چگونه پلاگین های وردپرس خود را در گروه ها دسته بندی کنیم

اگر مدتی است که از وردپرس استفاده می کنید ، این احتمال وجود دارد که تعداد افزونه های بیشتری روی سایت خود نصب کرده باشید. هیچ محدودیتی برای چند افزونه می توانید نصب کنید در سایت وردپرس خود. با نصب چندین پلاگین ، مکان یابی و مدیریت همه آنها دشوار می شود. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه افزونه های وردپرس خود را به گروه تقسیم کنید.

توجه: وقتی چندین افزونه از یک پلاگین مانند WooCommerce ، Soliloquy ، Envira Gallery و غیره داشته باشید ، این راه حل بسیار مفید است.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن گروه های پلاگین . پس از فعال سازی ، برای ایجاد گروه های پلاگین باید از افزونه ها »گروه ها بازدید کنید.

Add new plugin group

با کلیک بر روی دکمه افزودن گروه جدید می توانید یک گروه پلاگین جدید ایجاد کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید یک گروه برای همه افزودنی های پلاگین کشویی وردپرس ، یک گروه کشویی ایجاد می کنید. پس از وارد کردن نام گروه ، بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

بعد از ایجاد یک گروه پلاگین ، جعبه جدیدی در ستون سمت راست صفحه ظاهر می شود. اینجاست که پلاگین هایی را که می خواهید به گروه اضافه کنید انتخاب می کنید.

Adding plugins to a group

پس از افزودن تمام افزونه ها به گروه ، روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

اکنون هنگام مراجعه به صفحه پلاگین ها »افزونه های نصب شده ، خواهید دید که گروه تازه ایجاد شده شما به عنوان پیوند بالای پلاگین ها اضافه شده است.

Plugin group page

تمام افزونه هایی که به این گروه اضافه کرده اید در صفحه گروه افزونه ظاهر می شوند. مانند گذشته ، همچنان افزونه های خود را در صفحه همه پلاگین ها مشاهده خواهید کرد.

این همچنین به شما امکان می دهد که پلاگین های خود را بر اساس عملکردی که مخصوصاً اگر روی پروژه مشتری کار می کنید ، دسته بندی کنید. این گروه ها می توانند به مشتریان کمک کنند تا درک کنند که هر پلاگین در سایت چه کاری انجام می دهد.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا افزونه های وردپرس خود را به گروه تقسیم کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد چگونگی نصب انبوه افزونه های موردعلاقه خود در وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-sort-your-wordpress-plugins-into-groups/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35