چگونه وردپرس را با استفاده از WAMP در رایانه ویندوز خود نصب کنیم

آیا می خواهید وردپرس را به صورت محلی روی رایانه ویندوز خود نصب کنید؟ کار با وردپرس در رایانه به شما امکان می دهد ویژگی های جدید وردپرس را امتحان کنید ، یاد بگیرید که چگونه با وردپرس توسعه دهید و قبل از انتقال آنها به سرور مستقیم وب سایت ها را بسازید. در این مقاله ، ما به شما نحوه نصب صحیح وردپرس بر روی ویندوز با استفاده از WAMP را نشان خواهیم داد.

Install WordPress on WAMP

چرا باید وردپرس را روی ویندوز نصب کنید؟ h4>

نصب وردپرس به صورت محلی در رایانه ، محیط آزمایشی را ایجاد می کند که تاثیری روی وب سایت یا وبلاگ شما ندارد. نصب وردپرس در رایانه شما به عنوان سرور محلی یا localhost نیز شناخته می شود.

معمولاً توسعه دهندگان وردپرس از نصب محلی وردپرس برای توسعه افزونه ها و مضامین خود استفاده می کنند. کاربران مبتدی همچنین می توانند وردپرس را برای یادگیری وردپرس ، آزمایش طرح زمینه جدید و افزونه های وردپرس و آزمایش بدون تأثیر روی یک وب سایت زنده ، بر روی رایانه های خود نصب کنند.

توجه: اگر وردپرس را به صورت محلی روی ویندوز نصب کنید ، تنها شخصی که می تواند آن سایت را ببیند شما هستید. اگر می خواهید یک وب سایت درست کنید که در دسترس است عمومی ، پس شما باید یک نام دامنه و میزبانی وب . ما توصیه می کنیم این راهنما را در نحوه راه اندازی وبلاگ وردپرس .

با این گفته ، بیایید نگاهی به نحوه نصب صحیح WordPress در ویندوز با استفاده از WAMP بیندازیم.

WAMP چیست؟ h4>

WAMP ، مجموعه ای از سرور وب Apache است ، PHP و MySQL برای رایانه های Windows همراه است.

همه آنها یک نرم افزار منبع باز جداگانه هستند. با این حال ، نصب آنها به صورت جداگانه حتی برای کاربران باتجربه نیز کاملاً آسان نیست. نرم افزاری مانند WAMP به شما امکان می دهد به راحتی آنها را نصب کنید و ظرف چند دقیقه محیط محلی کار کنید.

مرحله 1. نصب WAMP در ویندوز کامپیوتر h4>

ابتدا باید نرم افزار WAMP را بارگیری کرده و روی رایانه خود نصب کنید. کافی است به وب سایت WampServer بروید و بر روی “کلیک کنید” شروع به استفاده از دکمه WampServer کنید.

Start using wampserver

شما را به قسمت بارگیری ها می برد. در اینجا دو نسخه خواهید دید: WampServer 32 بیتی و WampServer 64 بیتی. شما باید نسخه WampServer را متناسب با نوع سیستم عامل رایانه ویندوز خود انتخاب کنید.

Download wampserver

برای اینکه بفهمید از سیستم عامل 32 یا 64 بیتی استفاده می کنید ، در رایانه به کنترل پنل »سیستم و امنیت» سیستم بروید. در آنجا می توانید نوع سیستم عامل خود را مشاهده کنید.

Finding operating system type in Windows 10

پس از بارگیری ، می توانید بر روی پرونده اجرای wampserver کلیک کنید تا نصب انجام شود. مطمئن شوید که دستورالعمل های روی صفحه نصب را به دقت دنبال می کنید.

Install WAMP

در طی مراحل نصب ، باید مکان را برای مرورگر وب مشخص کنید. به طور پیش فرض ، اینترنت اکسپلورر خواهد بود. با قرار دادن آن در Program Files در رایانه ، می توانید آن را به Google Chrome یا هر مرورگر وب دیگری تغییر دهید.

پس از نصب ، می توانید WampServer را برای ادامه راه اندازی کنید.

مرحله 2. راه اندازی پایگاه داده برای نصب محلی وردپرس h4>

کار بعدی که باید انجام دهید این است که یک پایگاه داده خالی MySQL ایجاد کنید. هنگام راه اندازی WAMP ، یک نماد WampServer سبز رنگ در گوشه پایین سمت راست صفحه همراه با سایر نمادها مشاهده خواهید کرد. کافی است بر روی آن کلیک کنید و سپس بر روی phpMyAdmin (برنامه ای تحت وب برای مدیریت پایگاه داده های MySQL) کلیک کنید.

توجه: اگر نماد WampServer قرمز یا زرد باشد ، به این معنی است که سرویس ها (Apache ، MySQL ، PHP) در حال اجرا نیستند. قبل از تنظیم پایگاه داده ، باید با کلیک روی نماد ، خدمات را شروع کنید.

phpMyAdmin

شما را به صفحه ورود phpMyAdmin در مرورگر وب هدایت می کند. به سادگی نام کاربری را وارد کنید: ریشه و قسمت رمز عبور را خالی بگذارید. این اعتبارات پیش فرض برای ورود به سایت phpMyAdmin محلی شماست.

Login phpMyAdmin

برای ادامه بر روی دکمه “برو” کلیک کنید.

پس از ورود به سیستم ، باید روی پایگاه داده در phpmMyAdmin کلیک کنید تا یک پایگاه داده جدید برای وردپرس ایجاد کنید. از شما می خواهد نامی را برای پایگاه داده جدید خود انتخاب کنید (ما test_db خود را نامگذاری کردیم). پس از آن بر روی دکمه “ایجاد” کلیک کنید.

Create a database

پایگاه داده شما آماده است ، به این معنی که اکنون می توانید وردپرس را در localhost نصب کنید.

مرحله 3. نصب وردپرس در ویندوز با استفاده از WAMP

مورد بعدی که باید انجام دهید این است که آخرین نسخه وردپرس را از بارگیری کنید وب سایت WordPress.org . به صورت فایل zip بارگیری خواهد شد.

Download WordPress

شما باید فایل zip را استخراج کرده و پوشه “wordpress” را کپی کنید.

Extract WordPress

اکنون باید به پوشه ای بروید که WAMP را نصب کرده اید.

در این آموزش ، ما WAMP را در C: wamp64 نصب کردیم ، بنابراین به آن پوشه که در حال انجام است مراجعه خواهیم کرد. اما به خاطر داشته باشید ، ممکن است بسته به مکانی که برنامه را نصب کرده اید برای شما متفاوت باشد.

پوشه ‘wordpress’ را در پوشه C: wamp64 www جایگذاری کنید.

Paste WordPress folder to www

می توانید پوشه “wordpress” را به هر مکانی که می خواهید تغییر دهید ، مانند mysite ، testite و … >

به خاطر این آموزش ، نام پوشه را از wordpress به mysite تغییر دادیم.

بعد ، می توانید مرورگر وب را باز کرده و به http: // localhost / mysite /

بروید

ابتدا از شما می خواهد که زبانی را انتخاب کنید و سپس اطلاعات راه اندازی پایگاه داده را به شما نشان می دهد. هنگامی که آن را با دقت مطالعه کردید ، ادامه دهید و برای ادامه بر روی دکمه “بیایید برویم” کلیک کنید.

Database information

پس از آن ، باید جزئیات پایگاه داده خود مانند نام پایگاه داده ، نام کاربری ، رمز عبور ، میزبان و پیشوند جدول را وارد کنید.

نام پایگاه داده همان نامی است که در مرحله قبل وارد کرده اید. در مورد ما ، آن را “test_db” نامیدیم. نام کاربری “root” خواهد بود و می توانید قسمت رمز عبور را خالی بگذارید. همچنین می توانید میزبان پایگاه داده و پیشوند جدول را به صورت فعلی بگذارید.

Enter database details

بعد ، بر روی دکمه “ارسال” کلیک کنید و وردپرس یک فایل پیکربندی برای شما در قسمت باطن ایجاد می کند.

