چگونه پست های قدیمی وردپرس خود را به صورت خودکار به اشتراک بگذاریم

شبکه های اجتماعی منبع مهم ترافیک بسیاری از وب سایت ها هستند. می توانید از شبکه های اجتماعی مانند توییتر ، فیس بوک و LinkedIn برای معرفی پیروان جدید خود با محتوای قدیمی خود استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا کاربران را در شبکه های اجتماعی درگیر کنید ، طرفداران زیادی ایجاد کنید و همزمان به وب سایت خود مراجعه کنید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه پست های قدیمی وردپرس خود را به صورت خودکار به اشتراک بگذارید تا زنده و شاداب بماند.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر ویدیو را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی احیای پست های قدیمی (پیام قدیمی توییت قبلی) افزونه. پس از فعال شدن ، این افزونه مورد جدیدی را برای “Revive Old Post” در نوار مدیر وردپرس اضافه می کند. با کلیک بر روی آن به صفحه تنظیمات افزونه وارد خواهید شد.

Revive Old Posts settings screen

اول از همه این افزونه به مجوزهایی برای ارسال به حساب های رسانه های اجتماعی شما از طرف شما نیاز دارد. برای انجام این کار ، باید پلاگین را به حسابهای Twitter ، Facebook و Linkedin متصل کنید. به سادگی بر روی دکمه کنار هر شبکه اجتماعی کلیک کنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید. اگر نمی خواهید از یک شبکه اجتماعی خاص استفاده کنید ، می توانید از آن صرف نظر کنید.

به طور پیش فرض این افزونه به شما امکان می دهد به Twitter و Facebook متصل شوید. برای اتصال شبکه سوم ، به یک حساب حرفه ای نیاز دارید. نسخه ممتاز این افزونه برای مجوز یک سایت 24.99 دلار هزینه دارد و دارای ویژگی های اضافی مانند امکان پست با تصویر و افزودن چندین حساب است.

هنگامی که حساب های رسانه اجتماعی خود را متصل کردید ، می توانید سایر تنظیمات اختیاری را پیکربندی کنید. احیای پست های قدیمی به شما امکان می دهد تعداد پست هایی را که می خواهید به اشتراک بگذارید و فاصله زمانی بین هر پست را انتخاب کنید.

احیای پست های قدیمی می تواند به صورت خودکار ردیابی کمپین Google Analytics در URL پست های به اشتراک گذاشته شده شما (اگر هنوز از آن استفاده نمی کنید ، در اینجا آموزش نحوه نصب Google Analytics در وردپرس )

این گزینه به شما امکان می دهد ببینید Revive Old Posts چه میزان ترافیک برای وب سایت شما ایجاد می کند.

Revive Old Posts optional settings

همچنین می توانید پست موردنظر برای اشتراک گذاری را انتخاب کنید. احیای پست های قدیمی همچنین از انواع پست سفارشی ، بنابراین می توانید نوع پست را برای به اشتراک گذاشتن در شبکه های اجتماعی خود انتخاب کنید. سرانجام ، اگر می توانید دسته بندی ها نیاز.

هنگامی که از تنظیمات راضی شدید ، می توانید بر روی دکمه دیدن نمونه پست در پایین کلیک کنید. با این کار پنجره ای ظاهر می شود که نحوه نمایش پست شما در شبکه های اجتماعی شما را نشان می دهد. اگر همه چیز خوب به نظر می رسد ، برای ذخیره تنظیمات خود باید روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

Save your Revive Old Posts settings and start sharing buttons

برای شروع اشتراک ، باید روی دکمه شروع اشتراک گذاری در پایین کلیک کنید. این همه وب سایت شما اکنون برای به اشتراک گذاشتن پست های قدیمی در وردپرس آماده است. این افزونه با فاصله منظمی که در تنظیمات تعیین کرده اید ، پست های قدیمی را به طور خودکار در حساب های رسانه های اجتماعی شما به اشتراک می گذارد و توییت می کند.

کنترل دستی با اشتراک گذاری خودکار h4>

اگرچه Revive post قدیمی یک افزونه عالی است ، برخی از افراد خواهان کنترل کمی بیشتر بر محتوایی هستند که به طور خاص هنگامی که یک پست قدیمی است به اشتراک گذاشته می شود. همه پست های قدیمی سایت شما شایسته اشتراک مجدد نیستند. به همین دلیل ما از ترکیبی از دو ابزار ( BulkBuffer و BufferApp ) برای به اشتراک گذاشتن پست های قدیمی ما.

اساساً ، ما لیستی از مقالات قدیمی خود را که شایسته به اشتراک گذاری است ، با دست انتخاب می کنیم و آنها را در یک صفحه گسترده اکسل (یک توییت در هر خط) سازمان می دهیم. بعد ، آن را در بارگذاری می کنیم بافر با استفاده از ابزار BulkBuffer.

به این ترتیب ، در حالی که بیشتر فرآیند را خودکار می کنیم ، کنترل کامل داریم. این کار را ماهانه یک بار انجام می دهیم تا صفحه گسترده خود را تازه نگه داریم.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند پست های قدیمی را در وردپرس به اشتراک بگذارید. اگر پست های قدیمی خود را به اشتراک نمی گذارید ، پس توصیه می کنیم فوراً این کار را شروع کنید زیرا ترافیک را از دست می دهید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-automatically-share-your-old-wordpress-posts/.

دیدگاهتان را بنویسید