چگونه وبلاگ وردپرس خود را کاملاً خصوصی کنیم

آیا می خواهید وبلاگ وردپرس خود را کاملاً خصوصی کنید؟ اغلب ما از والدینی که می خواهند از وردپرس برای به اشتراک گذاشتن عکس کودک با دوستان و خانواده استفاده کنند ، درخواست می گیریم. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه وبلاگ خود را کاملاً خصوصی کنید. ما همچنین نحوه ایجاد یک پست خصوصی و محافظت شده با رمز عبور در وردپرس را برای کسانی که می خواهند یک وبلاگ عمومی با یک منطقه خصوصی داشته باشند ، شرح خواهیم داد.

چه زمانی و چه کسی به وبلاگ خصوصی احتیاج دارد؟ h4>

  • یک وبلاگ خصوصی وردپرس برای به اشتراک گذاشتن رویدادهای خانوادگی ، عکس های عروسی ، تصاویر کودک و … با دوستان و خانواده مفید است. به برخی از بهترین تم های وردپرس مراجعه کنید برای الهام گرفتن از وبلاگ های خانوادگی .
  • از یک وبلاگ خصوصی می توانید به عنوان دفتر خاطرات یا مجله خصوصی خود استفاده کنید.
  • تیم هایی که روی پروژه ها کار می کنند می توانند در یک وبلاگ خصوصی همکاری کنند.
  • یک وب سایت در دست ساخت که هنوز به طور کامل برای بازدید عموم آماده نیست.
  • یک وب سایت کلاس فقط برای دانشجویان ثبت نام شده می تواند خصوصی و قابل دسترسی باشد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

ساخت یک وبلاگ وردپرس کاملاً خصوصی h4>

اولین کاری که باید انجام دهید این است که سایت خصوصی من . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

برای پیکربندی تنظیمات افزونه ، باید از صفحه تنظیمات »سایت خصوصی بازدید کنید.

Private site settings page

برای فعال کردن افزونه و خصوصی سازی سایت خود ، باید کادر زیر بخش “Make Site Private” را علامت بزنید.

بخش بعدی به به کاربران اجازه می دهد در سایت وردپرس شما ثبت نام کنند . اگر نمی خواهید کاربران بتوانند در سایت شما ثبت نام کنند ، می توانید از این بخش صرف نظر کنید.

در بخش “مکان فرود” می توانید انتخاب کنید که کاربران هنگام ورود به سیستم کدام صفحه را ببینند. به طور پیش فرض ، این افزونه آنها را به همان URL که قبل از ورود به سیستم درخواست کرده اند برمی گرداند. همچنین می توانید کاربران را به صفحه اصلی ، داشبورد مدیر وردپرس ، هر URL دیگری در سایت وردپرس خود هدایت کنید.

Landing location

بخش صفحه ورود به سیستم سفارشی فقط درصورت استفاده از صفحه ورود به سیستم سفارشی در سایت وردپرس خود. به سادگی کادر را علامت بزنید و URL صفحه ورود سفارشی خود را ارائه دهید. سپس این پلاگین شروع به استفاده از آن URL به عنوان صفحه ورود به سیستم می کند.

Custom login page settings

افزونه My Private Site همچنین به شما امکان می دهد برخی از بخشهای وب سایت خود را از خصوصی بودن حذف کنید. به عنوان مثال ، اگر از صفحه اول استاتیک و می خواهید کاربران آن را ببینند ، سپس می توانید آن را به عنوان یک استثنا اضافه کنید. همچنین می توانید URL های دیگری مانند فرم تماس یا درباره صفحه در لیست استثنا.

Exclude pages to be always visible

برای ذخیره تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

به همین ترتیب ، از افرادی که به وب سایت شما مراجعه می کنند اکنون خواسته می شود قبل از مشاهده وب سایت شما وارد سیستم شوند. بسته به تنظیمات شما ، کاربران ممکن است صفحات مستثنی را مشاهده کنند یا فقط صفحه ورود را مشاهده می کنند.

خصوصی کردن پست های فردی در وردپرس h4>

وردپرس دارای یک ویژگی داخلی است که به شما امکان می دهد پست ها یا صفحات را خصوصی کرده و از رمز عبور محافظت کنید. در اینجا نحوه خصوصی سازی پست وردپرس آورده شده است.

شما باید با ایجاد یک پست جدید در وردپرس شروع کنید یا یک پست موجود را ویرایش کنید. در صفحه ویرایشگر پست ، گزینه قابل مشاهده بودن را در زیر جعبه متا انتشار مشاهده خواهید کرد. روی پیوند ویرایش کنار قابل مشاهده کلیک کنید.

Edit a post's visibility

در آنجا گزینه های ایجاد پست خصوصی یا افزودن حفاظت از رمز عبور به پست را مشاهده خواهید کرد. دکمه رادیویی مناسب را برای خصوصی کردن پست یا محافظت از گذرواژه انتخاب کنید.

Making a WordPress post password protected or private

اگر می خواهید از گذرواژه پست وردپرس محافظت کنید ، وردپرس از شما می خواهد رمز عبور وارد کنید. کاربران برای مشاهده پست باید این رمز ورود دقیق را وارد کنند. شما می توانید این رمز عبور را برای دوستان و خانواده خود از طریق ایمیل ارسال کنید ، و آنها می توانند با وارد کردن رمز عبور پست را مشاهده کنند.

مهم: لطفا توجه داشته باشید که کاربران با نقش کاربر از ویرایشگر یا مدیر با ورود به منطقه مدیر وردپرس می تواند یک پست محافظت شده با رمز عبور یا خصوصی را مشاهده کند. با این حال اگر شما تنها کاربر سایت خود هستید ، دیگر نیازی به نگرانی در این مورد ندارید. برای اطلاعات بیشتر لطفاً به راهنمای ما در مورد چگونگی قابلیتهای نقش کاربر را در وردپرس اضافه یا حذف کنیم.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یک وبلاگ و پست کاملاً خصوصی وردپرس ایجاد کنید. این یک روش عالی برای به اشتراک گذاشتن موارد خود با افراد منتخب در وب سایت خودتان است.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-make-your-wordpress-blog-completely-private/.

دیدگاهتان را بنویسید