چگونه نویسندگان را به دسته خاص در وردپرس محدود کنیم

اجرای یک سایت چند نویسنده به طور کارآمد به یک جریان تحریریه . اگر نویسندگانی دارید که روی یک موضوع خاص کار می کنند ، یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید محدود کردن قابلیت انتشار آنها فقط به یک گروه خاص است. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه نویسندگان را به دسته خاصی در وردپرس محدود کنید.

این امر به ویژه اگر ستون خاصی برای نویسنده در سایت خود داشته باشید بسیار مفید است. شاید چیزی مانند ابی عزیز یا شاید شما می خواهید فقط به نویسندگان خاصی اجازه دهید در بخش فناوری بنویسند.

Author Specific Blog Column

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر ویدیو را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که محدود کردن ارسال نویسنده افزونه. پس از فعال شدن ، باید به صفحه کاربران بروید و روی پیوند ویرایش در کنار کاربری که می خواهید محدود کنید ، کلیک کنید.

در صفحه نمایه کاربر ، به بخش محدود کردن ارسال نویسنده به یک دسته بروید و دسته مورد نظر را برای کاربر برای انتخاب در آن انتخاب کنید.

Restricting an author to a category

دفعه دیگر که کاربر پستی ایجاد یا ویرایش می کند ، اعلانی را می بیند که مجاز است فقط در آن دسته خاص ارسال کند.

Author restricted to post into specific category only

اگر می خواهید محدودیت را از یک حساب نویسنده حذف کنید ، پس از آن دوباره به سادگی از پروفایل کاربر وی بازدید کرده و به بخش محدود کردن ارسال نویسنده به یک دسته بروید این بار برای حذف محدودیت باید “بدون محدودیت” را انتخاب کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا نویسندگان را به دسته های خاصی در سایت وردپرس خود محدود کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً با ما در توییتر همراه باشید. یا در ویدیوی WordPress در کانال YouTube ما مشترک شوید. آموزشها

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-restrict-authors-specific-category-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید