چگونه پست های محافظت شده با رمز عبور را از حلقه وردپرس مخفی کنیم

وردپرس به شما امکان می دهد پست های محافظت شده با رمز عبور ایجاد کنید . اخیراً یکی از خوانندگان ما س askedال کرده است که آیا می توان پست های محافظت شده با رمز عبور را از سایت مخفی کرد؟ به طور پیش فرض ، وردپرس محتوای یک پست محافظت شده با رمز عبور را پنهان می کند ، اما همچنان عنوان پست را با پیشوند “محافظت شده” نشان می دهد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه پستهای محافظت شده با رمز عبور را از حلقه وردپرس مخفی کنید.

چرا پستهای محافظت شده با رمز عبور در وردپرس پنهان می شوند؟ h4>

به طور پیش فرض ، وردپرس پست محافظت شده با رمز عبور با عنوان و پیشوند” محافظت شده “. برای مشاهده محتوای پست ، کاربران باید رمز ورود را وارد کنند.

Password protected posts displayed on homepage and in widgets

این عنوان پست در صفحه اصلی ، بایگانی ها ، ابزارک پست های اخیر و غیره قابل مشاهده است. اگر می خواهید برخی از مطالب را کاملاً خصوصی نگه دارید ، این ایده ایده آل نیست.

نه تنها کاربرانی که گذرواژه ندارند می توانند عنوان پست را ببینند ، بلکه می توانند رمزهای ورود را نیز وارد کنند. همانطور که همه ما می دانیم رمزهای عبور می توانند شکسته شوند.

با گفتن این مطلب ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه پست های محافظت شده با رمز عبور خود را از حلقه وردپرس مخفی کنیم تا سایر کاربران نتوانند آنها را مشاهده کنند.

پنهان کردن پست های محافظت شده با رمز عبور در وردپرس h4>

نگران نباشید ، این کد را به functions.php پرونده یا افزونه اختصاصی سایت .

تابع wpb_password_post_filter ($ Where = "") {
    if (! is_single () &&! is_admin ()) {
        $ where. = "AND post_password = ''"؛
    }
    بازگشت $ که در آن؛
}
add_filter ('posts_ Where'، 'wpb_password_post_filter')؛

این کد با استفاده از فیلتر posts_ Where به سادگی درخواست ارسال شده به WordPress را اصلاح می کند. از وردپرس می خواهد همه پست هایی را که رمز عبور ندارند ، واکشی کند.

به وب سایت خود مراجعه کنید و خواهید دید که پست های محافظت شده با رمز عبور دیگر در صفحه اصلی ، بایگانی ها یا در ابزارک هایی مانند پست های اخیر قابل مشاهده نیستند.

Before and after hiding protected posts in WordPress

با دسترسی به پست از طریق یک URL مستقیم به خود پست ، هنوز می توانید بازدید کنید.

مثال بالا ، پست های محافظت شده با رمز عبور را از همه کاربران پنهان می کند. چه می شود اگر چند نویسنده سایت وردپرس و آیا می خواهید پست های محافظت شده توسط کاربران با قابلیت ویرایش پست های خصوصی قابل مشاهده باشند؟

به سادگی کد فوق را با یک برچسب شرطی دیگر تغییر دهید ، مانند این:

تابع wpb_password_post_filter ($ Where = "") {
   if (! is_single () &&! current_user_can ('edit_private_posts') &&! is_admin ()) {
        $ where. = "AND post_password = ''"؛
    }
    بازگشت $ که در آن؛
}
add_filter ('posts_ Where'، 'wpb_password_post_filter')؛

در این مثال ، بررسی می کنیم که آیا یک کاربر نمی تواند پست های محافظت شده با رمز عبور را ویرایش کند ، سپس فقط پست هایی را که رمز عبور ندارند نشان می دهیم. با این کار همه کاربران با نقش های کاربری مدیر و ویرایشگر پست های محافظت شده با رمز عبور را در قسمت جلوی سایت شما مشاهده خواهد کرد.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا پستهای محافظت شده با رمز عبور را از حلقه وردپرس در سایت خود پنهان کنید. همچنین ممکن است بخواهید آموزش ما را در مورد نحوه تغییر پیشوند پیام های خصوصی و محافظت شده در وردپرس.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-hide-password-protected-posts-from-wordpress-loop/.

دیدگاهتان را بنویسید