در صفحه بعدی ، پیام موفقیت مبنی بر اتصال WordPress به پایگاه داده شما را مشاهده خواهید کرد و می توانید مراحل نصب را ادامه دهید.

ادامه دهید و برای ادامه بر روی دکمه “اجرای نصب” کلیک کنید.

Run the installation

شما را به صفحه خوش آمدید وردپرس می رساند. شما باید یک عنوان برای وب سایت جدید وردپرس خود اضافه کنید ، یک نام کاربری مدیر انتخاب کنید ، یک رمز عبور قوی وارد کنید و یک آدرس ایمیل مدیر ارائه دهید.

پس از آماده شدن ، روی دکمه “نصب وردپرس” کلیک کنید.

Welcome screen for WordPress

بعد از اتمام مراحل نصب ، یک پیام موفقیت خواهید دید. در پس زمینه ، وردپرس جداول جدیدی را در پایگاه داده شما ایجاد کرده و آماده استفاده است.

سپس می توانید با کلیک روی دکمه “ورود به سیستم” به داشبورد وردپرس خود بروید.

Log in button

تبریک می گویم ، شما با موفقیت وردپرس را با استفاده از WAMP در رایانه ویندوز نصب کردید.

مرحله 4. فعال کردن Permalinks زیبا در WAMP

نسخه جدید WordPress سایت محلی شما را با تغییر تنظیمات پیوندهای دائمی خراب نمی کند. .

با این وجود اگر پس از تغییر permalinks از تنظیمات »پیوندهای ثابت در وردپرس هنوز خطای” page not found “در صفحات خود مشاهده کردید ، کافیست راهنمای ما را در چگونگی فعال سازی پیوندهای سفارشی در WAMP .

مرحله 5. عیب یابی مشکلات WAMP

استفاده از WAMP حتی برای مبتدیان نیز بسیار آسان است. با این حال ، اگر نمی توانید آن را اجرا کنید ، نکات زیر در مورد عیب یابی به شما کمک می کنند.

رفع تعارض WAMP Skype

اگر اسکایپ را نصب و اجرا کرده اید ، ممکن است WampServer به دلیل تضاد با Skype نتواند به درستی کار کند. این درگیری توسط Apache و Skype با استفاده از همان درگاه 80 ایجاد می شود. یک راه حل ساده برای این مشکل وجود دارد.

Skype را باز کنید و به ابزارها »گزینه ها بروید. با این کار یک کادر گفتگو ظاهر می شود ، از اینجا باید روی Advanced و سپس Connections کلیک کنید.

Fixing the WAMP Skype conflict

علامت کادر که می گوید استفاده از پورت 80 و 443 به عنوان گزینه های دیگر برای اتصالات ورودی را بردارید. گزینه ها را ذخیره کرده و Skype را مجدداً راه اندازی کنید.

نصب مجدد قابل توزیع Visual C ++

WAMP برای اجرا به Visual C ++ توزیع مجدد برای Visual Studio 2012 نیاز دارد. اگر آن را روی رایانه خود نصب نکرده اید ، می توانید آن را از وب سایت Microsoft .

پاداش: مهاجرت از WAMP به Live

ما همچنین یک راهنمای جداگانه در مورد نحوه انتقال WordPress از سرور محلی WAMP به یک سایت زنده . امیدوارم وقتی آماده استقرار سایت محلی خود برای تولید هستید ، برای شما مفید خواهد بود.

داشتن یک محیط سرور محلی برای یادگیری و آزمایش بسیار مناسب است. اما به یاد داشته باشید ، اگر می خواهید یک وبلاگ وردپرس برای دیدن سایر افراد راه اندازی کنید ، پس نیازی به نصب وردپرس روی رایانه ندارید. شما باید وردپرس را روی میزبان وردپرس نصب کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه WordPress را با استفاده از WAMP روی ویندوز نصب کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در 18 مهمترین کاری که باید بعد از نصب وردپرس انجام دهید .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-install-wordpress-on-your-windows-computer-using-wamp/.

دیدگاهتان را بنویسید