چگونه وب سایت خود را با وردپرس تکثیر کنیم: همه در یک انتقال WP

سلام ، حال شما چطور است؟

امروز آمده ام تا در مورد یک موضوع بسیار جالب با شما صحبت کنم ، می بینید.

مطمئناً شما در برخی از موارد به وب سایت فعلی خود با وردپرس کپی کرده اید تا آن را در دامنه دیگری قرار دهید.

یا فقط به این دلیل که شما نیاز به انجام یک طراحی مجدد داشتید و نمی خواستید این کار را مستقیماً در صفحه خود انجام دهید تا آنچه را که در آن لحظه داشتید خراب یا پاک نکنید.

خوب ، این همان چیزی است که ما می خواهیم در این پست ببینیم: چگونه می توان یک صفحه را با پلاگین تکثیر کرد انتقال همه در یک WP .

در مخزن وردپرس ابزارهای مختلفی پیدا خواهید کرد ، اما من فکر می کنم این ساده ترین ابزار است و هنگام کلون سازی ، صادرات و واردات وب سایت به طور کامل مراحل کمتری دارد.

علاوه بر این ، همچنین نسخه پشتیبان تهیه کنید ، اگر این پلاگین همه چیز را داشته باشد!

بیایید عمیقا با آن آشنا شویم.

duplicar-web-all-in-one-migration

همه در یک انتقال WP چیست h2>

قبل از هر چیز ، بیایید تجزیه و تحلیل کنیم که این افزونه رایگان برای صادرات وب سایت ها با کلیک یک دکمه چیست .

این ابزار می تواند مستقیماً از مخزن بارگیری شود یا از داشبورد وردپرس شما نصب شود.

همانطور که مشاهده می کنید ، انتقال همه در یک WP یک پلاگین بسیار محبوب است ، زیرا در حال حاضر بیش از 2 میلیون نصب فعال دارد بنابراین در داخل کشور ضروری است از لیست افزونه های وب سایت خود استفاده کنید.

اساساً آنچه این افزونه به ما امکان می دهد این است که صفحه خود را از طریق فایلی که باید در دامنه مورد نظر خود بارگذاری کنیم صادر کنیم.

علاوه بر صادرات و وارد کردن وب سایت ها ، می توانید از این ابزار نسخه پشتیبان تهیه کنید.

برای شبیه سازی و مهاجرت وب سایت خود نیازی به دانش فنی پیشرفته یا مواردی از این قبیل ندارید ، زیرا این پلاگین همه موارد را صادر می کند ، از جمله پایگاه داده ، پرونده های چندرسانه ای که بارگذاری کرده اید ، صفحات ، ورودی ها ، الگو و افزونه هایی که در وردپرس خود دارید.

بیا ، نیازی به ایجاد پایگاه داده ، اجرای دستیار ، استفاده از FTP و مواردی که مطمئناً چینی به نظر می رسند مشکلی نخواهید داشت.

صدا خوب است؟

تکثیر صفحات وب چه کاربردی دارد h2>

خوب ، ما چندین برنامه کاربردی داریم که مهمترین آنها عبارتند از:

  • امکان طراحی مجدد وب سایت خود بدون لمس صفحه فعلی.
  • آزمایشات یا تغییرات مشخصی انجام دهید تا ببینید چه تاثیری روی صفحه ما در یک نصب وردپرس دارد که نسخه اصلی نیست.
  • اگر طراح وب هستید ، استقرارهای اولیه را ایجاد کنید تا بعداً آنها را در تسهیلات مشتری خود رها کنید و در ایجاد پروژه های خود صرفه جویی کنید.

دانستن اینکه ما می توانیم همه این کارها را به لطف این افزونه با دو کلیک ساده انجام دهیم … این پلاگین را بیش از آنچه در لیست ابزارهای لازم در پروژه آنلاین خود توصیه شده ، قرار دهید.

مواردی که باید قبل از وارد کردن وب سایت به خاطر داشته باشید h2>

برای تکثیر صفحه فعلی خود در وردپرس با افزونه انتقال همه در یک WP ، باید دو مورد را قبلاً در نظر بگیرید:

  • ابتدا ، شما به نصب وردپرس در سروری که قصد ورود آن وب سایت را داریم نیاز دارید . به عنوان مثال ، این می تواند یک نصب خالی وردپرس یا یک مورد موجود باشد ، اما در حالت دوم ، هر آنچه را که ریخته اید ، دوباره رونویسی می شود.
  • دوم ، شما باید افزونه All in One را در هر دو نصب نصب کنید ، هم در افزونه ای که قصد انتقال آن را داریم و هم در وب اصلی که می خواهیم صادر کنیم.

Ojo!

اگر قصد دارید از وب سایت خود دوباره طراحی کنید ، می توانید یک زیر دامنه ایجاد کنید و کل صفحه فعلی خود را به آن نصب وردپرس وارد کنید تا مجبور نشوید دامنه اصلی را لمس کنید.

سپس ، شما فقط باید وب سایت طراحی شده را صادر و وارد کنید ، اما به خاطر داشته باشید که این مرحله جایگزین همه موارد قبلی می شود ، بنابراین تهیه نسخه پشتیبان با آخرین تغییرات برای شما راحت است. قوی>

با دیدن این موضوع ، می توانیم نحوه صادرات و واردات وب سایت های وردپرس را گام به گام با این افزونه ببینیم.

نحوه نصب همه در یک انتقال h2>

خوب ، با دیدن قسمت تئوری ، بیایید مرحله به مرحله نحوه نصب این پلاگین را روی وردپرس خود ببینیم.

برای این کار باید به « افزونه ها> افزودن موارد جدید » بروید و در موتور جستجو در سمت راست ، نام « همه در یک انتقال » قرار دهید:

como-instalar-all-in-one-migration

سپس فقط باید روی دکمه « اکنون نصب کنید] کلیک کنید و افزونه را به عنوان مرحله آخر فعال کنید و تمام! شما می توانید ابزاری را برای شروع کار آماده کنید.

گزینه های همه در یک افزونه h2>

از ابتدا ، اگر بر روی نوار کناری سمت چپ کلیک کرده و بر روی قسمت پلاگین کلیک کنیم ، موارد زیر را پیدا خواهیم کرد:

exportar-all-in-one-migration

همانطور که می بینید ، ما همزمان 3 زیر بخش داریم که قرار است یکی یکی آنها را ببینیم تا عملکرد کامل این افزونه را درک کنید.

صادرات h3>

در این بخش می توانید وب سایت خود را به هر کجا که بخواهید صادر کنید.

در صورت مشاهده ، هنگام کلیک بر روی کشویی گزینه های مختلفی در اختیار شما قرار دارد ، اما تنها گزینه “ File ” گزینه رایگان است که به شما امکان می دهد فایل .wpress را در رایانه محلی خود به دست آورید. p >

اگر می خواهید از گزینه های دیگر (FTP ، Dropbox ، Drive و غیره) استفاده کنید ، باید به پسوندهایی متوسل شوید که هزینه هر کدام 99 دلار است.

اما من قبلاً به شما گفتم که برای آنچه شما نیاز دارید ، با گزینه اصلی صادرات برای پرونده ، بیش از اندازه کافی دارید.

exportar-web-all-in-one-wp-migration

وارد کردن h3>

هنگامی که وب سایت خود را با آن پرونده wpress که بارگیری کرده اید به رایانه محلی خود صادر کردید ، باید به دامنه ای بروید که می خواهید آن صفحه را تخلیه کنید.

از مدیریت وردپرس آن وب سایت مقصد ، به بخش » وارد کردن ” بروید و گزینه “ پرونده ” را نیز انتخاب کنید.

شما پرونده را از طریق رایانه شخصی خود انتخاب می کنید و آن را در اختیار خواهید داشت.

چقدر آسان است؟

importar-web-all-in-one-wp-migration

مهم : هنگام وارد کردن باید اطلاعات مربوطه را در نظر بگیریم که ما فقط می توانیم پرونده هایی را با حداکثر اندازه بارگذاری 128 مگابایت بارگذاری کنیم قوی>.

همانطور که در تصویر می بینیم ، این پلاگین به ما می گوید که چگونه می توانیم این حد را افزایش دهیم ، بنابراین اگر روی آن کلیک کنیم پیوند ما را به یک آموزش می برد که توضیح می دهد چگونه می توان حداکثر را افزایش داد.

limite-subida-importar-all-in-one-migration

در عوض ، می بینیم که گزینه دیگری نیز داریم که آنها توصیه می کنند بتوانند این واردات را به صورت نامحدود انجام دهند.

اگر بر روی دکمه سبز « دریافت نامحدود » کلیک کنیم ، این صفحه ما را به این صفحه هدایت می کند ، جایی که می توانیم یک فایل .zip را بارگیری کنیم ، که خود یک افزونه پلاگین به نام « وارد کردن همه موارد در یک WP انتقال »برای بارگذاری پرونده های حداکثر 512 مگابایت ، یا انتخاب یک طرح پرداخت شده برای امکان بارگذاری پرونده ها از هر اندازه.

extension-plugin-all-in-one-migration

به آسانی دکمه آبی رنگ “ بارگیری ” را برای برنامه اصلی می دهید و افزونه را در گزینه های وردپرس بارگذاری می کنید « پلاگین> افزودن جدید> پلاگین بارگذاری «.

instalar-extension-plugin-all-in-one-migration

اینکه شما می خواهید واردات زیادی با اندازه های مختلف بیش از 512 مگابایت انجام دهید ، زیرا می توانید برنامه حق بیمه این افزونه انتقال همه در یک WP را با قیمت 69 دلار مادام العمر بخرید ، شما تصمیم می گیرید که آیا این کار شما را جبران می کند یا خیر.

پیوندهای ثابت بعد از وارد کردن h2>

سرانجام ، به عنوان توصیه نهایی: هنگامی که وب سایت خود را وارد کردید ، باید به “ تنظیمات> پیوندهای دائمی ” وردپرس خود بروید و کلیک کنید روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

enlaces-permanentes-importar-web-all-in-one-migration

با این روش اطمینان حاصل کنید که ساختار URL های صفحه شما به طور کلی همان وب اصلی باشد که صادر کرده اید.

نسخه پشتیبان تهیه کنید h3>

و در بخش آخر گزینه “ ایجاد پشتیبان ” را داریم.

با فشار دادن این دکمه ، مستقیماً از وردپرس خود پشتیبان تهیه خواهیم کرد.

copias-de-seguridad-all-in-one-migration

اگر به نسخه پشتیبان تهیه شده نگاهی بیندازید ، در سمت راست تاریخ ایجاد و اندازه آن را در دیسک میزبان خود مشاهده خواهید کرد.

سپس سه دکمه داریم: یکی برای بارگیری آن نسخه پشتیبان ، دیگری برای بازیابی آن نسخه پشتیبان تهیه در صورت نیاز و سرانجام یک دکمه برای حذف.

copias-de-seguridad-all-in-one-migration

همانطور که مشاهده می کنید تهیه نسخه پشتیبان آسان است ، بنابراین اگر می خواستید می توانید با نصب همه در یک انتقال WP یک افزونه را ذخیره کنید.

سرانجام ، به خاطر داشته باشید که تمام نسخه هایی که با این افزونه ایجاد می کنید در فضای میزبانی شما ذخیره می شوند بنابراین از نسخه موجود خود کم می شود.

من این را بیش از هر چیزی به شما می گویم تا بتوانید قدیمی ترین ها را از بین ببرید و بنابراین فضای دیسک موجود در سرور خود را در یک جلسه نخورید.

ایجاد یک مثال شبیه سازی برای صادرات وب سایت خود h2>

خوب ، با توجه به این تئوری ، بهتر است یک مثال عملی از نسخه برداری از یک وب سایت و صادرات آن در نصب دیگری در وردپرس ببینیم ، فکر نمی کنید؟

خوب ، بیایید برویم ، برویم go

همانطور که مشاهده کردید ، بدون مراحل فنی دشوار یا ایجاد پایگاه داده و استفاده از طریق FTP ، هیچ رمز و رازی در مورد صادرات و وارد کردن وب سایت خود وجود ندارد.

نتیجه گیری h2>

همانطور که مشاهده کردید ، فرآیند تکثیر یک وب سایت و وارد کردن آن به دامنه دیگر بسیار سریع و آسان انجام می شود.

بنابراین توصیه می کنم افزونه انتقال همه در یک WP بنابراین می توانید آن را در وردپرس خود نصب کنید و در لیست افزونه های خود قرار دهید که باید در لیست شما باشد.

و نظر شما چیست؟ آیا تا به حال از آن افزونه استفاده کرده اید؟

آیا فکر می کنید برای طراحان وب انجام کار برای طراحی مجدد بصری و راحت تری است؟

مثل همیشه در نظرات منتظر شما هستم ، آغوش!

منبع:
https://www.haciaelautoempleo.com/como-duplicar-tu-pagina-web-con-wordpress-all-in-one-wp-migration/.

دیدگاهتان را بنویسید