم داد:

شما می توانید روشی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر دستورالعمل های کتبی را ترجیح می دهید ، فقط به خواندن ادامه دهید.

1. فروش کارت های هدیه در فروشگاه WooCommerce شما h4>

WooCommerce محبوب ترین پلت فرم تجارت الکترونیکی در جهان است. میلیون ها مشاغل کوچک و بزرگ برای ایجاد فروشگاه آنلاین خود از ووکامرس استفاده می کنند.

ما یک راهنمای گام به گام در نحوه ایجاد فروشگاه آنلاین برای هر کسی که می خواهد شروع به کار کند.

پس از راه اندازی فروشگاه WooCommerce ، آماده فروش کارت های هدیه به مشتری خواهید بود.

برای این روش ، ما از کارتهای هدیه PW WooCommerce . یکی از بهترین افزونه های WooCommerce موجود در بازار و به شما امکان می دهد کارت های هدیه را به راحتی در فروشگاه خود بفروشید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن کارت های هدیه PW WooCommerce . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای ایجاد کارت هدیه باید از صفحه محصولات »افزودن موارد جدید بازدید کنید. ابتدا باید یک عنوان برای کارت هدیه خود تهیه کنید و یک توضیح اضافه کنید.

Add new gift card product

بعد ، باید به بخش “Product Data” بروید و “PW Gift Card” را به عنوان نوع محصول خود انتخاب کنید. در زیر آن ، باید مقادیری را که مشتریان می توانند برای خرید انتخاب کنند وارد کنید.

Adding gift card amounts

اکنون می توانید یک تصویر محصول (شاید تصویری از یک جعبه هدیه به عنوان دارنده مکان) تنظیم کنید ، دسته بندی محصول را انتخاب کنید و کارت هدیه خود را ذخیره یا منتشر کنید.

اکنون مشتریان می توانند محصول Gift Card را در صفحات فروشگاه شما مشاهده کنند. در صفحه محصول Gift Card ، آنها می توانند مبلغ را انتخاب کرده و آدرس ایمیل گیرنده را با یک پیام کوتاه ارائه دهند.

Gift card preview

بررسی موجودی کارت هدیه و سفارشی کردن ایمیل

برای پیکربندی تنظیمات افزونه ، باید به صفحه Pimwik Plugins »PW Gift Cards بروید. از اینجا می توانید ایمیل کارت هدیه را طراحی کنید ، موجودی را بررسی کنید و تنظیمات افزونه را بررسی کنید.

Gift card settings

اگر نمی توانید ایمیل کارت هدیه ارسال کنید ، مطمئن شوید که دستورالعمل های راهنمای ما را در نحوه رفع عدم ارسال ایمیل از طریق وردپرس .

2. افزودن فرم خرید کارت هدیه در وردپرس h4>

برخی از دارندگان مشاغل به سادگی نمی خواهند یک فروشگاه آنلاین کامل با WooCommerce فقط برای فروش کارت های هدیه راه اندازی کنند.

در این صورت ، به فرم خرید کارت هدیه نیاز خواهید داشت. خوشبختانه یک روش آسان برای ایجاد آن در وردپرس وجود دارد.

نکته: شما باید یک وب سایت وردپرس ایجاد کنید.

برای این روش ، ما از WPForms استفاده خواهیم کرد. این بهترین افزونه فرم ساز WordPress در بازار مورد استفاده بیش از 3 میلیون وب سایت.

می توانید از آن برای ساخت فرم سفارش کارت هدیه آنلاین استفاده کنید و حتی پرداختها را با استفاده از PayPal و Stripe (کارتهای اعتباری) بپذیرید.

ابتدا باید پلاگین WPForms را نصب و فعال کنید. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، باید وارد صفحه WPForms »تنظیمات شوید تا کلید مجوز خود را وارد کنید. می توانید این اطلاعات را در حساب خود در وب سایت WPForms پیدا کنید.

Enter your license key for WPForms

بعد ، باید به صفحه WPForms »افزودنیها بروید و افزونه Form Templates Pack را نصب کنید.

Install addon

اکنون ، شما آماده ایجاد فرم سفارش کارت هدیه خود هستید.

برای راه اندازی فرم ساز ، به سادگی به صفحه WPForms »افزودن جدید بروید. ابتدا باید نامی برای فرم خود ارائه دهید و سپس در بخش “الگوهای اضافی” فرم کارت هدیه را جستجو کنید.

