چگونه پست های خصوصی را با گروه های کاربری در وردپرس به اشتراک بگذاریم

وردپرس به شما امکان می دهد پیام های خصوصی ایجاد کنید و حتی پستهای محافظت شده با رمز عبور . مشکل پست های خصوصی این است که برای دیدن این پست باید مجوزهای سطح ویرایشگر را داشته باشید. اما اگر بخواهید پست را فقط با گروه خاصی از افراد مانند اعضای خانواده یا تیم کاری به اشتراک بگذارید ، چه می کنید؟ در این مقاله ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه پست ها را با گروه های کاربران در وردپرس به اشتراک بگذارید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی WP JV Posting Groups . پس از فعال سازی به تنظیمات »خواندن بروید تا گروه های خواندن ایجاد کنید.

Creating reading groups for your WordPress site

با وارد کردن نام برای گروه خواندن خود شروع کنید و سپس روی دکمه “افزودن گروه خواندن جدید” کلیک کنید. اگر به بیش از یک گروه مطالعه نیاز دارید ، این مرحله را تکرار کنید.

پس از رضایت ، وقت آن است که کاربران را به گروه های خواندن خود اضافه کنید.

به صفحه کاربران در قسمت مدیریت وردپرس خود بروید و کاربری را که می خواهید به یک گروه اضافه کنید ویرایش کنید. بخش WP JV Reading Groups را به سمت پایین صفحه پیدا خواهید کرد.

به سادگی کادر کنار گروه کاربری را که می خواهید این کاربر را اضافه کنید علامت بزنید. همچنین می توانید یک کاربر را به چندین گروه اضافه کنید. فراموش نکنید که پس از اتمام کار بر روی دکمه به روزرسانی کاربر کلیک کنید.

Adding user into reading group

اشتراک گذاری یک پست با گروه های کاربر h4>

اکنون که تنظیم گروه کاربران خود را انجام داده اید ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید پست ها را با یک گروه کاربری خاص به اشتراک بگذارید.

با ایجاد یک پست جدید یا ویرایش یک پست موجود شروع کنید. متوجه جعبه متا جدید گروه WP JV Reading خواهید شد.

می توانید روی کادر تأیید کنار نام گروهی که می خواهید پست را با آن به اشتراک بگذارید کلیک کنید. در مرحله بعد ، در زیر جعبه متا منتشر کردن ، روی پیوند ویرایش کنار Visibility کلیک کنید و پست خود را روی خصوصی تنظیم کنید.

Sharing a post privately with a user group

این همه است. اکنون می توانید پست را به روز یا منتشر کنید ، و این فقط برای کاربران گروه کاربری که انتخاب کرده اید قابل مشاهده خواهد بود.

توجه: گروه های کاربری به کاربران شما اجازه خاصی نمی دهند. قابلیت کاربران در سایت وردپرس شما به همان شکل باقی خواهد ماند. لطفاً به راهنمای مبتدیان در وردپرس مراجعه کنید. نقش های کاربر .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه پست های خود را با گروه های کاربری در وردپرس به اشتراک بگذارید. شاید شما هم بخواهید نگاهی به نحوه کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-share-private-posts-with-user-groups-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید