چگونه پلاگین های خاص وردپرس را برای کاربران تلفن همراه غیرفعال کنیم

اخیراً یکی از خوانندگان ما س askedال کرده است که آیا امکان غیرفعال کردن افزونه های خاص وردپرس در نسخه موبایل وب سایت آنها وجود دارد؟ مانند هر مورد دیگری در وردپرس ، افزونه ای برای آن وجود دارد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه پلاگین های خاص وردپرس را به راحتی در نسخه موبایل سایت خود غیرفعال کنید.

Disable specific WordPress plugins in mobile

چرا افزونه های خاص وردپرس را برای کاربران تلفن همراه غیرفعال کنید h4>

وردپرس عنوان افزونه های غیرفعال هنگام بازدید شخصی از وب سایت شما. با این حال ، همه پلاگین های فعال را بارگیری می کند و سپس بسته به یک پلاگین اسکریپت ها و صفحه های سبک مورد نیاز را نیز بارگیری می کند.

به راهنمای ما در نحوه کار وردپرس برای یک پشت صحنه به نحوه بارگیری پلاگین ها نگاه کنید.

همه افزونه های خوب وردپرس سعی می کنند فقط در صورت لزوم بارگیری شوند. با این حال ، گاهی اوقات برای نویسندگان پلاگین دشوار است حدس بزنند که آیا شما به این پلاگین احتیاج دارید یا خیر. در چنین شرایطی ، آنها تصمیم می گیرند که پرونده های مورد نیاز را بارگیری کنند.

برخی از کاربرانی که می خواهند نمره کاملی در Google کسب کنند تست سرعت و عملکرد ، اغلب می خواهند افزونه های خاص را برای تلفن همراه غیرفعال کنند.

این جایی است که این مقاله می تواند به شما کمک کند.

بیایید نگاهی به چگونگی غیرفعال کردن پلاگین های وردپرس جداگانه برای نسخه موبایل وب سایت خود بیاندازیم.

راه اندازی افزونه برنامه نویس افزونه وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه Organizer Plugin . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

مهم: سازمان دهنده پلاگین یک افزونه بسیار قدرتمند است. مرتب کردن مجدد یا غیرفعال کردن افزونه ها می تواند باعث درگیری و رفتار غیر منتظره شود که می تواند سایت شما را از دسترس خارج کند. ما به شما توصیه می کنیم که یک پشتیبان گیری کامل از وردپرس قبل از غیرفعال کردن یا مرتب کردن مجدد پلاگین ها.

پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید به صفحه تنظیم کننده افزونه »تنظیمات بروید.

غیر از گزینه های پیش فرض ، در حال حاضر فقط باید گزینه های زیر را روشن کنید.

  • بارگذاری افزونه انتخابی
  • بارگیری افزونه انتخابی تلفن همراه

فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات خود بر روی دکمه “ذخیره تنظیمات” کلیک کنید.

ایجاد یک افزونه ضروری برای سازمان دهنده پلاگین h4>

برنامه ساز افزونه برای کارکرد صحیح به افزونه ای نیاز دارد که باید از آن استفاده کنید. به طور خودکار سعی می کند آن را برای شما ایجاد کند ، اما در صورت عدم موفقیت ، شما مجبورید آن را به تنهایی ایجاد کنید.

بیایید با بررسی اینکه آیا افزونه قادر به ایجاد خودکار افزونه MU بود شروع کنیم.

با رفتن به صفحه افزونه ها »پلاگین های نصب شده می توانید این کار را انجام دهید. پیوند جدیدی با عنوان Must-Use را مشاهده خواهید کرد و با کلیک بر روی آن افزونه های MU نصب شده در سایت خود به شما نشان داده می شود.

Must use plugin installed

اگر افزونه یا پیوندهای پلاگین های لازم برای استفاده را نمی بینید ، این بدان معناست که سازمان دهنده پلاگین در ایجاد پرونده ناموفق بوده است و شما باید این کار را خودتان به صورت دستی انجام دهید.

ابتدا باید به وب سایت خود متصل شوید با استفاده از سرویس گیرنده FTP یا برنامه File Manager در cPanel.

بعد ، باید به پوشه / wp-content / mu-plugins / بروید. اگر پوشه mu-plugins در پوشه / wp-content / خود ندارید ، باید یک پوشه ایجاد کنید.

پس از آن باید به پوشه / wp-content / plugins / plugin-organizer / lib / بروید و پرونده ای با نام “PluginOrganizerMU.class.php” را در رایانه خود بارگیری کنید.

Copy MU Plugin

بعد ، باید به پوشه / wp-content / mu-plugins / بروید و پرونده را از رایانه خود بارگذاری کنید.

Upload MU plugin

سازمان دهنده پلاگین اکنون می تواند از این فایل برای مدیریت صحیح افزونه های شما در تلفن همراه و همچنین دسک تاپ استفاده کند.

افزونه های خاص وردپرس را در نسخه موبایل غیرفعال کنید h4>

سازمان دهنده پلاگین غیرفعال کردن هرگونه افزونه وردپرس در تلفن همراه را بسیار آسان می کند. کافی است به صفحه سازمان دهنده پلاگین »افزونه های جهانی بروید.

دو ستون در صفحه مشاهده خواهید کرد. ستون اول مربوط به “موارد موجود” است که شامل تمام افزونه های نصب شده وردپرس شما است. ستون دوم مربوط به “موارد غیرفعال” با جعبه های تلفن همراه استاندارد غیرفعال و غیر فعال است.

Global Plugins

ابتدا باید روی جعبه Disabled Mobile کلیک کنید تا آن را گسترش دهید. بعد از آن پلاگین هایی را که می خواهید از ستون موجود در جعبه تلفن همراه غیرفعال شده غیرفعال کنید ، بکشید و رها کنید.

Disable plugins in mobile version

پس از افزودن افزونه ها ، فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات خود بر روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید.

این همه است. سازمان دهنده افزونه اکنون این افزونه ها را در سایت تلفن همراه شما غیرفعال می کند.

برنامه پلاگین همچنین غیرفعال کردن افزونه های وردپرس برای پست های خاص ، صفحات ، نقش کاربر و سایر پارامترها را آسان می کند. برای دستورالعمل های دقیق تر ، به راهنمای ما در نحوه استفاده از برنامه ساز افزونه برای سرعت بخشیدن به وردپرس.

امیدواریم این راهنما به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه به راحتی افزونه های خاص وردپرس را در نسخه موبایل غیرفعال کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را ببینید باید دارای افزونه های وردپرس باشد که باید در وب سایت خود نصب کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-disable-specific-wordpress-plugins-for-mobile-users/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35