چگونه ویژگی های WordPress.com را در وبلاگ های وردپرس خود میزبان دریافت کنیم

اگر اخیراً از WordPress.com به WordPress.org خود میزبان بروید وب سایت ، بنابراین ممکن است همه ابزارک ها ، آمار و سایر ویژگی های WordPress.com را در رابط کاربری جدید مشاهده نکنید.

اما نگران نباشید ، راهی آسان برای بازگرداندن این ویژگی ها وجود دارد. در واقع ، شما می توانید با وبلاگ خود وردپرس که دارای میزبان خود است ، ویژگی های قدرتمندتری نیز داشته باشید.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه ویژگی های WordPress.com را در وبلاگ های وردپرس که خود میزبانی می شوند بدست آورید.

Getting WordPress.com features for your WordPress.org blogs

افزودن ویژگی های WordPress.com به وبلاگ وردپرس خود میزبان h4>

هنگام انتخاب بستر وبلاگ نویسی ، بسیاری از کاربران قبل از اینکه به سکوی خود میزبان WordPress.org بروند ، با WordPress.com شروع به کار می کنند. غالباً این امر به دلیل سردرگمی نام اتفاق می افتد زیرا علی رغم نام مشابه ، آنها دو سیستم عامل متفاوت هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقایسه WordPress.com vs WordPress.org .

مشکل این است که پس از استفاده از WordPress.com ، می توانید به ویژگی های خاص و شکل ظاهری آنها عادت کنید. به طور طبیعی ، پس از تغییر کاربری می خواهید ویژگی های مشابه را در وردپرس خود میزبان داشته باشید.

در حالی که WordPress.org ویژگی های داخلی مانند WordPress.com را ارائه نمی دهد ، اما به شما امکان می دهد با استفاده از افزونه های WordPress هر ویژگی را که می خواهید در وب سایت خود اضافه کنید ، انعطاف پذیری کامل را به شما می دهد. در واقع ، این انعطاف پذیری یکی از دلایل عمده است چرا مردم وبلاگهای WordPress.com خود را به WordPress.org تبدیل می کنند .

شرکت پشت WordPress.com افزونه ای را ارائه می دهد که ویژگی های WordPress.com را در هر وب سایت WordPress.org به ارمغان می آورد. این پلاگین JetPack نامیده می شود.

Jetpack WordPress Plugin

Jetpack بسیاری از ویژگی های مشابه مورد استفاده WordPress.com را ارائه می دهد به کاربران WordPress.org.

برخلاف افزونه های استاندارد وردپرس ، Jetpack یک مجموعه افزونه است که چندین ویژگی مفید را در یک پلاگین واحد ترکیب می کند.

Jetpack Features on Self-hosted WordPress Blog

در اینجا ویژگی های اصلی Jetpack (WordPress.com) وجود دارد:

  • امنیت وردپرس : نظارت بر زمان خرابی ، محافظت از حمله بی رحمانه ، پشتیبان گیری و غیره
  • عملکرد : سرعت بارگذاری تصویر و فایل استاتیک ، بارگذاری تنبل برای تصاویر و غیره را تسریع کنید.
  • نوشتن و محتوا : گزینه هایی برای ایجاد گالری ، گواهی نامه ، نمونه کارها ، پیمایش بی نهایت و غیره
  • اشتراک گذاری اجتماعی : ارسال خودکار اشتراک اجتماعی ، دکمه های اشتراک گذاری و دکمه های پسندیدن.
  • ترافیک وب سایت : پست های مرتبط ، آمار وب سایت و غیره

Jetpack به عنوان یک افزونه رایگان در دسترس است و برخی از ویژگی ها دارای نسخه های برتر هستند. می توانید به سادگی نصب افزونه مانند هر افزونه دیگر در سایت خود وردپرس که میزبان شماست برای دسترسی به همان ویژگیهای اساسی که در WordPress.com داشتید.

با این حال ، یکی از دلایل اینکه مردم از ویژگی های محدود در WordPress.com دور شوند و به ویژگی های قدرتمندتر ارائه شده در WordPress.org که خود میزبان است دسترسی پیدا کنند.

در این صورت ، در اینجا چگونگی باز کردن قفل ویژگی های قدرتمندتر با WordPress.org آورده شده است.

1 قفل تجزیه و تحلیل قدرتمند را با MonsterInsights h4> باز کنید

آمار وب سایت یکی از محبوب ترین ویژگی های WordPress.com است. Jetpack این ویژگی را با ماژول داخلی آماری سایت فراهم می کند.

با این حال ، به هیچ وجه به اندازه Google Analytics ، رهبر بازار واقعی تجزیه و تحلیل ، قدرتمند نیست. اگر می خواهید Google Analytics را با Jetpack ادغام کنید ، پس باید مشترک برنامه حرفه ای آنها شوید که هزینه آن 299 دلار در سال است.

اما خوشبختانه ، شما می توانید از قدرتمندترین ابزار آمار وب سایت Google Analytics در وبلاگ خود میزبان خود با MonsterInsights Lite که 100٪ رایگان است.

MonsterInsights Best Google Analytics WordPress Plugin

MonsterInsights همچنین یک نسخه Pro ارائه می دهد که بهترین پلاگین وردپرس Google Analytics در بازار است. به شما امکان می دهد به راحتی سایت خود را با Google Analytics ارتباط برقرار کنید و کمک می کند تا معیارهای پیشرفته را به راحتی ردیابی کنید.

اکنون MonsterInsights را دریافت کنید!

2. فرم های هوشمند WordPress را با WPForms ایجاد کنید h4>

با ویژگی فرم بازخورد Jetpack می توانید فرم های تماس و نظرسنجی را در WordPress.com ایجاد کنید. اما فاقد گزینه های پیشرفته برای شخصی سازی فرم ها یا افزودن ویژگی های بازاریابی هوشمند است.
پلاگین

WPForms با اجازه دادن به شما برای ایجاد هر نوع ، این مشکل را برای وبلاگ های وردپرس خود میزبان حل می کند. از فرم فقط با چند کلیک. نسخه رایگان ، WPForms Lite ، همراه است همه موارد ضروری و نسخه Pro با ویژگی های قدرتمندتری همراه است.

WPForms

با استفاده از WPForms می توانید فرم های تماس ، نظرسنجی ها ، ثبت نام کاربر فرم ها ، فرم های سفارش ، و غیره به سرعت و به راحتی.

اکنون WPForms را دریافت کنید!

3 با Sucuri

امنیت وردپرس قوی تری را کسب کنید

نسخه رایگان Jetpack ویژگی های اساسی وردپرس مانند حفاظت از حمله بی رحم را ارائه می دهد. اگر به برنامه های برتر آنها ارتقا دهید ، گزینه اسکن بدافزار را نیز دریافت خواهید کرد.

با این وجود می توانید از ویژگی های امنیتی قوی تری برای وب سایت خود میزبان خود با پلاگین هایی مانند سوكوري .

Sucuri

Sucuri افزونه وردپرس رایگان a> دارای گزینه های امنیتی پیشرفته مانند اسکن بدافزار از راه دور ، نظارت بر لیست سیاه ، نظارت بر یکپارچگی پرونده ، ممیزی فعالیت امنیتی و موارد دیگر است.

اکنون Sucuri را دریافت کنید!

4. با افزونه Yoast SEO h4> ویژگی های پیشرفته سئو را دریافت کنید

Jetpack ویژگی های اساسی SEO مانند نقشه سایت XML و تأیید سایت را برای وب سایت های WordPress.com ارائه می دهد. برای دستیابی به تمام ویژگی های SEO آن باید حداقل طرح Jetpack Premium را خریداری کنید.

شما می توانید همه این ویژگی ها و موارد دیگر را در وبلاگ خود وردپرس خود به صورت رایگان با Yoast SEO .

