چگونه پست های وردپرس خود را به طور خودکار برچسب گذاری کرده و در وقت صرفه جویی کنیم

در گذشته ما به شما نشان داده ایم نحوه تبدیل خودکار کلمات کلیدی به پیوندها برای افزایش سود و صرفه جویی در وقت. آیا اگر بتوانیم در وبلاگ خود چیز دیگری را برای صرفه جویی در وقت بیشتر خودکار کنیم ، کار ساده تر نخواهد بود؟ خوب ، اخیراً یکی از کاربران ما ، Devtard ، از پلاگین رایگان جدید خود به ما اطلاع داده است به نام برچسب گذار خودکار پست . این امکان را به شما می دهد تا پست های وردپرس خود را با برچسب های از پیش تعریف شده به طور خودکار برچسب گذاری کنید. بیایید نگاهی به نحوه کار آن بیندازیم.

نحوه کار h4>

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که لیستی از برچسب ها با کلمات مرتبط برای هر یک از آنها ایجاد کنید. پس از انجام این کار ، این پلاگین با توجه به کلمات کلیدی موجود در عنوان ، محتوا و متن ، به طور خودکار برچسب ها را به نوشته ها اضافه می کند. به عنوان مثال ، در صورت یافتن کلمات کلیدی زیر ، می توانید برچسب “گربه” را به یک پست اضافه کنید.

همچنین می توانید حداکثر تعداد برچسب ها را در هر پست تنظیم کنید. این افزونه توانایی برچسب گذاری انبوه پست های موجود شما را دارد. آخرین اما مهمترین ، شما می توانید لیست برچسب های خود را به راحتی وارد یا صادر کنید. امیدوارم که هرچه این افزونه رشد کند ، افراد دیگر به طور آشکار پایگاه داده کلمات کلیدی برچسب خود را به اشتراک بگذارند و به وبلاگ نویسان جدید اجازه می دهد از آن استفاده کنند. به طور کلی ، این یک راه حل بسیار زیبا برای وبلاگ نویسان است که می خواهند در وقت خود صرفه جویی کنند.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

پیکربندی h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی پیام خودکار برچسب گذار . پس از فعال سازی ، مورد جدیدی را در فهرست تنظیمات خود مشاهده می کنید به نام Automatic Post Tagger.

اکثر تنظیمات پیکربندی کاملاً توضیحی هستند. ما به شما پیشنهاد می کنیم تنظیمات پیش فرض را همانطور که هست بگذارید زیرا بسیار خوب به نظر می رسند.

شما می توانید نام یا برچسب و کلمات کلیدی را از صفحه تنظیمات اضافه کنید ، یا می توانید آن را از صفحه نوشتن پست خود اضافه کنید.

Automatic Post Tagger

بخاطر داشته باشید که مقاله ما را در مورد دسته بندی ها در مقابل برچسب ها – بهترین روشهای جستجوگرها برای مرتب سازی محتوای شما .

نظرات شما در مورد این افزونه چیست؟ آیا شما از آن در سایت خود استفاده خواهید کرد؟ از طریق نظرات به ما اطلاع دهید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-automatically-tag-your-wordpress-posts-and-save-time/.

دیدگاهتان را بنویسید