چگونه کاربران وردپرس را به راحتی وارد و صادر کنیم

آیا می خواهید کاربران وردپرس را از یک وب سایت به وب سایت دیگر وارد و صادر کنید؟ وقتی چندین سایت را با هم ادغام می کنید و می خواهید همه کاربران را به طور خودکار از وب سایت های موجود منتقل کنید ، این می تواند واقعاً مفید باشد. در این مقاله ، ما به اشتراک خواهیم گذاشت که چگونه می توانید به راحتی کاربران را در وردپرس وارد و صادر کنید.

Import and Export Users in WordPress

چرا یا چه زمانی ممکن است نیاز به وارد کردن و صادرات کاربران در وردپرس داشته باشید؟ h4>

در حالی که موارد مختلفی برای واردات و صادرات کاربران وردپرس وجود دارد ، اما متداول ترین سناریوهایی که شما نیاز به وارد کردن و صادرات کاربران دارید عبارتند از:

  • وقتی وب سایتی را خریداری می کنید و می خواهید محتوا و پایگاه کاربری را با هم ادغام کنید.
  • وقتی می خواهید دو سایت را تلفیق کرده و محتوای آنها و پایگاه کاربری آنها را ادغام کنید.
  • وقتی می خواهید همه کاربران را به لیست ایمیل یا CRM وارد کنید.

در سایت های بزرگ چند نویسنده یا سایت عضویت در وردپرس ، هر نمایه کاربر دارای تعداد زیادی داده مفید است (مانند عکس نمایه ، اطلاعات زیستی ، پیوندهای اجتماعی و موارد دیگر).

گرچه مطمئناً می توانید از آنها بخواهید نمایه خود را دوباره بسازند ، اما این کار ناخوشایند است و یک تجربه کاربری ایده آل نیست.

بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید کاربران را به راحتی از یک سایت وردپرس به سایت دیگر وارد و صادر کنید.

صادر کردن کاربران در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی وارد کردن صادرات کاربران وردپرس افزونه. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، باید به صفحه کاربران »صادرات کاربر وارد شوید مراجعه کرده و به بخش صادرات بروید.

User Export

در این صفحه ، شما باید نقش کاربر را برای صادرات از وب سایت خود انتخاب کنید ، زمینه هایی را که می خواهید با کاربر صادر کنید و موارد دیگر را انتخاب کنید.

به طور پیش فرض ، تمام قسمتهای کاربر صادر می شوند. اگر نمی خواهید مورد خاصی صادر کنید ، می توانید به راحتی از قسمت ستون ها علامت آن را بردارید.

پس از انتخاب تنظیمات ، باید روی دکمه صادرات کلیک کنید. این یک پرونده صادرات CSV را در رایانه شما ذخیره می کند.

می توانید از این فایل برای وارد کردن کاربران به سایت دیگری در وردپرس استفاده کنید.

وارد کردن کاربران در وردپرس h4>

این مرحله به همان افزونه Import Export Users WordPress که در بالا برای صادرات کاربران استفاده کردیم نیز نیاز دارد. حتماً این افزونه را در سایتی که می خواهید کاربران از آن وارد شوند نصب و فعال کرده باشید.

در مرحله بعدی ، باید از صفحه کاربران »صادرات کاربر وارد شوید و بر روی دکمه وارد کردن کاربران کلیک کنید.

Import Users

در این صفحه ، ابتدا باید بر روی دکمه مرور کلیک کنید و سپس فایل CSV مورد نظر برای وارد کردن را انتخاب کنید. پس از انتخاب فایل CSV ، باید روی دکمه بارگذاری پرونده و وارد کردن کلیک کنید

Upload File

پس از اتمام ، یک پیام موفقیت آمیز با جزئیات تعداد کاربران وارد شده ، پیام وضعیت و جزئیات بیشتر در مورد روند کار مشاهده خواهید کرد.

User Import

این افزونه نه تنها کاربران را وارد می کند ، بلکه به طور خودکار به آنها صحیح اختصاص داده می شود نقش کاربر و سایر تنظیمات نمایه را پر کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه کاربران وردپرس را به راحتی وارد و صادر کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در عنوان نحوه پیگیری تعامل کاربر در وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-easily-import-and-export-wordpress-users/.

دیدگاهتان را بنویسید