چگونه پلاگین خود را به فهرست افزونه های وردپرس اضافه کنیم

یکی از دلایلی که وردپرس چنین پلتفرمی شگفت انگیز برای کار با آن است ، وجود همه پلاگین های موجود است. مشارکت افزونه های مفید در مخزن تنها یکی از راه هایی است که می توانید به جامعه بازگردانید. یکی از دلایلی که برخی از توسعه دهندگان افزونه ها را در پوشه ارسال نمی کنند این است که آنها نمی دانند چگونه این کار را انجام دهند. در این مقاله ، ما در مورد مزایای افزودن افزونه شما به پوشه افزونه وردپرس به همراه راهنمای گام به گام نحوه افزودن افزونه خود به مخزن بحث خواهیم کرد.

برای کسانی که دانش برنامه نویسی برای کمک به جامعه ندارند ، شما همیشه می توانید به میزان افزونه ها کمک کرده و به بررسی سازگاری رأی دهید. /

اولین مرحله برای افزودن پلاگین شما احتمالاً سخت ترین مرحله است. این ایجاد پلاگین است. در اینجا یک لیست خوب از آموزشهای نحوه ایجاد یک افزونه وردپرس وجود دارد a > پس از انجام این کار ، اضافه شدن افزونه خود به فهرست افزونه های وردپرس طولی نمی کشد. اما احتمالاً از خود می پرسید که چرا باید وقت خود را صرف افزودن افزونه خود به فهرست وردپرس کنید؟

مزایای افزودن پلاگین به فهرست افزونه های وردپرس h4>

  • آمار عمومی – با بارگذاری افزونه خود ، می توانید پیگیری کنید که چند نفر افزونه شما را بارگیری کرده اند.
  • بازخورد – برای افزونه خود بازخورد خواهید گرفت زیرا افراد نظرات خود را ارسال می کنند. اینها ممکن است گزارش اشکالات ، ایده های جدید در مورد نحوه بهبود پلاگین های شما و غیره باشد
  • قرار گرفتن در معرض – از فهرست افزونه های وردپرس روزانه بازدید می شود. افراد از طریق پنل های مدیریت خود به آن دسترسی پیدا می کنند. بنابراین در معرض دید توسعه دهندگان است. شما همچنین کاربران جدیدی را به سایت خود ، مشتریان جدید و همچنین برخی از تغییرات در پی پال خود را برای اهدا خواهید کرد.
  • آسان برای ارتقا – معمولاً وقتی افزونه ها را از طریق سایت خود منتشر می کنید ، انتشار نسخه های جدید و اطلاع رسانی به همه کاربران بسیار دشوار است. با SVN ، فهرست افزونه WordPress به شما امکان می دهد این کار را انجام دهید.
  • اعتبار و اقتدار – اگر افزونه ای در مخزن رسمی دارید ، مشتریان شما را به عنوان یک توسعه دهنده معتبر می بینند. عموماً مردم نسبت به افزونه هایی که در مخزن هستند اعتماد بیشتری دارند.

آماده شروع هستید؟ برخی از قوانین خانگی فقط برای اینکه همه چیز خوب و روان باشد وجود دارد.

  1. پلاگین شما باید با GPLv2 سازگار باشد.
  2. افزونه بیشتر کار غیرقانونی انجام نمی دهد (این امر توسط تیم بررسی تعیین می شود).
  3. افزونه نباید پیوندهای خارجی را در سایت عمومی تعبیه کند (مانند پیوند “با استفاده از”) بدون اینکه صریحاً از کاربر اجازه بخواهد.

خوب ، اکنون به شما اجازه می دهیم روند را شروع کنیم.

ابتدا باید افزونه خود را ارسال کنید و منتظر تأیید شوید. بله ، برای انجام این کار شما باید یک حساب WordPress.org داشته باشید ، اما اگر به فکر افزودن پلاگین خود هستید ، احتمالاً از قبل یک حساب کاربری در آنجا دارید. تأیید افزونه شما گاهی ممکن است چند روز طول بکشد. پلاگین ما ظرف چند ساعت تأیید شد. بنابراین این واقعا به این بستگی دارد که چه کسی در تیم بازبینی بتواند نگاهی به افزونه شما بیندازد. جدا از آماده بودن افزونه واقعی ، باید یک فایل readme.txt آماده داشته باشید که می تواند به وضعیت ارسال شما کمک کند.

ایجاد یک فایل readme.txt برای افزونه خود h4>

وردپرس دارای استانداردهای readme.txt است که توصیه می کنیم آن را کپی کرده و در همان قسمت ذخیره کنید. پوشه به عنوان افزونه شما سپس شروع به ایجاد ترفندهایی کنید که در ادامه به شما راهنمایی خواهیم کرد.

