چگونه پست های مرتبط درون خطی را در پست های وبلاگ وردپرس اضافه کنیم

پست های مرتبط با خط به لطف سایت های خبری بزرگ واقعاً محبوب می شوند. یک پست مرتبط درون خطی اساساً پیوند یک مقاله مرتبط در وسط یک پست وبلاگ است که اثبات افزایش بازدید از صفحه است. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه پست های مرتبط را در پست های وبلاگ وردپرس اضافه کنید.

Add inline related posts in WordPress to increase pageviews

چرا و هنگامی که به پست های مرتبط درون خطی نیاز دارید؟ h4>

در بیشتر موارد ، هنگام نوشتن ، به سادگی پست های وبلاگ خود را بهم پیوند می دهید. برای همه اوقات دیگر ، وبلاگ نویسان معمولاً به افزونه های مربوط به پست ها که محتوای مرتبط را در انتهای پست نشان می دهد.

نمایش پست های مرتبط به خوانندگان شما این امکان را می دهد تا محتوای عالی تری را که مربوط به آنها است در سایت شما مشاهده کنند.

اکنون از آنجا که پلاگین های مربوط به پست های سنتی ، پست های مرتبط را در انتهای مقاله اضافه می کنند ، اگر کاربر هرگز تا این حد پیشرفت نکند ، چه می کنید؟

اینجا جایی است که پیوندهای پست واقعی به شما کمک می کنند. می توانید آنها را به گونه ای سبک کنید که برجسته شوند بدون اینکه کاربر را از خواندن مقاله فعلی منحرف کنید.

نحوه انجام Mashable در تصویر زیر را ببینید:

Inline related links displayed on Mashable

خیلی باحاله درسته؟ گذشته از بهبود بازدیدهای صفحه ، به سئو سایت شما کمک می کند زیرا این امر اساساً به هم پیوند دادن محتوای شما منجر می شود. راهنمای ما را در نحوه بهینه سازی پست های وبلاگ برای سئو .

بیایید نگاهی به چگونگی افزودن پست های مرتبط درون خطی در وردپرس بیندازیم.

چگونه پستهای مرتبط درون خطی را در وردپرس اضافه کنیم؟ h4>

اولین کاری که باید انجام دهید این است که پستهای مرتبط درون خطی . پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه ، باید از صفحه تنظیمات »پستهای مرتبط درون خطی بازدید کنید.

برای مشاهده تنظیمات افزونه باید روی گزینه فعال کلیک کنید.

Inline related posts settings page

می توانید شکل ظاهری پست های مرتبط را در پست های خود تغییر دهید.

دو تم رایگان وجود دارد که می توانید استفاده کنید و همچنین می توانید با تغییر رنگ آنها را سفارشی کنید.

در زیر گزینه های ظاهر ، گزینه ای برای افزودن پست های مرتبط درون خطی به پست های موجود پیدا خواهید کرد. می توانید در هر پست چند پیوند اضافه کنید. همچنین می توانید مقدار کلماتی را که باید به عنوان فاصله بین دو لینک ارسال مرتبط استفاده شود ، وارد کنید.

Inline related posts configuration

برای ذخیره تنظیمات خود ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

اکنون در بعضی موارد ، ممکن است تمایل نداشته باشید که یک پست منفی پست های مرتبط را نمایش دهد. در این صورت ، غیرفعال کردن این پست های مرتبط درون خطی برای پست های خاص بسیار آسان است.

برای ویرایش پست کافیست کلیک کنید و کمی به پایین پیمایش کنید. با مشاهده گزینه غیر فعال کردن آن در ستون سمت راست ، متوجه متاباکس پست خواهید شد.

Disable related posts feature on a particular post

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا پستهای مرتبط را در پستهای وبلاگ وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید اینها را بررسی کنید 21 افزونه برای مدیریت کارآمد وبلاگ چند نویسنده وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-inline-related-posts-in-wordpress-blog-posts/.

دیدگاهتان را بنویسید