Gift card order form

WPForms اکنون فرم شما را با تمام قسمتهای مورد نیاز بارگیری می کند. می توانید فیلدهای جدید را از ستون سمت چپ اضافه کنید ، فیلدها را ویرایش یا حذف کنید یا آنها را به بالا و پایین ببرید.

Edit your gift card order form

اگر می خواهید عنوان پرداخت کارت اعتباری را قبول می کنید ، سپس ممکن است بخواهید افزونه PayPal یا Stripe را نصب کرده و قسمت های پرداخت را به فرم خود نیز اضافه کنید.

بعد از اینکه از فرم راضی شدید ، به برگه تنظیمات »تأیید بروید. از اینجا می توانید پیام تأیید فرم را تنظیم کنید.

Confirmation message

WPForms به شما امکان می دهد یک پیام تأیید را نشان دهید ، کاربران را به صفحه تشکر یا هر URL دیگری هدایت کنید. اصولاً می توانید از صفحه تأیید برای آگاهی کاربران در مورد استفاده از کارت هدیه استفاده کنید.

بعد از پیکربندی تنظیم تأیید ، اکنون می توانید فرم خود را ذخیره کرده و از سازنده فرم خارج شوید.

افزودن فرم کارت هدیه به وب سایت شما

مرحله بعدی افزودن فرم سفارش کارت هدیه به وب سایت شماست. WPForms انجام این کار را بسیار آسان می کند.

به سادگی صفحه ای را که می خواهید فرم سفارش کارت هدیه را به آن اضافه کنید ویرایش کنید. در صفحه ویرایش ، باید بلوک WPForms را به ویرایشگر محتوا و فرم را که قبلاً ایجاد کرده اید از فهرست کشویی انتخاب کنید.

Adding a WPForms block to your page

WPForms اکنون یک پیش نمایش مستقیم از فرم شما بارگیری می کند. سپس می توانید صفحه خود را ذخیره یا منتشر کنید تا فرم شما زنده شود.

3. فروش کارتهای هدیه بصورت آنلاین در هر بستر وب سایت h4>

حال اگر به دنبال یک پلتفرم کامل هستید که به شما اجازه می دهد کارت های هدیه را به صورت آنلاین بفروشید ، کارت های هدیه را از طریق ایمیل یا پست الکترونیکی برای مشتریان ارسال کنید و کارت های هدیه را با استفاده از یک برنامه تلفن همراه یا پایانه POS خود در فروشگاه بپذیرید ، سپس باید به هدیه دادن نگاه کنید.

این یک پلت فرم کارت هدیه است که در هر وب سایتی از جمله وردپرس کار می کند و به شما امکان می دهد بدون هیچ گونه هزینه ماهانه یا راه اندازی ، بلافاصله حقوق دریافت کنید. آنها با گرفتن هزینه 3.49٪ برای هر کارت هدیه فروخته شده درآمد کسب می کنند ، اما در صورت تمایل می توانید این هزینه را به مشتری انتقال دهید.

توجه: در طول ویروس کرونا ویروس (COVID-19) ، آنها در ازای 5000 دلار فروش کارتهای هدیه خود ، از هزینه 3.49٪ خود چشم پوشی می کنند. برای پیوستن از این پیوند استفاده کنید. .

پس از ثبت نام ، می توانید به راحتی طرح کارت هدیه را از بستر برنامه آنها ایجاد و سفارشی کنید.

Giftup Designer

بعد از آن ، می توانید کد را در وب سایت خود جاسازی کنید ، یک لینک میزبان به فرم پرداخت کارت هدیه خود در سایت GiftUp دریافت کنید و حتی پیوند کارت هدیه خود را در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

GiftUp با همه ادغام می شود سازنده وب سایت محبوب از جمله وردپرس.

اگر از وردپرس استفاده می کنید ، باید از افزونه هدیه وردپرس که بصورت یکپارچه با ووکامرس نیز ادغام می شود.

در اینجا پیش نمایشی از نحوه پرداخت کارت هدیه آزمایشی به نمایش در آمده است:

Gift Up Gift Card Demo

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه کارتهای هدیه را در فروشگاه ووکامرس یا وب سایت وردپرس خود به راحتی بفروشید. همچنین ممکن است بخواهید نکات ما را در مورد نحوه میزان بازدید وب سایت خود را افزایش دهید و باید پلاگین های وردپرس داشته باشند برای رشد تجارت خود.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-sell-gift-cards-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید