چگونه پیوندهای صفحه ایجاد شده توسط وردپرس را حذف کنیم

آیا می خواهید پیوندهای پاورقی WordPress موجود در سایت خود را حذف کنید؟ اخیراً یکی از خوانندگان ما پرسید که آیا امکان حذف اعتبار پاورقی در تم های وردپرس وجود دارد؟ در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه پیوندهای پاورقی وردپرس را در مضامین خود حذف کنید.

Remove Powered by WordPress Links

مضامین پیش فرض وردپرس از قسمت پاورقی برای نمایش پیوند “با افتخار طراحی شده توسط وردپرس” استفاده می کنند. بسیاری از توسعه دهندگان تم این موضوع را بیشتر پیش می برند و اعتبارات خود را به آن اضافه می کنند ، بنابراین به نظر می رسد چیزی شبیه به “Powered by WordPress. طرح زمینه توسط شرکت Z “.

اما اگر یک وب سایت مشاغل دارید ، نمایش این اعتبارات منطقی نیست. حتی برخی فکر می کنند وب سایت شما غیرحرفه ای به نظر می رسد.

آیا حذف پیوندهای اعتبار پاورقی وردپرس قانونی است؟ h4>

ما این سال را زیاد دریافت می کنیم. بله ، حذف پیوند اعتبار صفحه در سایت وردپرس کاملاً قانونی است.

وردپرس رایگان است ، و تحت مجوز GPL منتشر می شود.

به طور خلاصه ، این مجوز به شما آزادی استفاده ، تغییر و حتی توزیع مجدد وردپرس را می دهد. هر قالب یا افزونه وردپرس را که از فهرست رسمی WordPress.org بارگیری می کنید و حتی بیشتر تم های وردپرس تجاری نیز تحت همین مجوز منتشر می شوند.

بنابراین شما از حقوق كامل برای انجام آنچه می خواهید با وب سایت خود شامل حذف پیوندهای اعتبار پاورقی برخوردار هستید.

بیایید نگاهی به نحوه سفارشی کردن پاورقی وردپرس و حذف این پیوندهای اعتباری بیندازیم.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

حذف WordPress با پیوندها h4>

روش های زیادی برای حذف پیوندهای اعتباری پاورقی وردپرس وجود دارد ، اما ما فقط 2 روش زیر را برای انجام این کار توصیه می کنیم.

صفحه تنظیمات تم

اکثر نویسندگان طرح زمینه خوب می دانند که کاربرانشان می خواهند گزینه حذف پیوندهای اعتبار پاورقی را داشته باشند. به همین دلیل آنها آن را در قسمت تنظیمات طرح زمینه خود در دسترس قرار می دهند.

موضوعات مختلف این تنظیم را در بخشهای مختلف در دسترس دارند. اما اولین جایی که باید شروع به جستجو کرد ، درون نرم افزار زمینه وردپرس است (Appearance »Customize) .

به عنوان مثال ، موضوع GetNoticed توسط مایکل هایت به کاربران این امکان را می دهد که متن زیر صفحه را سفارشی کنند و همچنین پیوندهای اعتباری را غیرفعال کنند.

GetNoticed Footer Credits Setting

مکانهای دیگری که می توانید جستجو کنید صفحات گزینه های تم جداگانه یا داخل بخش ابزارک ها هستند.

Footer.php روش کد

اگر طرح زمینه شما امکان حذف یا تغییر اعتبار پاورقی را از مدیر وردپرس ندارد ، تنها گزینه شما ویرایش کد footer.php است.

می توانید این پرونده را در /wp-content/themes/yourtheme/footer.php خود پیدا کنید

به سادگی این پرونده را در یک ویرایشگر متن باز کنید و متن اعتبار زیر صفحه را مانند “Powered by” جستجو کنید ، و بخشی را که باید حذف کنید به شما نشان می دهد.

در قالب پیش فرض Twenty Sixteen برای وردپرس ، کد به صورت زیر است:

 

شما می توانید این متن را به طور کامل حذف کنید یا متناسب با نیاز خود آن را سفارشی کنید.

به هیچ وجه از روش CSS خودداری کنید h4>

اکنون برخی از سایت های آموزشی وردپرس ممکن است یک روش CSS را به شما نشان دهند که از صفحه نمایش استفاده می کند: هیچ یک برای پنهان کردن پیوندهای اعتبار پاورقی.

با این حال انجام این کار SEO سایت شما را به خطر می اندازد. Google پنهان کردن پیوندها با صفحه نمایش را دوست ندارد: هیچ یک زیرا این روشی است که اسپمرها برای پنهان کردن پیوندها از کاربران در حالی که هنوز آن را به Google نشان می دهند (به امید کسب رتبه های بالاتر).

ممکن است سایت شما پرچم گذاری شود و باعث شود رتبه موتور جستجو خود را از دست بدهید.

بنابراین هر کاری که می کنید ، از روش CSS به این شکل استفاده نکنید:

 # سایت-اطلاعات {display: none} 

گرچه ساده به نظر می رسد ، اما برای SEO خوب نیست.

ما اکیداً توصیه می کنیم از دو روشی که در بالا نشان دادیم استفاده کنید. اگر نمی توانید هرکدام از این کارها را انجام دهید ، پس توصیه می کنیم یک متخصص حرفه ای استخدام کنید تا به شما کمک کند پیوندهای اعتبار خود را حذف کنید یا حتی تغییر طرح زمینه وردپرس خود .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند پیوندهای پاورقی وردپرس را پاک کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد نحوه بهبود امنیت وردپرس خود را .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-themes/how-to-remove-the-powered-by-wordpress-footer-links/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35