چگونه نکات ورود به سیستم را در پیام های خطای ورود به وردپرس غیرفعال کنیم

اخیراً ، یکی از کاربران ما از ما پرسید که چگونه می توانند نکات ورود به سیستم را در وردپرس غیرفعال کنند. به طور پیش فرض ، وردپرس هنگام وارد کردن نام کاربری یا گذرواژه نادرست ، پیامهای خطا را نشان می دهد. از این پیام های خطا می توان به عنوان یک نکته برای حدس زدن نام کاربری ، آدرس ایمیل کاربر یا رمز عبور استفاده کرد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه نکات ورود به سیستم را در پیام های خطای ورود به وردپرس غیرفعال کنید.

Hide login hints in WordPress

نکات ورود به سیستم در پیام های خطای ورود به وردپرس چیست h4>

هنگام ورود ، وردپرس این پیام خطا را هنگام وارد کردن نام کاربری توسط کاربر به کاربر نشان می دهد

خطا: نام کاربری نامعتبر است. رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

Invalid username error

اگر کسی نام کاربری صحیحی را با رمز عبور اشتباه وارد کند ، وردپرس این پیام را نشان می دهد:

خطا: رمز عبوری که برای نام کاربری johnsmith وارد کرده اید نادرست است. رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

Incorrect password

اگر کسی در تلاش است نام کاربری شما را حدس بزند ، این پیام خطا تأیید می کند که با موفقیت آن را حدس زده است.

از وردپرس 4.5 ، همچنین می توانید به جای نام کاربری با استفاده از آدرس ایمیل وارد سایت وردپرس خود شوید. این نکات ورود به سیستم همچنین می تواند تأیید کند که شما از آدرس ایمیل خاصی برای حساب سرپرست خود استفاده می کنید.

این برای اکثر کاربران وردپرس احتمالاً مسئله مهمی نیست. اما برای افرادی که در حفظ حریم خصوصی و امنیت احتیاط می کنند ، این می تواند مسئله ای مشکل ساز باشد.

برای امنیت بهتر ، همیشه باید از نام کاربری منحصر به فرد و رمزهای عبور قوی برای حساب مدیر خود استفاده کنید. راهنمای ما را در > بهترین روش مدیریت رمزهای عبور برای مبتدیان وردپرس .

با گفتن این مطلب ، بیایید نگاهی به نحوه مخفی کردن این نکات ورود به سیستم در پیام های خطای ورود به وردپرس بیندازیم.

برای سهولت کار ، ما یک آموزش ویدیویی در مورد نحوه غیرفعال کردن نکات ورود به سیستم در پیام های خطای ورود به وردپرس ایجاد کرده ایم.

مشترک شدن در WPBeginner

اما اگر می خواهید دستورالعمل های متنی را دنبال کنید ، می توانید آموزش گام به گام ما را در مورد چگونگی غیرفعال کردن نکات ورود به سیستم در پیام های خطای ورود به وردپرس دنبال کنید.

پنهان کردن نکات ورود به سیستم در وردپرس h4>

نگران نباشید ، کد زیر را به توابع.php فایل یا یک افزونه اختصاصی سایت .

تابع no_wordpress_errors () {
  بازگشت 'مشکلی پیش آمده است!'؛
}
add_filter ('خطاهای ورود به سیستم' ، 'no_wordpress_errors')؛

این کد پیام سفارشی شما را به عنوان فیلتر برای ورود به خطا اضافه می کند. این خطاهای پیش فرض ورود به وردپرس را نادیده می گیرد.

حال اگر کسی نام کاربری ، گذرواژه یا ایمیل نادرستی وارد کند ، وردپرس به راحتی خطای “مشکلی پیش آمده” را نشان می دهد بدون اینکه هیچ نکته ای ارائه دهد.

No login hints

گرچه این کد می تواند خطاهای ورود به سیستم را پنهان کند ، اما نمی تواند شما را از تلاش های پیچیده تر برای هک یا حملات بی رحمانه نجات دهد.

ما از Sucuri استفاده می کنیم برای محافظت از همه وب سایت های ما در برابر تهدیدات امنیتی مشترک. Sucuri با یک فایروال وب سایت همراه است که می تواند دسترسی به هرگونه فعالیت مشکوک به سایت شما را مسدود کند. ببینید چگونه sucuri به ما کمک کرد 450،000 حمله وردپرس را در مدت 3 ماه مسدود کنیم

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند نکات ورود به سیستم را از پیام های خطای ورود به وردپرس پنهان کنید. همچنین ممکن است بخواهید این موارد را در 13 نکته و هک برای محافظت از منطقه مدیر وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-disable-login-hints-in-wordpress-login-error-messages/.

دیدگاهتان را بنویسید