چگونه نوار کناری زیر خطای محتوا را در وردپرس برطرف کنیم

اخیراً یکی از کاربران ما از ما این س askedال را پرسیده است: چگونه نوار کناری زیر خطای محتوا را در وردپرس اصلاح کنیم. این اولین بار نیست ، ما این س gotال را دریافت می کنیم ، بنابراین تصمیم گرفتیم یک پست در مورد آن بنویسیم. در این مقاله ، ما به شما نحوه رفع نوار کناری زیر خطای محتوا در وردپرس را نشان خواهیم داد.

چرا نوار کناری من زیر محتوای من قرار دارد؟

دلیل پایین آمدن نوار کناری شما از محتوای شما ، وجود یک خطای HTML یا CSS در موضوع شما است.

چگونه می توانم از پایین آمدن نوار کناری خود جلوگیری کنم؟

ما برای بسیاری از کاربران این مشکل را عیب یابی کرده ایم. 9 بار از 10 ، دلیل آن یکی است. یک عنصر div غیر بسته در صفحه وجود دارد. همچنین ممکن است یک عنصر div اضافی در صفحه بسته شود که به نظر می رسد نوار کناری شما خارج از عنصر بسته بندی است. بنابراین این در انگلیسی به چه معناست؟ بیایید مرحله به مرحله آن را عیب یابی کنیم.

آیا این اتفاقی است که اخیراً افتاده است؟ آیا این فقط در یک پست یا صفحه خاص اتفاق می افتد؟ اگر پاسخ شما بله است ، پس راه حل زیر برای شما مناسب است.

به هر چیزی که اخیراً تغییر داده اید نگاه کنید. افزونه اضافه کردی؟ آیا تغییرات مربوط به HTML ایجاد کرده اید؟ آیا پست یا محتوای صفحه خاص شما دارای بلوک های

است؟ مطمئن شوید که به درستی بسته شده اند. یکی از بهترین راه ها برای کشف خطا استفاده از اعتبارسنج W3 است.

برای درک اینکه چه اتفاقی می افتد از این نمودار استفاده کنید:

Div Structure

اگر در حال ایجاد یک تم سفارشی هستید ، و این مسئله برای شما اتفاق می افتد ، ممکن است چند مسئله وجود داشته باشد. یک مسئله که قبلاً در بالا برای شما فاش کردیم. چند مورد دیگر می تواند این موارد باشد:

نسبت عرض نامناسب. اگر عرض ظرف شما فقط 960 پیکسل است ، پس باید موارد را متناسب نگه دارید. به عنوان مثال ، عرض محتوا 600px و عرض نوار کناری 300px با حاشیه 60px بین آنها.

مسئله دیگر می تواند خاصیت float باشد. شما باید مطمئن شوید که float را اضافه می کنید: left؛ و شناور: درست به عناصر مناسب. اگر این کار را انجام ندهید ، کار نمی کند.

امیدواریم که این مقاله نحوه رفع نوار کناری زیر خطای محتوا در وردپرس را به شما نشان داده باشد.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-themes/how-to-fix-the-sidebar-below-content-error-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید