چگونه نمادهای رسانه اجتماعی را در نوار کناری وردپرس خود اضافه کنیم

نمایش دکمه های شبکه های اجتماعی در سایت شما کاربران را ترغیب می کند تا شما را در شبکه های مختلف رسانه های اجتماعی دنبال کنند. پیش از این ، ما نحوه افزودن جعبه طرفداران فیس بوک و دکمه دنبال کردن توییتر در سایت وردپرس خود. اخیراً ، یکی از کاربران ما ساده ترین راه برای افزودن نمادهای شبکه های اجتماعی در نوار کناری وردپرس شما را درخواست کرده است. چیزی تا حدودی مشابه آنچه در نوار کناری خود داریم. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه نمادهای رسانه های اجتماعی را در نوار کناری وردپرس خود اضافه کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

Adding simple social icons in WordPress sidebar

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی نمادهای ساده اجتماعی . پس از فعال سازی افزونه ، به ابزارهای ظاهری »مراجعه کنید تا ابزارک ساده آیکون های اجتماعی را در نوار کناری خود بکشید و رها کنید. در مرحله بعدی ، می توانید اندازه ، رنگ ، ترازبندی و گزینه های مختلف دیگر این نمادهای اجتماعی را پیکربندی کنید.

Setting up simple social icons widget

به سادگی URL ها را در نمایه های رسانه های اجتماعی خود در ویجت وارد کنید. این برنامه از Facebook ، Twitter ، Google+ ، YouTube ، Linkedin ، Pinterest ، Instagram و برخی دیگر از وب سایت های محبوب رسانه های اجتماعی پشتیبانی می کند. شما همچنین می توانید آیکون را برای خوراک RSS و خبرنامه ایمیل خود اضافه کنید.

پس از وارد کردن URL ها ، تغییرات را ذخیره کرده و در وب سایت خود پیش نمایش کنید. ما به شما پیشنهاد می دهیم که با رنگ ها بازی کنید تا پس زمینه های مختلف و ترکیب شناور را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی در سایت شما بهترین است. همچنین می توانید با تنظیم شعاع حاشیه بر 0 و افزایش اندازه نماد ، این نمادهای اجتماعی را مسطح کنید. تنها کاری که آرزو می کنیم این افزونه انجام دهد این بود که کاربران بتوانند ترتیب آیکون ها را تغییر دهند. در حال حاضر ، نمی توانید نمادها را دوباره مرتب کنید.

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند آیکون های شبکه های اجتماعی را در نوار کناری وردپرس خود اضافه کنید. برای بازخورد و س questionsال می توانید ما را در Twitter و فیس بوک . همچنین می توانید در زیر نظر دهید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-social-media-icons-in-your-wordpress-sidebar/.

دیدگاهتان را بنویسید