چگونه وردپرس را سریعتر از تولیدکنندگان سایت های استاتیک (مطالعه موردی – سرعت بخشیدن به WPBeginner)

در > 10 سالگی WPBeginner ، من به اشتراک گذاشتم که زیرساخت میزبانی WPBeginner به لطف شریک میزبانی وب ما از یک نسخه جدید ارتقا یافته است ، HostGator .

اندکی بعد ، من شروع به دریافت ایمیل از خوانندگان کردم که از من می خواهند جزئیات مربوط به نحوه بارگذاری سریع بار WPBeginner را به اشتراک بگذارم.

بله ، بارگیری WPBeginner سریعتر از اکثر سایتهای تولید کننده سایت ثابت و در بعضی موارد سریعتر از سایتهای Google AMP نیز انجام می شود.

در این مقاله ، به شما در پشت صحنه نگاه خواهیم کرد که چگونه وردپرس را سریعتر از سایت های تولید کننده سایت ثابت و سیستم عامل های بدون سرور CMS ساخته ایم.

Speeding up WPBeginner - Behind the Scenes

توجه: این مقاله کمی فنی تر از آنچه معمولاً در WPBeginner منتشر می کنیم ، است. برای کاربران غیرتکنیکی ، توصیه می کنم راهنمای نهایی در مورد چگونگی ما را دنبال کنید. برای سرعت بخشیدن به وردپرس .

به روزرسانی: ما دیگر از تنظیمات به اشتراک گذاشته شده در این مقاله استفاده نمی کنیم. درعوض ما کاملاً به پلتفرم Google Cloud که توسط SiteGround . ما همان نتایج سرعت را داریم و حتی عملکرد سریعتر عقب نیز قفل شده ایم. چرا ما به SiteGround تغییر یافتیم .

پیشینه h4>

اخیراً وردپرس با استقبال زیادی از توسعه دهندگان “مدرن” روبرو شده است که به گفته آنها وردپرس کند است.

این دستور معمولاً با پیگیری می شود ، شما باید به یک ژنراتور سایت استاتیک JAMstack مانند GatsbyJS . دیگران در دنیای سازمانی خواهند گفت که شما باید به CMS بی سر و صدا مانند با محتوا بروید

چند نفر از دوستان کارآفرین بسیار موفق من شروع به س askingال از من کردند که آیا این درست است؟

حتی برخی از آنها روند مهاجرت به CMS بدون سر را شروع کردند زیرا مطالعات موردی را در مورد چگونگی باز کردن قفل سرعت های عظیم دیگران با تغییر از وردپرس به تولیدکننده های سایت ثابت خواندند.

این برای من بسیار ناامید کننده بود زیرا می دانستم آنها ده ها هزار دلار در هزینه های مهاجرت هدر می دهند. نیازی به ذکر نیست ، هزینه های سفارشی سازی بی پایان که در آینده بسیار زیاد خواهد شد.

بنابراین من به عنوان یک چالش اثبات کردم که یک سایت بزرگ محتوای وردپرس مانند WPBeginner اگر نه سریعتر از اکثر تولیدکنندگان سایت های استاتیک مدرن ، می تواند با همان سرعت بارگیری شود.

شما می توانید با من تماس بگیرید old school ، اما در پایان روز ، یک سایت ثابت فقط یک صفحه در حال بارگیری از حافظه پنهان است.

نتایج h4>

قبل از شروع به جستجوی دقیق میزبانی وردپرس زیرساخت ، پیکربندی های سرور و پلاگین ها ، به نظر من برای به اشتراک گذاشتن نتایج مفید است.

در اینجا سرعت بارگیری صفحه اصلی WPBeginner از سرور واشنگتن دی سی خود در Pingdom آورده شده است:

WPBeginner Homepage Pingdom

بسته به زمان روز و مکانی که از آنجا بررسی می کنید ، این نتیجه از 400ms – محدوده 700ms که برای یک صفحه اصلی بسیار سریع است متفاوت خواهد بود.

در اینجا آزمایشی است که من برای یک صفحه پست من اجرا کردم زیرا دارای تصاویر بزرگتر و محتوای بیشتری است:

WPBeginner Single Posts Page Speed Test from Pingdom

همچنین در تست سرعت صفحه Google برای دسک تاپ نیز نمره کامل “100” را کسب کردیم. اگرچه در مورد امتیازات موبایل تا حدودی جای پیشرفت داریم.

WPBeginner Google Page Speed Test

نتایج بالا مربوط به صفحات ذخیره شده است ، همان چیزی است که خوانندگان و ربات های موتور جستجو هنگام مشاهده وب سایت ما دریافت می کنند. زمان بار درک شده WPBeginner نزدیک به لحظه است (بعداً در مورد این اطلاعات بعداً).

برای مقایسه ، در اینجا یک نتیجه تست سرعت برای صفحه اصلی Gatsby وجود دارد. این یک تولید کننده سایت ساکن محبوب است که بسیاری از توسعه دهندگان علاقه زیادی به آن دارند:

Gatsby Homepage Pingdom

در اینجا نتیجه تست سرعت صفحه اصلی Netlify ، یک میزبان سایت استاتیک محبوب است که بسیاری از توسعه دهندگان آن را توصیه می کنند. توجه داشته باشید که آنها نیمی از درخواست ها را دارند و اندازه صفحه آنها 30٪ از WPBeginner است ، با این وجود بارگیری آن از صفحه اصلی ما کمتر است.

Netlify Homepage Pingdom

سرعت صفحه اصلی محتوای محتوا ، CMS بدون سر و صدا که “چگونه شرکت ها تجارب دیجیتالی بهتری ارائه می دهند” به هیچ وجه بهینه سازی نشده است. این کم سرعت ترین وب سایتی بود که ما آزمایش کردیم.

Contentful Homepage Pingdom

من این آمار را به اشتراک می گذارم نه اینکه چارچوب های دیگر را بی اعتبار کنم ، بلکه می خواهم این دیدگاه را ارائه دهم که همه چیزهای جدید آنقدرها که به نظر می رسد براق نیستند.

وردپرس با زیرساخت میزبانی مناسب و بهینه سازی می تواند به سرعت سایر تولیدکنندگان سایت ثابت باشد. بعلاوه ، هیچ سیستم عامل دیگری حتی به سطح انعطاف پذیری وردپرس از طریق اکوسیستم بزرگ plugins and themes.

زیرساخت میزبانی WPBeginner

وقتی نوبت به سرعت وب سایت می رسد ، هیچ چیزی مهمتر از زیرساخت میزبانی وب شما نیست.

همانطور که بسیاری از شما قبلاً می دانید ، من یک مشتری HostGator از سال 2007. بلاگ WPBeginner را در سال 2009 در یک میزبان کوچک HostGator شروع کردم اشتراک میزبان حساب.

با رشد وب سایت ما ، آنها را به میزبانی VPS و سپس سرورهای اختصاصی.

طی دهه گذشته ، من فرصتی پیدا کردم که با بسیاری از اعضای تیم آنها همکاری نزدیک داشته باشم ، و آنها عضوی گسترده از خانواده WPBeginner شده اند.

بنابراین وقتی چالشی برای سریعتر ساختن WPBeginner نسبت به تولیدکننده های سایت ساکن در پیش گرفتم ، برای کمک به آنها متوسل شدم.

من دیدگاه خود را با تیم رهبری آنها در میان گذاشتم ، و آنها پیشنهاد دادند به من كمك كنند تا یكی از مراكز میزبان سازمانی برای WPBeginner را بسازم.

آنها بهترین مهندسان را از هر دو Bluehost تیم a> و HostGator برای همکاری نزدیک با من WPBeginner را سریع شعله ور می کنم.

در اینجا نمای کلی از نحوه راه اندازی میزبانی WPBeginner است:

WPBeginner Hosting Infrastructure

همانطور که مشاهده می کنید ، این یک تنظیم چند سرور است که در دو منطقه جغرافیایی (تگزاس و یوتا) پخش شده است. در کل 9 سرور وجود دارد که شامل cloud balancer load نیست. هر سرور پردازنده Xeon-D با 8 هسته (16 رشته) با 32 گیگابایت RAM و 2 1 1 ترابایت SSD (نصب RAID) است.

ما از Cloud Load Google استفاده می کنیم بستر تعادل ، بنابراین ما می توانیم در سراسر جهان مقیاس خودکار و تعادل بار را یکپارچه داشته باشیم.

پس از نصب سخت افزار با همگام سازی داده های مناسب ، Bluehost و تیم HostGator برای بهینه سازی پیکربندی های سرور برای وردپرس همکاری کردند. امید من این است که برخی از این بهینه سازی ها به زودی آن را به برنامه های آینده میزبانی وردپرس تبدیل کنند :)

خلاصه پیکربندی سرور

خلاصه پیکربندیهای سرور این مجموعه پیچیده فقط در چند پاراگراف بسیار دشوار است ، اما من تمام تلاش خود را خواهم کرد.

ما برای نرم افزار وب سرور خود از Apache استفاده می کنیم زیرا تیم با آن بیشتر آشنا هستند . من وارد بحث NGINX و Apache نخواهم شد.

ما از PHP 7.2 همراه با استخرهای PHP-FPM استفاده می کنیم ، بنابراین می توانیم پردازش ها و درخواست های زیادی را مدیریت کنیم. اگر شرکت میزبان شما از PHP 7+ استفاده نمی کند ، بهینه سازی سرعت جدی را از دست می دهید.

ما از حافظه پنهان Opcode با گرم کننده حافظه پنهان پیشرفته استفاده می کنیم تا اطمینان حاصل شود که هیچ کاربر واقعی نباید یک صفحه مشاهده بدون صفحه را تجربه کند.

ما همچنین از حافظه پنهان Object با memcache استفاده می کنیم ، بنابراین می توانیم زمان پاسخگویی به بازدیدهای صفحه لغو نشده و سایر زمان های پاسخ API را در منطقه مدیر وردپرس برای کاربران وارد شده (نویسندگان ما) بهبود دهیم. در اینجا یک صفحه بارگیری شبکه از صفحه “همه پست ها” ما در مدیر وردپرس وجود دارد:

WPBeginner Post Edit Screen

به بیان بهتر ، تجربه منطقه مدیر ما اکنون 2 برابر سریعتر از آنچه در گذشته داشتیم است.

برای سرور پایگاه داده خود ، ما از MySQL به MariaDB تغییر مکان دادیم که یک کلون از MySQL است اما سریعتر و بهتر است. ما همچنین از HyperDB به LudicrousDB زیرا به ما کمک می کند بازتولید پایگاه داده ، خرابی و تعادل بار را بهبود ببخشیم.

تنظیمات دیگری نیز وجود دارد که به ما در عملکرد و مقیاس پذیری مانند HTTP / 2 و HSTS برای اتصال سریعتر + رمزگذاری ، امکان چرخاندن سرورهای اضافی در مناطق جدید در صورت قطع مرکز داده و غیره کمک می کند. p >

من احساس می کنم در مورد تنظیمات شگفت انگیزی که تیم ایجاد کرده عدالت را رعایت نمی کنم ، اما لطفا بدانید که قدرت اصلی من بازاریابی است. بله ، من یک وبلاگ نویس هستم که در مورد وردپرس می نویسم ، اما بسیاری از بهینه سازی های فنی در اینجا بسیار بالاتر از درجه پرداخت من است.

آنها توسط مهندسین فوق العاده هوشمند در تیم استقامت از جمله دیوید کالینز (معمار اصلی Endurance / CTO از HostGator ) ، مایک هانسن (توسعه دهنده اصلی وردپرس) و دیگران که در بخش اعتبارات زیر تشکر می کنم.

CDN ، WAF و DNS h4>

گذشته از میزبانی وب ، سایر مناطقی که در سرعت وب سایت شما نقش بسزایی دارند ارائه دهنده DNS شما است ، شبکه تحویل محتوا (معروف به CDN) و برنامه وب دیوار آتش (WAF).

در حالی که من آن را به عنوان سه مورد جداگانه ذکر کرده ام ، اکنون بسیاری از شرکت ها این راه حل ها را در یک طرح بسته مانند Sucuri ، Cloudflare ، MaxCDN (StackPath) و غیره

از آنجا که من می خواهم حداکثر کنترل را داشته باشم و خطر را گسترش دهم ، از سه شرکت جداگانه برای مدیریت موثر هر قسمت استفاده می کنم.

WPBeginner DNS توسط DNS Made Easy تأمین می شود (همان شرکت Constellix) است. آنها مرتباً در رده بندی قرار می گیرند به عنوان سریعترین ارائه دهندگان DNS در جهان. مزیت DNS Made Easy این است که وقتی یک مرکز داده خاص روی CDN یا WAF من به درستی کار نمی کند تا اطمینان حاصل شود از حداکثر زمان کار ، می توانم جهت ترافیکی جهانی را انجام دهم.

CDN ما با MaxCDN (StackPath) آنها اساساً به ما امکان می دهند دارایی های ثابت خود (تصاویر ، پرونده های CSS و JavaScript) را از طریق شبکه بزرگ سرورهایشان در سراسر جهان ، ارائه دهیم.

ما از Sucuri به عنوان استفاده می کنیم فایروال برنامه وب ما. جدا از حملات مسدود کننده ، آنها همچنین به عنوان لایه دیگری از CDN عمل می کنند و عملکرد کلی آنها بسیار شگفت انگیز است. معتقدم که آنها بهترین راه حل فایروال وردپرس در بازار.

هنگام کار بر روی بهینه سازی سرعت وب سایت ، اصلاح هر میلی ثانیه مهم است. به همین دلیل استفاده از این ارائه دهندگان راه حل همراه با زیرساخت جدید میزبانی وب ما تفاوت زیادی ایجاد می کند.

برای توضیح ، در اینجا تجزیه آبشار WPBeginner.com vs GatsbyJS.org vs CloudFlare.com آمده است:

Waterfall Breakdown of Requests on WPBeginner

توجه داشته باشید که WPBeginner’s DNS time، SSL time، Connect time، and Wait time در مقایسه با این وب سایت های معروف دیگر ، درجه یک هستند. هر یک از این پیشرفت ها برای ارائه بهترین نتیجه ترکیب شده است.

صفحه فوری ، تصاویر بهینه شده و سایر بهترین روشها h4>

یکی از مواردی که ممکن است متوجه شده باشید زمان بارگیری فوری هنگام مرور پست ها و صفحات WPBeginner است.

گذشته از همه مواردی که در بالا ذکر کردم ، ما همچنین با استفاده از اسکریپتی به نام instant.page که از پیش بارگیری به موقع استفاده می کند ، تأخیر را فریب می دهیم.

اساساً قبل از اینکه کاربر روی پیوند کلیک کند ، باید موشواره خود را روی آن پیوند نشان دهد. وقتی کاربری برای مدت زمان 65 میلی ثانیه معلق شد (مدت زمان بسیار کوتاهی) ، از هر دو نفر یکی در واقع روی پیوند کلیک می کند.

Instant.page اسکریپت در این لحظه شروع به بارگیری مجدد آن صفحه می کند ، بنابراین وقتی کاربر در واقع پیوند را کلیک می کند ، بسیاری از کارهای سنگین انجام شده است. این باعث می شود مغز انسان زمان بارگذاری وب سایت را تقریباً فوری درک کند.

برای فعال کردن صفحه فوری در سایت خود ، می توانید صفحه فوری افزونه وردپرس .

Instant Page Script

این اسکریپت بسیار شسته و رفته است. من به شدت توصیه می کنم وب سایت آنها را بررسی کنید و روی دکمه “تست سرعت کلیک خود” کلیک کنید تا ببینید چگونه مغز را فریب می دهد.

به روزرسانی: فعلاً صفحه instant.page را غیرفعال کرده ام و قصد دارم عنوان افزونه FlyingPages در آینده نزدیک. گیجو Varghese افزونه جدید خود را در هدف گروه WPBeginner Engage Facebook ، و به نظر می رسد بهترین اسکریپت های instant.page و پیوند سریع را ترکیب کرده است.

بهینه سازی تصاویر برای وب

در حالی که قالب های تصویری جدیدی مانند webp در حال توسعه است ، ما هنوز از آنها استفاده نمی کنیم. در عوض ما از همه نویسندگان خود می خواهیم بهینه سازی هر تصویر با استفاده از ابزار TinyPNG.

همچنین می توانید فشرده سازی تصویر را با استفاده از افزونه هایی مانند به صورت خودکار انجام دهید. Optimole یا EWWW بهینه ساز تصویر .

با این حال ، من شخصاً ترجیح می دهم تیم این کار را به صورت دستی انجام دهد ، بنابراین ما پرونده های بزرگی را بر روی سرور بارگذاری نمی کنیم.

در حال حاضر ، ما بارگذاری تنبلی برای تصاویر انجام نمی دهیم ، اما اکنون که گوگل از پشتیبانی بارگذاری تنبل برخوردار است ، قصد دارم آن را در آینده نزدیک اضافه کنم داخلی Chrome 76 .

همچنین بلیط در هسته وردپرس برای افزودن این ویژگی در همه سایتها (واقعاً امیدوارم که به زودی این اتفاق بیفتد) ، بنابراین مجبور نیستم یک پلاگین سفارشی بنویسم.

به روزرسانی: چند ساعت پس از انتشار پست وبلاگ ، Google افزونه بارگذاری تنبل بومی برای وردپرس .

محدود کردن سeriesالات HTTP + بهترین روش ها

Reduce cross-domain HTTP requests

بسته به افزونه های وردپرس که استفاده می کنید ، برخی از آنها پرونده های CSS و JavaScript اضافی را در هر بار بارگذاری صفحه اضافه می کنند. اگر تعداد زیادی افزونه در وب سایت خود داشته باشید ، این درخواست های اضافی HTTP می توانند از کنترل خارج شوند.

برای اطلاعات بیشتر ، به اینکه چگونه افزونه های وردپرس می توانند بر زمان بارگیری سایت شما تأثیر بگذارند .

حالا قبل از اینکه به نتیجه غلط برسید که تعداد زیادی افزونه وردپرس بد است ، می خواهم به شما اطلاع دهم که 62 افزونه فعال در وب سایت WPBeginner وجود دارد.

آنچه شما باید انجام دهید این است که فایلهای CSS و JavaScript را در صورت امکان برای کاهش درخواستهای HTTP ترکیب کنید. برخی از افزونه های ذخیره سازی وردپرس مانند WP Rocket می تواند این کار را به صورت خودکار با ویژگی کوچک سازی انجام دهید.

همچنین می توانید دستورالعمل های این مقاله برای انجام دستی ، کاری که تیم ما در WPBeginner انجام داده است.

گذشته از درخواست های HTTP که افزونه ها و مضامین اضافه می شوند ، شما همچنین باید از اسکریپت های شخص ثالث دیگری که در وب سایت خود اضافه می کنید مراقب باشید زیرا هر اسکریپت بر سرعت وب سایت شما تأثیر می گذارد.

به عنوان مثال ، اگر اسکریپت های تبلیغاتی زیادی دارید یا اسکریپت های جدید را هدف می گیرید ، سایت شما را کند می کند. ممکن است بخواهید از ابزاری مانند Google Tag Manager برای بارگذاری مشروط اسکریپت ها فقط در صورت نیاز استفاده کنید.

اگر یک وب سایت تحت پشتیبانی تبلیغات مانند TechCrunch یا TheNextWeb هستید ، در این مورد بسیار کم می توانید انجام دهید زیرا حذف تبلیغات گزینه ای نیست.

خوشبختانه WPBeginner برای درآمدزایی به اسکریپت های تبلیغاتی شخص ثالث اعتماد نمی کند. آیا می خواهید ببینید WPBeginner چگونه درآمد کسب می کند؟ به پست وبلاگ من در درآمد WPBeginner .

درسهای آموخته شده (تا کنون) + افکار نهایی من h4>

این یک زیرساخت کاملاً جدید میزبانی است و من مطمئن هستم که تعداد زیادی درس وجود دارد که می توانم اضافه کار آنها را یاد بگیرم.

تاکنون من پیشرفت در سرعت را دوست دارم زیرا این امر به ما کمک کرده است که رتبه بندی SEO خود را ارتقا دهیم و منطقه مدیر ما بسیار سریعتر است.

با نصب جدید چند سرور ، ما یک روند کار استقرار جدید را معرفی کردیم تا WPBeginner را با سایر موارد سایت های محصول بسیار جذاب انگیزه .

این بدان معنی است که ما اکنون نسخه کنترل داخلی داخلی را در اختیار داریم و برای جلوگیری از بی احتیاطی من اقداماتی در نظر گرفته شده است (یعنی افزودن پلاگین بدون تست صحیح ، به روزرسانی پلاگین ها از داشبورد بدون آزمایش و غیره).

این تغییرات همچنین مسیری را برای من ایجاد کرد که سرانجام از توسعه خارج شوم و سلطنت سایت WPBeginner را به تیم توسعه دهنده خود بسپارم.

من سالهاست که در برابر این مقاومت می کنم ، اما فکر می کنم زمان آن فرا رسیده است و من فقط باید آن را بپذیرم.

نصب جدید cPanel یا WHM ندارد ، بنابراین این باعث می شود که عملاً بی فایده باشم زیرا دیگر با خط فرمان تسلط ندارم.

تاکنون دو درس بزرگ آموخته ایم:

ابتدا ، به روزرسانی وردپرس به دلیل همگام سازی / تکثیر سرور مستقیم نیست. وقتی وبلاگ شخصی من ( SyedBalkhi.com ) را به WordPress 5.2 ارتقا دادیم ، پرونده های بروزرسانی به درستی در یکی از گره های وب همگام سازی نشدند و رفع اشکال بسیار بیشتر از آنچه پیش بینی شده بود به طول انجامید. ما در حال کار بر روی ساخت یک فرآیند ساخت / آزمایش بهتر برای این کار هستیم.

دوم ، ما باید ارتباط بهتری بین تیم ها داشته باشیم زیرا با یک اشتباه در تنظیمات نامناسب متعادل کننده بار مواجه شدیم که منجر به برخی خرابی ها شد. برای بدترین حالت ، من در هواپیمایی ترکیش اقیانوس اطلس در هواپیمایی ترکیش ایرلاین بودم و WiFi کار نمی کرد.

خوشبختانه به لطف زمان پاسخگویی سریع توسط تیم میزبان ، همه چیز مرتب شد ، اما این به ما کمک کرد چندین روش عملیاتی استاندارد (SOP) جدید ایجاد کنیم تا در آینده بهتر این حادثه را کنترل کنیم.

به طور کلی من از نصب بسیار راضی هستم و می دانم که برخی از تنظیمات / بهینه سازی های ذخیره سازی که برای WPBeginner ساخته شده اند ، به یک بخش استاندارد Cloud HostGator و میزبانی وردپرس Bluehost .

من فکر می کنم این بدون گفتن این است که اگر شما فقط راه اندازی یک وب سایت ، وبلاگ ، یا فروشگاه آنلاین ، دیگر نیازی به این راه اندازی پیشرفته شرکت ندارید.

من همیشه توصیه می کنم مانند من برنامه های اشتراکی HostGator یا Bluehost را شروع کنید و سپس با رشد تجارت خود زیرساخت میزبانی خود را ارتقا دهید.

می توانید بسیاری از بهینه سازی هایی را که در بالا به اشتراک گذاشتم ، در مورد فعلی خود اعمال کنید برنامه های میزبانی وردپرس .

به عنوان مثال ، برنامه استاندارد Bluehost در حال حاضر با یک پلاگین ذخیره داخلی تعبیه شده است که می توانید از آن استفاده کنید ، و آنها به طور پیش فرض PHP 7 را نیز ارائه می دهند.

می توانید آن را با CDN + WAF مانند ترکیب کنید. Sucuri تا سرعت قابل توجهی در وب سایت خود داشته باشید.

حال اگر شما یک شرکت میانی بازار / سازمانی هستید که می خواهید راه اندازی میزبانی مشابهی داشته باشید ، لطفاً از طریق فرم تماس . من می توانم به شما در جهت درست راهنمایی کنم.

تشکر ویژه + اعتبار h4>

Thank you HostGator and Bluehost

در حالی که در مقاله بالا ، من فریاد زیادی را به HostGator و Bluehost مارک های a> ، من می خواهم لحظه ای برای شناختن و قدردانی از افرادی که در پشت صحنه برای تحقق آن کار می کردند ، بپردازم.

ابتدا می خواهم از تیم رهبری استقامت سوهیب ، میچ ، جان اورلاندو ، مایک لیلی و بردی نورد تشکر کنم که موافقت کردند به من در این چالش کمک کنند.

من همچنین می خواهم از مایک هانسن ، دیوید کالینز ، ریک رادینجر ، کریس مایلز ، دیوید رایان ، جسی کوک ، دیوید فاستر ، میکا وود ، ویلیام ارنهاردت ، رابین مندیتا ، راد جانسون ، آلفرد ناجم و دیگران در مرکز داده تشکر کنم. تیمی که واقعاً کار سختی را انجام داده و آن را محقق کرده است.

من می خواهم فریاد ویژه ای به استیون جوب (بنیانگذار DNSMadeEasy ) برای پاسخ سریع به سوالات من و کمک به من در درک بهتر برخی تنظیمات. همچنین می خواهید فریاد بزنید به تونی پرز و دانیل سید در Sucuri برای اینکه همیشه پشتم هستم.

آخرین اما نه مهمترین ، من می خواهم از کریس کریستف قدردانی ویژه کنم. او یکی از بنیانگذاران MonsterInsights است و به لطف در بسیاری از آزمایشات و استقرار به من کمک کنید.

من واقعاً امیدوارم که این مورد مطالعه پشت صحنه در مورد زیرساخت میزبانی WPBeginner مفید واقع شده باشد. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای نهایی نحوه سرعت بخشیدن به ما را ببینید. وردپرس که بسیار مناسب تر برای مبتدیان است.

جایزه: در اینجا عنوان بهترین افزونه های وردپرس و ابزارهایی که من برای همه سایت های وردپرس توصیه می کنم.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/opinion/how-we-made-wordpress-faster-than-static-site-generators-case-study-speeding-up-wpbeginner/.

دیدگاهتان را بنویسید