چگونه پست ، دسته ، برچسب ، نظرات یا شناسه کاربری را در وردپرس پیدا کنیم

آیا تا به حال در شرایطی قرار گرفته اید که مجبور باشید از یک شناسه پست خاص وردپرس ، شناسه صفحه ، شناسه دسته ، شناسه برچسب ، شناسه نظر یا شناسه کاربر مطلع شوید. ؟

هنگام کار با وردپرس ، ممکن است برای افزودن برخی ویژگی ها در وب سایت خود به این شناسه ها نیاز داشته باشید. برخی از مضامین وردپرس یا پلاگین ها را داشته باشید ممکن است این شناسه ها را از شما بخواهند برای فعال یا غیرفعال کردن عملکردهای خاص

اگر فکر می کنید شناسه چیست ، این یک شماره منحصر به فرد است که یک مورد خاص را در پایگاه داده وردپرس شما مشخص می کند > هر پست ، صفحه ، دسته ، برچسب ، نظر و کاربر در وردپرس شناسه منحصر به فرد خود را دارد.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک پست ، دسته ، برچسب ، نظرات یا شناسه کاربر را در وردپرس پیدا کنید.

Finding WordPress Post ID, Category ID, Tag ID, Comment ID, User ID Easily

چگونه شناسه پست وردپرس و شناسه صفحه خود را پیدا کنیم؟ h4>

در وردپرس ، پست ها و صفحات است دو روش اصلی برای افزودن محتوا است. پست ها عمدتا برای مقالات به موقع استفاده می شوند ، در حالی که صفحات برای محتوای ثابت استفاده می شوند.

گاهی اوقات ممکن است بخواهید پست ها و صفحات خود را فیلتر کنید یا آنها را از برخی ویژگی ها حذف کنید. در چنین سناریویی ، ممکن است به شناسه های پست و صفحه خود نیاز داشته باشید.

بیایید با بررسی چگونگی یافتن شناسه پست در وردپرس شروع کنیم.

از پنل مدیریت وردپرس ، به صفحه ارسال ها »همه پست ها بروید و پستی را که به شناسه آن نیاز دارید پیدا کنید.

ساده ترین راه برای مشاهده شناسه پست خود ، قرار دادن ماوس بر روی عنوان پست است.

وقتی این کار را انجام می دهید ، URL ویرایش پست شما در گوشه پایین سمت چپ صفحه نمایش داده می شود. اکنون ، به عددی که بین “post =” و “& action” قرار دارد نگاهی بیندازید.

WordPress Post ID

متوجه شدی! این شناسه پست وردپرس شماست.

در مثال بالا 5 است.

می توانید شناسه ارسال وردپرس خود را در صفحه ویرایشگر پست نیز مشاهده کنید. وقتی پستی را برای ویرایش باز می کنید ، URL ویرایش پست در آدرس مرورگر شما ظاهر می شود.

WordPress Post ID in Web Browser's Address Bar

این همان نشانی اینترنتی است که هنگامی که موشواره روی عنوان پست قرار داشت ، در جعبه بازشو ظاهر شده بود.

بنابراین عددی که بعد از “post =” و قبل از “& action” می آید ، شناسه پست است.

اکنون می توانید از همان روش برای یافتن شناسه صفحه وردپرس خود نیز استفاده کنید. تنها تفاوت این است که شما باید به جای Posts به منوی Pages بروید.

WordPress Page ID

به عنوان مثال ، شناسه صفحه در تصویر بالا در بالا 32 است.

چگونه شناسه دسته وردپرس و شناسه برچسب خود را پیدا کنیم؟ h4>

دسته ها و برچسب ها a > برای مرتب سازی مطالب در وردپرس استفاده می شود.

برای اضافه کردن ویژگی پلاگین ، ممکن است لازم باشد یک دسته یا شناسه برچسب پیدا کنید.

یافتن شناسه دسته WordPress ، شناسه برچسب یا شناسه سفارشی شناسه WordPress در وردپرس شباهت زیادی به یافتن شناسه پست دارد.

بیایید نگاهی به آن بیندازیم.

ابتدا باید از صفحه مدیریت WordPress خود به پست ها »دسته ها مراجعه کنید. وقتی می توانید لیستی از دسته های خود را مشاهده کنید ، موس را روی عنوان دسته ای که به دنبال شناسه آن هستید ، نشان دهید.

اکنون می توانید URL ویرایش دسته را در یک جعبه بازشو در گوشه پایین سمت چپ صفحه خود مشاهده کنید.

WordPress Category ID

شناسه دسته شما در URL وجود دارد. این عددی است که بعد از “category & tag_ID =” و قبل از “& post_type” می آید. در تصویر بالا ، شناسه دسته WordPress شما 2 است.

همچنین می توانید شناسه دسته بندی وردپرس خود را با ویرایش مشاهده کنید. برای ویرایش کافی است یک دسته را باز کنید و شناسه دسته را در نوار آدرس مرورگر مشاهده خواهید کرد.