ابتدا می توان اصول اولیه مانند نام پلاگین ، نویسنده ، نسخه های پایدار و غیره را پوشش داد.

=== نام پلاگین ===

مشارکت کنندگان: نام کاربری WordPress.org شما
نام پلاگین: نام پلاگین شما به اینجا می رود
پلاگین URI: URL صفحه وب پلاگین ها
برچسب ها: برچسب ها برای پلاگین
نویسنده URI : https://www.wpbeginner.com/
نویسنده: WPBeginner
لینک اهدا: https://www.wpbeginner.com/wpbeginner-needs-your-help/
حداقل نیاز دارد : حداقل به نسخه وردپرس نیاز دارد
آزمایش شده تا: آخرین نسخه ای که آن را با
برچسب پایدار آزمایش کردید: نسخه پایدار پلاگین
نسخه: نسخه فعلی افزونه

حالا بیایید تمام اطلاعات دیگر را متمرکز کنیم:

== شرح ==

== نصب ==

== اعلامیه ارتقا ==

== عکسهای صفحه ==

== تغییرات ==

== سوالات متداول ==

== کمک های مالی ==

برای دیدن نحوه افزودن لیست های غیر مرتب ، لیست های مرتب شده و غیره حتما به پرونده استاندارد مراجعه کنید. پس از تکمیل پرونده readme.txt ، آن را از طریق اعتبار سنج رسمی اجرا کنید.

در صورت تأیید ، اعلان را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد. مراقب باشید ، گاهی اوقات ممکن است ایمیل به جعبه SPAM شما وارد شود (بنابراین مراقب آن باشید). پس از تأیید افزونه ، اکنون باید از SVN برای بارگذاری افزونه استفاده کنید. برای بارگذاری فایلها از طریق SVN می توانید از Terminal Prompt یا Command Prompt استفاده کنید ، اما استفاده از رابط بصری مانند لاک پشت (برای ویندوز) و نسخه ها (برای مک). در مثال ما ، نمونه بارگذاری از طریق SVN با استفاده از لاک پشت را نشان خواهیم داد.

قبل از شروع کار ، درک ساختار پوشه ها مهم است:

شما باید یک پوشه اصلی ایجاد کنید که بتوانید با آن تماس بگیرید. در مورد ما ، ما آن را “facebook-open-graph-meta-in-wordpress” می نامیم زیرا این نام پلاگین ماست. در داخل آن پوشه ، شما باید سه زیر پوشه به نام “شاخه ها” ، “برچسب ها” و “صندوق عقب” داشته باشید. پوشه انشعابات برای انتشار به روزرسانی های اصلی ، پوشه برچسب ها برای انتشار به روزرسانی های جزئی و ترانک نسخه بتا است که در آن با ویژگی های جدید بازی می کنید. با این کار کاربران می توانند در صورت مشاهده اشکال در نسخه جدیدتر به نسخه قدیمی افزونه مراجعه کنند.

شما باید نسخه فعلی افزونه خود را در داخل پوشه trunk قرار دهید. نیازی به zip کردن پرونده ها نیست زیرا هنگام بارگذاری آن به صورت خودکار انجام می شود. از پیوندی که در ایمیل خود به آن ارسال شده استفاده کنید و با استفاده از نرم افزار لاک پشت متصل شوید.

Tortoise SVN

هنگامی که اطلاعات ورود به سیستم را درخواست می کند ، باید نام کاربری و رمز عبور WordPress.org خود را وارد کنید. اکنون هر بار که نیاز به ایجاد تغییر جدید دارید ، کافیست بر روی پوشه کلیک راست کرده و گزینه change change را کلیک کنید.

SVN Commit

گرچه ممکن است روند کار بسیار دشوار به نظر برسد ، اما یک بار انجام آن بسیار آسان است. خیلی طول نمیکشه بعد از اینکه تغییرات را انجام دادید ، آنها در فاصله 15 دقیقه بعدی اعمال می شوند. ما امیدواریم که هنگامی که آماده ارسال پلاگین خود هستید این به شما کمک کند. وردپرس پیوندهای پیشنهادی خوبی به راهنمای SVN دارد که کمک بسیاری می کند. در صورت داشتن هرگونه پیشنهاد بهتر یا راهنمایی برای کاربران جدید ، در صورت تمایل به ما اطلاع دهید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-your-plugin-to-the-wordpress-plugin-directory/.

دیدگاهتان را بنویسید