چگونه پیش نمایش تصاویر کوچک PDF را در وردپرس غیرفعال کنیم

اخیراً ، یکی از خوانندگان ما از ما پرسید که چگونه می توان پیش نمایش تصاویر کوچک PDF را در وردپرس غیرفعال کرد. این ویژگی که در وردپرس 4.7 معرفی شده است ، برای کلیه پرونده های PDF بارگذاری شده تصاویر کوچک ایجاد می کند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی پیش نمایش تصاویر کوچک PDF را در وردپرس غیرفعال کنید.

Disable PDF thumbnail previews in WordPress

چرا پیش نمایش تصاویر کوچک PDF در وردپرس غیر فعال شود؟ h4>

وردپرس 4.7 شروع شد ایجاد پیش نمایش تصویر کوچک از فایل های PDF بارگذاری شده از رسانه بارگذار وردپرس.

PDF thumbnail preview in WordPress 4.7

این یک ویژگی بسیار مفید برای اکثر سایتهای وردپرسی است.

با این وجود ، ممکن است برخی از دارندگان سایت از افزونه های PDF که پیش نمایش تصاویر کوچک و نمایش کلی بارگیری PDF در وب سایت خود را مدیریت می کنند.

اگر ویژگی جدید با بارگذاری PDF موجود آنها مغایرت داشته باشد ، ممکن است بخواهند پیش نمایش تصاویر کوچک PDF را در وردپرس غیرفعال کنند.

با گفتن این مطلب ، بیایید نگاهی به چگونگی غیرفعال کردن پیش نمایش تصاویر کوچک PDF در وردپرس 4.7 و نسخه های بعدی بیاندازیم.

پیش نمایش تصاویر کوچک PDF را در وردپرس غیرفعال کنید h4>

برای این آموزش لازم است که یک قطعه کد ساده را در سایت وردپرس خود اضافه کنید. اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید ، ممکن است بخواهید راهنمای ما را در چسباندن کد کد از وب به وردپرس .

شما باید این کد را به پرونده یا یک افزونه اختصاصی سایت .

تابع wpb_disable_pdf_previews () {
$ fallbacksize = آرایه ()؛
بازگشت $ fallbacksize؛
}
add_filter ('fallback_intermediate_image_size'، 'wpb_disable_pdf_previews')؛

ذخیره تغییرات را فراموش نکنید.

این کد به سادگی یک آرایه خالی برای اندازه تصویر بند انگشتی PDF به وردپرس می دهد و تولید پیش نمایش تصاویر کوچک را متوقف می کند.

اکنون می توانید با استفاده از آپلود کننده رسانه ، یک فایل PDF را در سایت وردپرس خود بارگذاری کنید. مشاهده خواهید کرد که وردپرس هیچگونه پیش نمایش تصویر کوچک برای فایل PDF شما ایجاد نمی کند.

No thumbnail preview

امیدواریم این آموزش به شما کمک کرده باشد یاد بگیرید چگونه پیش نمایش تصاویر کوچک PDF را در وردپرس غیرفعال کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را ببینید 24 باید دارای افزونه های وردپرس برای وب سایت های تجاری باشند .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-disable-pdf-thumbnail-previews-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید