چگونه نمایه LinkedIn خود را به وردپرس اضافه کنیم

آیا می خواهید نمایه LinkedIn خود را در سایت وردپرس خود اضافه کنید؟ LinkedIn یک شبکه اجتماعی حرفه ای است که به شما کمک می کند با سایر متخصصان و تأثیرگذاران صنعت خود ارتباط برقرار کنید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه LinkedIn Profile را به راحتی به وردپرس اضافه کنید.

How to Add Your LinkedIn Profile to WordPress

روش 1: افزودن نمایه LinkedIn به وردپرس با افزونه های رسمی h4>

درست مانند افزونه های اجتماعی فیس بوک ، LinkedIn همچنین چندین افزونه را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد ویژگی های LinkedIn را به سایت وردپرس خود اضافه کنید.

ابتدا باید از بازدید کنید صفحه افزونه نمایه LinkedIn .

LinkedIn member profile plugin page

اگر قبلاً وارد سیستم نشده اید ، بر روی ورود به سیستم با دکمه LinkedIn کلیک کنید.

برای کاربران وارد شده ، به صورت خودکار نمایه عضو شما را در پیش نمایش نشان می دهد. می توانید نحوه نمایش نمایه خود و نمایش یا پنهان کردن اتصالات را انتخاب کنید.

LinkedIn Profile Generator Syed Balkhi

هنگامی که از پیش نمایش راضی شدید ، می توانید بر روی دکمه دریافت کد کلیک کنید. مولد پروفایل اعضا قطعه کد را به شما نشان می دهد.

می توانید این قطعه کد را در هر پست ، صفحه یا یک ابزارک نوار کناری در سایت وردپرس خود کپی و جایگذاری کنید.

Syed Balkhi LinkedIn Profile

روش 2: افزودن نمایه LinkedIn به وردپرس با استفاده از یک افزونه h4>

این روش برای استفاده با یک افزونه وردپرس نیاز به ایجاد یک برنامه LinkedIn دارد. اگر روش اول به درد شما نمی خورد ، می توانید این روش را امتحان کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه WP LinkedIn . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید به صفحه تنظیمات »LinkedIn بروید.

WP LinkedIn settings page

قبل از استفاده از افزونه ، باید یک برنامه LinkedIn ایجاد کنید تا کلیدهای Client ID و Client Secret API را دریافت کنید.

شما باید از وب سایت LinkedIn Developer دیدن کنید و بر روی دکمه ایجاد برنامه کلیک کنید.

Create a LinkedIn app

با این کار شما به فرم درخواست ایجاد یک برنامه جدید خواهید رسید. ابتدا باید نام شرکت ، نام برنامه و توضیحات خود را ارائه دهید.

همچنین باید یک آرم برای برنامه خود بارگذاری کنید. می توانید از آرم وبلاگ یا هر تصویر دیگری استفاده کنید ، فقط مطمئن شوید که تصویر به شکل مربع با عرض و ارتفاع یکسان باشد.

Create new app application form

پس از آن شما باید آدرس وب سایت ، ایمیل کسب و کار و شماره تلفن خود را اضافه کنید. کادر شرایط را علامت بزنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید.

اکنون LinkedIn برنامه شما را ایجاد می کند و شما را به داشبورد برنامه هدایت می کند. شناسه مشتری و کلیدهای مخفی مشتری خود را در آنجا خواهید یافت.

LinkedIn API Keys

شما هنوز هم باید URL هدایت را به تنظیمات برنامه خود اضافه کنید که می توانید با کمی پیمایش در بخش OAuth 2.0 ، آن را پیدا کنید. URL هدایت نشان داده شده در صفحه تنظیمات افزونه را کپی و جایگذاری کنید و سپس روی دکمه افزودن کلیک کنید.

Adding redirect url in LinkedIn app

برای ذخیره تنظیمات برنامه خود ، فراموش نکنید که روی دکمه Update کلیک کنید.

اکنون می توانید شناسه مشتری و کلیدهای مخفی را کپی کرده و در صفحه تنظیمات افزونه جای گذاری کنید. پس از آن ، روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید تا تنظیمات افزونه شما ذخیره شود.

WP LinkedIn برای افزودن ویژگی های مختلف LinkedIn به سایت وردپرس شما ، دارای ابزارک ها و کد کوتاه داخلی است.

می توانید به ابزارک های ظاهری بروید ، و ویجت LinkedIn Profile را در لیست ابزارک های موجود پیدا خواهید کرد. کافی است آن را به یک نوار کناری بکشید و رها کنید ، جایی که می خواهید نمایه LinkedIn خود را در آن نمایش دهید.

LinkedIn Profile Widget

همچنین می توانید با استفاده از [li_profile] کد کوتاه در هر نقطه از سایت وردپرس خود.

امیدواریم این راهنما به شما کمک کرده باشد یاد بگیرید چگونه می توانید به راحتی نمایه LinkedIn خود را به وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما 10 افزونه LinkedIn WordPress برای جلب مشتری جدید .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-your-linkedin-profile-to-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید