چگونه ویژگی های وبلاگ را به راحتی در وردپرس غیرفعال کنیم

آیا می خواهید ویژگی های وبلاگ را در وردپرس غیرفعال کنید؟ برخی از شما ممکن است در حال ساخت وب سایت هایی بدون وبلاگ یا هیچ عنصر مرتبط با وبلاگ نویسی باشید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه بدون نوشتن کدی ، به راحتی ویژگی های وبلاگ را در وردپرس غیرفعال کنید.

How to Easily Disable Blog Features in WordPress

چرا ویژگی های وبلاگ را در وردپرس غیرفعال کنید؟ h4>

اگر به دنبال یک وبلاگ راه اندازی کنید ، وردپرس بهترین بستر است. بسیاری از مارک های مشهور و معروف از WordPress برای انواع وب سایت ها از جمله وبلاگ استفاده می کنند.

از طرف دیگر ، برخی از وب سایت ها واقعاً نیازی به وبلاگ ندارند. وردپرس کاملاً قادر به ایجاد وب سایت بدون استفاده از هیچ ویژگی وبلاگ نویسی است.

با این وجود ، این ویژگی های وبلاگ نویسی مانند پست ها ، نظرات ، دسته ها و برچسب ها همچنان در قسمت مدیر .

Default WordPress dashboard

اگر در حال ساختن وب سایتی برای مشتری هستید که قبلاً هرگز از وردپرس استفاده نکرده است ، این ممکن است برای آنها گیج کننده باشد.

خوب قسمت خوب این است که شما می توانید تمام ویژگی های وبلاگ نویسی را غیرفعال کنید و وردپرس را به یک سیستم CMS غیر وبلاگ نویسی تبدیل کنید.

غیرفعال کردن ویژگی های وبلاگ در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی غیرفعال کردن بلاگ نویسی در وردپرس . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید به صفحه تنظیمات »وبلاگ نویسی بروید.

وقتی به صفحه تنظیمات افزونه می رسید ، متوجه می شوید که ویژگی های وبلاگ نویسی مانند پست ها و نظرات از نوار مدیر وردپرس شما ناپدید می شوند.

Blogging settings

به طور پیش فرض ، این افزونه تمام ویژگی های وبلاگ نویسی وردپرس از جمله پست ها را غیرفعال می کند ، دسته ها و برچسب ها ، نظرات ، صفحات نویسنده ، RSS RSS ، pingbacks و trackbacks و موارد غیر ضروری دیگر.

در صفحه تنظیمات ، می توانید ویژگی ها را به طور انتخابی روشن و خاموش کنید. صفحه تنظیمات به زبانه های مختلف تقسیم شده است.

در برگه عمومی ، می توانید پست ها ، نظرات ، صفحات نویسنده ، آر اس اس RSS ، پینگ بک و پیگیری را فعال یا غیرفعال کنید.

بعد ، می توانید به برگه اضافی بروید. در اینجا می توانید مواردی مانند تبریک مدیر ، پشتیبانی از شکلک ، گزینه های صفحه ، برگه های راهنما و تغییر متن پانویس مدیر را کنترل کنید.

Extra settings to disable on non-blogging site

برگه نمایه به شما امکان می دهد قسمت نمایه حساب های کاربری را در وردپرس پاک کنید. می توانید مواردی را که کاربران می توانند در نمایه خود تغییر دهند ، نشان داده و پنهان کنید.

Clean up profile settings

آخرین برگه Menu است ، که به شما امکان می دهد شکل منوی وردپرس را کنترل کنید.

WordPress admin menu settings

هنگامی که کاربران روی داشبورد کلیک می کنند می توانید محلی را که به قسمت سرپرست منتقل می شوند انتخاب کنید. می توانید آیکون ها ، جدا کننده ها را نشان داده یا پنهان کنید و منوی Pages را به بالا منتقل کنید.

برای ذخیره تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

اگر قبلاً صفحه ای را انتخاب نکرده اید که به عنوان صفحه اول ایستا ، سپس باید به صفحه تنظیمات» خواندن بروید.

Select a static front page

توجه: این افزونه چیزی را از سایت وردپرس شما پاک نمی کند. به سادگی آنها را پنهان می کند. اگر پست و نظر داشته باشید ، با غیرفعال کردن افزونه ، آنها دوباره در دسترس قرار می گیرند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه ویژگیهای وبلاگ را در وردپرس غیرفعال کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را از 24 باید دارای افزونه های وردپرس برای وب سایت های تجاری باشد .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-easily-disable-blog-features-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید