چگونه وبلاگ وردپرس خود را به اخبار اپل اضافه کنیم

آیا شما فقط یک وبلاگ راه اندازی کنید و می خواهید آن را به اخبار اپل ارسال کنید؟ با تبدیل شدن به یک ناشر Apple News ، می توانید از کانال خبری خود درآمدزایی کنید در حالی که به خوانندگان خود این توانایی را می دهید تا وبلاگ خود را در کنار سایر وب سایت های مورد علاقه خود از یک برنامه واحد بخوانند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه وبلاگ وردپرس خود را به اخبار اپل اضافه کنید.

Add WordPress blog to Apple News

قبل از شروع کار h4>

برنامه Apple News به کاربران این امکان را می دهد تا اخبار و وبلاگ ها را در یک برنامه واحد در دستگاه های Apple خود بخوانند. این یک تجربه خواندن بهتر را فراهم می کند و کاربران را آسان تر می کند تا با محتوای مورد علاقه خود از یک برنامه واحد به روز شوند.

برنامه Apple News برای ناشران به شما امکان می دهد وبلاگ خود را به عنوان یک کانال Apple News ارسال کنید. همچنین به شما امکان می دهد با نمایش تبلیغات از محتوای خود درآمد کسب کنید.

با این وجود برنامه کسب درآمد هنوز در مرحله بتا است و فقط در ایالات متحده ، انگلستان و استرالیا در دسترس است. باید دو هفته منتظر بمانید تا درخواست شما بررسی شود.

لطفا توجه داشته باشید: این راهنما برای وبلاگهای وردپرس خود میزبان است و برای وبلاگهای WordPress.com نیست. راهنمای ما را در تفاوت بین WordPress.org در مقابل WordPress.com . اگر در WordPress.com هستید ، می توانید از این راهنما برای انتقال از WordPress.com به WordPress.org .

با این گفته ، بیایید بیاموزیم که چگونه وبلاگ وردپرس خود را به اخبار اپل اضافه کنیم.

افزودن سایت وردپرس به اخبار اپل h4>

اولین چیزی که باید به ناشر اخبار a مراجعه کنید > برنامه در وب سایت iCloud. شما باید با Apple ID خود وارد شوید.

پس از ورود به سیستم ، شرایط خدمات ناشر اخبار را مشاهده خواهید کرد. روی موافقم کلیک کنید و سپس روی دکمه ارسال کلیک کنید.

در مرحله بعدی ، از شما خواسته می شود که اطلاعات ناشر را ارائه دهید. فرم را پر کنید و سپس روی Next کلیک کنید.

Publisher info

در مرحله زیر از شما خواسته می شود کانال خود را با ارائه اطلاعات در مورد وب سایت خود راه اندازی کنید. قسمت های مورد نیاز را پر کرده و برای ادامه بر روی دکمه بعدی کلیک کنید.

Setting up your channel on Apple News

اکنون از شما خواسته می شود یک آرم مبتنی بر نوع برای کانال خود ارائه دهید. یک آرم مبتنی بر نوع فقط یک تصویر با نام سایت شما در قالب متن قابل خواندن است. باید پس زمینه شفاف داشته باشد و اندازه پرونده کمتر از 2 مگابایت باشد.

Upload logo for your channel

در مرحله بعدی از شما خواسته می شود بین RSS یا قالب اخبار اپل. پیش بروید و Apple News Format را انتخاب کنید ، ما در مرحله بعدی به این موضوع خواهیم پرداخت.

اگر از گزینه RSS feed استفاده می کنید ، دیگر نمی توانید از محتوای خود در Apple News کسب درآمد کنید. همچنین از استفاده از سایر ویژگی های Apple News به عنوان ناشر جلوگیری می کند.

نمودار مقایسه را در زیر مشاهده کنید:

Choose news format

پس از اتمام کار ، روی دکمه Signup for Apple News Format کلیک کنید.

این همه ، شما با موفقیت برنامه خود را برای پیوستن به اخبار اپل به پایان رسانده اید. اکنون صفحه تشکر مانند این صفحه را مشاهده خواهید کرد:

Thank you message

اکنون باید منتظر بمانید تا از اخبار اپل پاسخ بگیرید. تایید یک برنامه ممکن است تا دو هفته طول بکشد.

شاید بخواهید این مقاله را اکنون علامت گذاری کنید و پس از تأیید درخواست خود ، مرحله 2 را دوباره انجام دهید. Ctrl + D را فشار دهید تا مقاله را در مرورگر خود علامت گذاری کنید (Cmd + D برای کاربران Mac).

ارسال مقالات به اخبار اپل h4>

پس از تأیید درخواست شما ، می توانید مقالاتی را از وبلاگ وردپرس خود به برنامه اخبار اپل ارسال کنید.

شما باید اولین مقاله خود را از طریق حساب News Publisher خود در iCloud به صورت دستی ارسال کنید. از آنجا که اپل به کیفیت مشهور است ، اولین مقاله شما توسط تیم اپل نیوز به صورت دستی بررسی می شود ، و این نیز ممکن است مدتی طول بکشد (هر 1-2 هفته).

پس از آن اخبار اپل به طور خودکار نمایش مقالات از RSS Feed شما را شروع می کند.

در اینجا نحوه انتشار خودکار پست های وبلاگ وردپرس در Apple News وجود دارد.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی انتشار در Apple News پلاگین. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

برای پیکربندی تنظیمات افزونه ، باید از صفحه تنظیمات »اخبار اپل بازدید کنید.

Publish to Apple News settings

بعد ، باید شناسه کانال ، کلید API و رمز API خود را وارد کنید. با ورود به حساب Apple News Publisher می توانید این اطلاعات را پیدا کنید.

Apple news API keys

بعد از آن باید کدامیک را انتخاب کنید انواع پست ها شما مایلید در قالب Apple News تولید کنید. در بیشتر موارد ، تنها نوع پستی که باید انتخاب کنید پست ها است.

Apple News WordPress Post Type

آخرین بخش برای پیکربندی ظاهر بصری عناصر مختلف در مقالات تولید شده شما است. در صورت تمایل ، تنظیمات خود را سفارشی کنید.

Apple News Formatting

فراموش نکنید که وقتی کارتان تمام شد روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

همه اینهاست ، انتشار در Apple News اکنون انتشار مقاله شما را در قالب Apple News آغاز می کند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه وبلاگ وردپرس خود را به اخبار اپل اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید این عناوین 19 نکته عملی برای هدایت بازدید به سایت وردپرس خود .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-add-your-wordpress-blog-to-apple-news/.

دیدگاهتان را بنویسید