Yoast SEO

Yoast SEO ویژگی هایی مانند تأیید سایت ، نقشه سایت XML ، پیش نمایش SEO ، تصاویر پیش نمایش فیس بوک و توییتر ، عنوان ، توضیحات متا و موارد دیگر را ارائه می دهد.

اگر نسخه پولی افزونه را خریداری کنید ، می توانید از قابلیت های SEO قدرتمندتری برخوردار شوید.

اکنون Yoast SEO را دریافت کنید!

5. با UpdraftPlus

پشتیبان گیری خودکار ایجاد کنید

با Jetpack می توانید روزانه نسخه پشتیبان تهیه خودکار برای سایت وردپرس خود ایجاد کنید. با این حال ، فقط برای کاربران پولی در دسترس است.

اما خوشبختانه افزونه UpdraftPlus به شما امکان می دهد پشتیبان گیری خودکار را برای وب سایت خود بصورت رایگان تنظیم کنید.

UpdraftPlus best WordPress backup plugin

همچنین به شما امکان می دهد نسخه های پشتیبان وردپرس خود را در مکان های از راه دور مانند Google Drive و Dropbox ذخیره کنید.

اکنون UpdraftPlus را دریافت کنید!

6. فیلتر رایگان هرزنامه را با Akismet فعال کنید h4>

کاربران برنامه پولی Jetpack می توانند از ویژگی فیلتر کردن هرزنامه در وب سایت خود لذت ببرند. با یکپارچه سازی پلاگین Akismet فعال می شود.

اما شما می توانید با نصب پلاگین Akismet .

Akismet a >

Akismet به طور خودکار تمام نظرات وردپرس شما را بررسی می کند و نظراتی را که به نظر می رسد مانند هرزنامه است فیلتر می کند. این به شما کمک می کند نظرات هرزنامه را به میزان قابل توجهی در سایت خود کاهش دهید و به شما آرامش خاطر می دهد.

اکنون Akistmet را دریافت کنید!

7. دکمه های شیک اشتراک اجتماعی را با تعداد به اشتراک گذاشته شده اضافه کنید h4>

دکمه های اشتراک اجتماعی نیز یکی از ویژگی های پیش فرض WordPress.com است. شما می توانید دکمه های اشتراک اجتماعی را در پست ها ، صفحات ، رسانه ها و غیره خود فعال کنید ، اما گزینه های محدودی برای سبک دهی دارد.

می توانید از افزونه Shared Counts در خود میزبان خود استفاده کنید وب سایت وردپرس برای دریافت دکمه های اشتراک اجتماعی.

Shared Counts

تعداد مشترک تعداد زیادی سبک نمایش ، تعداد اشتراک اجتماعی و ویژگی تعداد کل اشتراک گذاری را ارائه می دهد.

یکی دیگر از مزایای بزرگ استفاده از Shared Counts این است که سرعت وب سایت شما را کم نمی کند.

اکنون تعداد اشتراکات را دریافت کنید!

8. ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی خود را با WP به بافر h4>

با استفاده از ویژگی Jetpack’s Publicize می توانید اشتراک گذاری خودکار پست های خود را در شبکه های رسانه های اجتماعی خود در WordPress.com فعال کنید.

با استفاده از افزونه WP to Buffer .

WP to Buffer

بافر یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی محبوب است که می توانید از آن استفاده کنید برنامه ریزی پست ها در شبکه های اجتماعی.

با WP برای افزونه رایگان Buffer ، می توانید وب سایت WordPress.org خود را با حساب Buffer خود متصل کرده و ارسال خودکار در پروفایل های رسانه های اجتماعی خود را تنظیم کنید.

همین حالا WP را بافر بگیرید! p >

9. نمایش مطالب مرتبط با ارسالهای مرتبط دیگر h4>

WordPress.com یک گزینه داخلی برای نمایش محتوای مرتبط پس از ارسال دارد.

با استفاده از پلاگین رایگان می توانید این ویژگی را به وب سایت WordPress.org خود اضافه کنید یکی دیگر از مطالب مرتبط .

Yet Another Related Posts Plugin

این افزونه به شما امکان می دهد پست ها ، صفحات و انواع پست های سفارشی را به عنوان محتوای مرتبط پس از ارسال نمایش دهید. شما می توانید تصویر کوچک یا فهرست مطالب مرتبط را انتخاب کنید.

ارسال پیام های مرتبط دیگر اکنون!

10. بهبود تعامل نظر با De: comments

می توانید گزینه Like را برای نظرات WordPress.com خود فعال کنید. این ویژگی برای بهبود تعامل کاربر در قسمت نظرات شما مفید است.

پلاگین De: comments به شما امکان می دهد عناصر بیشتری از تعامل کاربر را به قسمت نظرات WordPress.org خود اضافه کنید.

De:comments

این افزونه به کاربران امکان می دهد نظرات خود را ارزیابی کنند ، نظرات خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند ، نشان کسب کنند و موارد دیگر

دریافت د: اکنون نظر دهید!

11 لیست ایمیل خود را افزایش دهید و با تماس مداوم h4> ایمیل ارسال کنید

Jetpack ویژگی های اساسی بازاریابی از طریق ایمیل را برای وب سایت های WordPress.com ارائه می دهد. شما می توانید یک فرم اشتراک ساده در سایت خود اضافه کنید ، و هنگام انتشار یک پست جدید ایمیل ارسال کنید.

شما می توانید از ویژگی های قدرتمندتر بازاریابی ایمیل در وبلاگ خود وردپرس با تماس ثابت .

Constant Contact

تماس مستمر یکی از بهترین ارائه دهنده خدمات بازاریابی ایمیل در بازار. به شما امکان می دهد به راحتی آدرس های ایمیل را جمع آوری کنید ، بازدیدکنندگان را به مشترک تبدیل کرده و آنها را به وب سایت خود برگردانید.

برای دستورالعمل های دقیق ، به مقاله ما در نحوه ایجاد خبرنامه ایمیل در وردپرس.

از هم اکنون تماس بگیرید!

12 خدمات CDN را با Cloudflare دریافت کنید h4>

WordPress.com دارای CDN داخلی برای تصاویر و فایلهای ثابت است.

می توانید با Cloudflare ویژگی مشابهی را در وبلاگ خود میزبانی کنید.

Cloudflare

Cloudflare یکی از بهترین خدمات CDN موجود در بازار است.

استفاده از این سرویس به بهبود سرعت و عملکرد وب سایت شما کمک می کند. همچنین ، از سایت شما در برابر حملات brute force محافظت می کند.

اکنون Cloudflare را دریافت کنید!

13. پیمایش بی نهایت را با پیمایش بی نهایت وردپرس h4> فعال کنید

یکی از ویژگی های محبوب WordPress.com پیمایش بی نهایت است. بسیاری از وب سایت ها از این ویژگی برای بهبود تعامل کاربر استفاده می کنند.

با استفاده از افزونه WordPress Infinite Scroll .

Load More - Infinite scroll for WordPress

این یک ابزار عالی برای بارگیری تنبل پست ها ، صفحات ، نظرات و موارد دیگر است.

اکنون پیمایش بی نهایت وردپرس را دریافت کنید! p >

14. با گالری Envira گالری های خیره کننده ایجاد کنید h4>

در WordPress.com ، می توانید با Jetpack گالری پاسخگو ایجاد کنید. همچنین این یک ویژگی داخلی WordPress.com است. با این وجود ، گزینه های سفارشی سازی محدودی دارد.

شما می توانید با گالری Envira پلاگین.

Envira Gallery

اکنون افزونه Envira Gallery را دریافت کنید!

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا یاد بگیرید چگونه می توانید ویژگی های WordPress.com را در وبلاگ های وردپرس خود میزبانی کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در باید دارای افزونه های وردپرس برای وب سایت های تجاری باشد.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-get-wordpress-com-features-on-self-hosted-wordpress-blogs/.

دیدگاهتان را بنویسید