چگونه پست های مهم را از حلقه در وردپرس حذف کنیم

پست های مهم یک روش عالی برای برجسته کردن مطالب برجسته شما است. با این حال ، مکان های خاصی در وب سایت شما وجود دارد که برای قرار گرفتن در بالا نیازی به ارسال پست مهم ندارید. وردپرس نمی تواند این را حدس بزند بنابراین شما باید صریحاً به وردپرس بگویید که پست های مهم را از یک حلقه سفارشی حذف کند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه پست های مهم را از وردپرس به طور کامل حذف کنید ، و همچنین به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید ویژگی مهم پست را از بین ببرید ، بنابراین همچنان به ترتیب طبیعی آنها نشان داده می شود. p >

نحوه از بین بردن قابلیت مهم پست h4>

وقتی آخرین پست ها را در یک برگه نمایش می دهید ، نمی خواهید که پست های چسبناک چسبنده بمانند. اگر ویژگی مهم را حذف نکنید ، قسمت پست های اخیر بی فایده است زیرا تمام پست های مهم شما این منطقه را شلوغ می کند. اینجا جایی است که ویژگی query_posts به کار شما می آید.

برای این کار باید حلقه خود را به چیزی شبیه به این تغییر دهید:

 10 ،
'ignore_sticky_posts' => 1
)
$ the_query = WP_Query جدید ($ args) ؛
if ($ the_query-> have_posts ()): while ($ the_query-> have_posts ()): $ the_query-> the_post ()؛
؟>

این کد از چسبناک بودن پست چشم پوشی می کند و پست ها را به ترتیب عادی نشان می دهد. با استفاده از این کد ، پست های مهم شما در حلقه ظاهر می شوند ، اما در بالا قرار نمی گیرند.

Sticky posts displayed in normal order

پستهای مهم را به طور کامل از حلقه حذف کنید h4>

اگر از پست های چسبنده در یک نوار لغزنده استفاده می کنید ، گاهی اوقات ممکن است بخواهید پست های مهم خود را به طور کامل از حلقه خارج کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید ویرایش حلقه سفارشی خود برای مطابقت با این موارد است:

 get_option ('posty_posts')))؛
if ($ the_query-> have_posts ()): while ($ the_query-> have_posts ()): $ the_query-> the_post ()؛
؟>

این کد هیچ پست مهمی را در حلقه ارسال نمایش نمی دهد. برای نکات بیشتر در مورد اصلاح مضامین وردپرس ، ورق قالب WordPress Theme برای مبتدیان.

منبع: WP Codex

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-themes/how-to-exclude-sticky-posts-from-the-loop-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید