چگونه پیوند خودکار URL ها را در نظرات وردپرس غیرفعال کنیم

آیا می دانید وقتی کاربری یک URL متنی ساده را در نظرات خود اضافه می کند ، وردپرس به طور خودکار آن را قابل کلیک می کند. اخیراً ، یکی از خوانندگان ما از ما پرسید که آیا امکان غیرفعال کردن پیوند خودکار آدرسهای اینترنتی متن در نظرات وردپرس وجود دارد؟ پاسخ بله است. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه پیوند خودکار URL ها را در نظرات وردپرس غیرفعال کنید.

چرا وردپرس Autolinks URL های متنی را در نظرات بررسی می کند؟ h4>

وردپرس URL های متنی را به طور خودکار به پیوند تبدیل می کند که بازدید از آن را در هنگام تعدیل نظر آسان می کند.

این پیوند خودکار در پایگاه داده شما ذخیره نمی شود. وردپرس هنگام نمایش URL ها بر روی صفحه در منطقه مدیر قابل کلیک است. و همچنین بخش نظرات در زیر مقاله های شما.

Auto-linked clickable text URL in WordPress comments

برخی از این نظرات واقعی هستند ، جایی که مفسران نمی دانستند چگونه پیوندی را در نظرات اضافه کنند. اما بسیاری از نظرات هرزنامه حاوی URL های ساده ای هستند که مستقیماً در متن نظر جایگذاری شده اند.

غیرفعال کردن پیوند خودکار در نظرات وردپرس h4>

نگران نباشید ، این یک خط کد را در توابع .php پرونده یا در یک افزونه اختصاصی سایت .

remove_filter ('comment_text'، 'make_clickable'، 9)؛

وردپرس URL های متنی ساده را به عنوان پیوند در درعوض آنها را به صورت پیوندهای قابل کلیک در پرواز تغییر می دهد. این کد به سادگی فیلتر موردنظر برای کلیک کردن URL ها را غیرفعال می کند.

این باعث می شود که URL های متنی ساده در قسمت مدیر و بخش نظرات زیر پست های شما قابل کلیک نباشند. حذف این کد پیوند خودکار را دوباره فعال می کند.

اگر آن را به پرونده functions.php طرح زمینه خود اضافه می کنید ، با به روزرسانی طرح زمینه ، پرونده عملکردهای شما رونویسی می شود.

همچنین بخاطر داشته باشید که این کد فقط در URL های متنی ساده کار می کند. اگر کاربری تصمیم گرفت با افزودن برچسب HTML مناسب پیوند ایجاد کند ، آن پیوندها آنطور که باید ظاهر می شوند.

اگر می خواهید هر HTML را در نظرات خاموش کنید ، نگاهی به آموزش ما بیاندازید که چگونه غیر فعال کردن HTML در نظرات وردپرس .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند پیوند خودکار URL ها را در نظرات وردپرس غیرفعال کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما 16 بهترین افزونه برای بهبود نظرات وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-disable-auto-linking-of-urls-in-wordpress-comments/.

دیدگاهتان را بنویسید