WordPress Category ID in Web Browser's Address Bar

این همان نشانی اینترنتی است که وقتی موشواره روی عنوان دسته شما قرار داشت ، ظاهر شد. این بدان معناست که شناسه دسته عددی است بین “category & tag_ID =” و “& post_type” که 2 است.

ممکن است متوجه شوید که حتی اگر ما در حال ویرایش دسته ای هستیم ، وردپرس هنوز شناسه دسته را به عنوان tag_ID نمایش می دهد. با این اشتباه گیج نشوید.

همه دسته ها و برچسب ها در واقع شرایط درون طبقه بندی وردپرس . همان ویرایشگر آنها را مدیریت می کند.

اکنون می توانید شناسه برچسب وردپرس خود را نیز به روشی مشابه پیدا کنید. به پست ها »برچسب ها بروید و سپس ماوس را روی برچسبی که می خواهید شناسه آن را مشاهده کنید قرار دهید.

پس از اتمام ، URL ویرایش برچسب شما در گوشه پایین سمت چپ صفحه ظاهر می شود.

WordPress Tag ID

در URL ، شماره منحصر به فرد بین “tag & tag_ID =” و “& post_type” شناسه برچسب شماست. در تصویر بالا ، 9 شناسه برچسب شما است.

چگونه می توان شناسه نظر را در وردپرس پیدا کرد؟ h4>

برای یافتن شناسه نظر ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که به قسمت نظرات در پنل مدیریت وردپرس خود بروید. پس از آن ، لیستی از نظرات را در سایت خود مشاهده خواهید کرد.

به سادگی ماوس خود را بر روی پیوند “ویرایش” در زیر نظر مورد نظر قرار دهید. در مرحله بعدی ، URL ویرایش نظر را در گوشه پایین سمت چپ صفحه خود مشاهده خواهید کرد.

WordPress Comment ID

شناسه نظرات وردپرس شما در انتهای URL پس از “editcomment & c =” وجود دارد. در تصویر بالا ، شناسه نظر شما 4 است.

مشابه پست ها ، صفحات ، دسته ها و برچسب ها ، همچنین می توانید صفحه ویرایشگر نظر را باز کنید تا شناسه نظر خود را مشاهده کنید.

در صفحه ویرایشگر نظر ، می توانید شناسه نظر خود را در انتهای URL ویرایش نظر پیدا کنید.

WordPress Comment ID in Web Browser's Address Bar

چگونه شناسه کاربری را در وردپرس پیدا کنیم؟ h4>

درست مانند سایر مواردی که در بالا بحث کردیم ، همچنین می توانید با مشاهده URL ویرایش کاربر یا با ویرایش ، شناسه کاربری را پیدا کنید.

به کاربران »همه کاربران بروید و موس را روی نام کاربر قرار دهید. وردپرس URL ویرایش کاربر را در یک جعبه پنجره کوچک در گوشه پایین سمت چپ صفحه نمایش شما نشان می دهد.

WordPress User ID

شماره ای که بعد از “user_id =” و قبل از “& wp” می آید ، شناسه کاربری وردپرس شماست. در تصویر بالا ، شناسه کاربر 3 است.

می توانید شناسه کاربری را نیز در صفحه ویرایشگر کاربر پیدا کنید. روی پیوند ویرایش با نام کاربری کلیک کنید. در مرحله بعدی ، وردپرس نمایه کاربر را باز می کند و می توانید شناسه کاربر را از نوار آدرس مرورگر دریافت کنید.

WordPress User ID in Web Browser's Address Bar

اگر می خواهید شناسه کاربری خود را پیدا کنید ، وردپرس ویرایشگر نمایه را بدون شناسه کاربر در URL باز می کند.

برای یافتن شناسه کاربری خود ، به کاربران »همه کاربران بروید. وردپرس لیستی از نویسندگان را با تعداد پست هایی که در کنار آن نوشته اند نمایش می دهد.

ماوس را روی تعداد پست هایی که نوشتید نشان دهید و می توانید نویسنده خود را در ویرایش URL در گوشه پایین سمت چپ صفحه ببینید. URL شامل شناسه نویسنده شما است.

Your User Profile ID in WordPress

متناوباً ، می توانید روی تعداد پست های خود کلیک کنید و سپس وردپرس شما را به صفحه ای هدایت می کند که تمام پست های نوشته شده توسط شما را لیست می کند. در اینجا می توانید شناسه کاربری را از نوار آدرس مرورگر دریافت کنید زیرا به عنوان نویسنده نمایش داده می شود ، مانند این:

Your User Profile ID in WordPress - On Browser's Address Bar

در این مثال ، شناسه کاربر (نویسنده) 1 است.

امیدواریم این مقاله به شما در یافتن پست ، دسته ، برچسب ، نظرات و شناسه کاربر در وردپرس کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مشاهده کنید. نحوه انجام ویرایش اولیه تصویر در وردپرس (برش ، چرخش ، مقیاس ، تلنگر).

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-find-post-category-tag-comments-or-user-id-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید