چگونه وردپرس را فراموش نکنید تا همیشه مرا بخاطر بسپارید

آزار دهنده ترین قسمت در مورد صفحه ورود به وردپرس این است که فراموش می کنید کادر تأیید “مرا به خاطر بسپار” را علامت بزنید و ورود به سیستم را فشار دهید. اکنون وقتی از مرورگر خارج می شوید ، سایت فراموش خواهد کرد که شما وارد سیستم شده اید زیرا کادر تأیید مرا به خاطر نیاوردید. در این مقاله ، ما قصد داریم به شما نشان دهیم که چگونه به طور خودکار کادر تأیید به یاد داشته باشید را در وردپرس علامت بزنید و کوکی ورود را گسترش دهید. به شما امکان می دهد هر بار سریعاً به قسمت سرپرست دسترسی پیدا کنید.

Remember me checkbox on the WordPress login screen

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که مرا به خاطر بسپار . پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه به صفحه تنظیمات »مرا به خاطر بسپار مراجعه کنید.

Remember me plugin settings

این افزونه چندین گزینه در مورد نحوه تنظیم ورود به سیستم فراهم می کند. می توانید آن را به عنوان پیش فرض برای همه ورودها فعال کنید یا ورود به سیستم را از قسمت مدیریت چیست / a> یا صفحات پیش رو.

همچنین می توانید به کاربران اجازه دهید کادر دستی ذخیره مرا علامت بزنند. اگر کاربری کادر تأیید به خاطر داشتن را علامت گذاری کند ، با بستن پنجره مرورگر از سیستم خارج نمی شود.

همچنین می توانید حداکثر روزهایی که وردپرس باید یک کاربر را در آن به سیستم وارد کند تعریف کنید. به طور پیش فرض این افزونه 366 روز دارد. می توانید آن را به چیزی معقول تر ، مانند 30 یا 60 روز کاهش دهید.

لطفاً توجه داشته باشید که در صورت تمایل کاربران همچنان می توانند از سیستم خارج شوند. پس از ورود به سیستم ، آنها باید دوباره وارد سیستم شوند.

اگر به شبکه وردپرس خود از طریق شبکه عمومی یا رایانه مشترکی دسترسی پیدا می کنید ، نباید کادر به خاطر سپردن را علامت بزنید.

همه اینها است ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا وردپرس فراموش نکنید وقتی گزینه مرا به خاطر بسپارید که یکبار بررسی شود. همچنین ممکن است بخواهید نگاهی به راهنمای ما بیاندازید که چگونه محافظت از رمز عبور دایرکتوری مدیر وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .a

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-keep-wordpress-from-forgetting-you-with-always-remember-me/.

دیدگاهتان را بنویسید