چگونه کاربران را مجبور کنیم رمزهای عبور خود را در وردپرس تغییر دهند – انقضا کلمه عبور

آیا می خواهید کاربران را مجبور به تغییر رمزهای عبور در وردپرس کنید؟ اگر نگران هستید که امنیت وردپرس شما به خطر بیفتد ، باید بلافاصله کلمه عبور خود را تنظیم کنید. در این مقاله ، به شما نشان خواهیم داد که چگونه با انقضا گذرواژه های خود پس از گذشت مدت زمان مشخص ، کاربران را مجبور به تغییر رمزهای عبور در وردپرس کنید.

Force password change for all users in WordPress

چه زمانی و چرا کاربران وردپرس را مجبور به تغییر گذرواژه می کنیم؟ h4>

بسیاری از سازمان های بزرگ مانند بانک ها ، سازمان های دولتی ، دانشگاه ها از همه کاربران می خواهند گذرواژه خود را مرتباً تغییر دهند. این از دسترسی غیرمجاز جلوگیری می کند و از ورود هکرها با رمز عبور دزدیده شده جلوگیری می کند.

اگر یک سایت وردپرس چند کاربره اجرا می کنید ، باید از کاربران بخواهید پس از مدت زمان مشخصی رمزهای عبور خود را به روز کنند. بعداً در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه این مورد را در وردپرس تنظیم کنید.

از طرف دیگر ، اگر اخیراً متوجه فعالیت مشکوکی در سایت وردپرس خود شده اید ، باید بلافاصله تمام رمزهای عبور کاربر موجود را منقضی کنید و از کاربران بخواهید رمزهای عبور خود را به روز کنند.

با این گفته ، بیایید ببینیم که چگونه می توانید گذرواژه های خود را منقضی کنید و کاربران را مجبور به تغییر رمزهای عبور در وردپرس کنید.

کاربران را مجبور به تغییر رمزهای عبور در وردپرس کنید h4>

اولین کاری که باید انجام دهید این است که پلاگین Expire Passwords . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید از صفحه کاربران »گذرواژه های منقضی شده بازدید کنید.

Setup a policy to expire passwords

اولین گزینه در صفحه تنظیمات به شما امکان می دهد تعداد روزهایی را تنظیم کنید که پس از آن کاربر باید رمز ورود خود را تغییر دهد.

در مرحله بعد ، می توانید نقش های کاربری را که این خط مشی بر آنها اعمال می شود ، انتخاب کنید. در حالت ایده آل ، شما باید تمام نقش های کاربر را به جز سرپرست انتخاب کنید. با این حال ، اگر شما تنها مدیر وب سایت خود نیستید ، پس باید مدیران را نیز بررسی کنید.

برای ذخیره تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

اکنون وقتی کاربری پس از مدت مشخص شده وارد سیستم می شود ، به صفحه تنظیم مجدد رمز عبور هدایت می شود.

Password reset screen

تمام گذرواژه های کاربر در وردپرس را به سرعت منقضی کنید h4>

افزونه ای که در بالا ذکر کردیم به شما امکان می دهد خط مشی بروزرسانی رمز عبور را برای وب سایت خود تنظیم کنید. با این حال ، گاهی اوقات به دلیل تلاش برای هک کردن ، ممکن است لازم باشد بلافاصله همه رمزهای عبور کاربر را تنظیم کنید.

ابتدا باید پلاگین تنظیم مجدد رمز عبور اضطراری.

پس از فعال سازی ، باید از صفحه کاربران »بازنشانی رمز عبور اضطراری بازدید کرده و بر روی دکمه” بازنشانی همه گذرواژه ها “کلیک کنید.

Reset all passwords in WordPress

این همه ، پلاگین بلافاصله رمزهای ورود برای همه کاربران وردپرس از جمله مدیران را بازنشانی می کند. همچنین با دستورالعمل هایی برای بازنشانی گذرواژه هایشان ، به همه کاربران ایمیل ارسال می کند.

نحوه مدیریت رمزهای عبور وردپرس h4>

به خاطر سپردن گذرواژه های قوی تر ، دشوار است. همه ما آنقدر حساب آنلاین داریم که استفاده از رمز عبور منحصر به فرد برای هر حساب و سپس به خاطر سپردن همه آنها غیرممکن است.

اما این بهانه دیگر معتبر نیست زیرا از قبل برنامه ها و ابزارهایی برای مدیریت کلمه عبور شما وجود دارد. نگاهی به راهنمای ما در مورد بهترین راه برای رفع عدم ارسال ایمیل برای وردپرس .

اگر به نوعی نمی توانید وارد وردپرس شوید منطقه مدیر a> ، سپس نگاهی به راهنمای ما بیاندازید که چه کاری باید انجام دهید از قسمت مدیر WordPress قفل نشده است .

این همه ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه کاربران را مجبور به تغییر رمزهای عبور در وردپرس کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای نهایی امنیت وردپرس برای کمک به بهبود امنیت وب سایت خود.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .a

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-force-users-to-change-passwords-in-wordpress-expire-password/.

دیدگاهتان را بنویسید