چگونه نظرات پیش فرض وردپرس را با wpDiscuz بهبود بخشیم

در بیشتر مضامین وردپرس نظرات و بسیار کسل کننده است. بهبود رابط می تواند تعامل کاربر شما را افزایش دهد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه نظرات پیش فرض وردپرس را با wpDiscuz بهبود بخشید.

wpDiscuz comments system

چرا از wpDiscuz استفاده کنیم؟ h4>

اغلب کاربران احساس می کنند که سیستم پیش فرض نظرات وردپرس قدیمی به نظر می رسد که درست است. به عنوان مثال ، کاربران نمی توانند در مورد نظرات رأی دهند ، آنها را به اشتراک بگذارند یا برای پاسخ دادن به نظرات مشترک شوند.

طرح فرم نظر بیشترین بخش نادیده گرفته شده در بیشتر مضامین وردپرس است. پیشرفت های بسیار کوچک رابط کاربری می توانند تأثیر زیادی در نحوه اظهارنظر افراد درباره سایت شما داشته باشند. فرم وب ساده به نظر جذاب و دلگرم کننده نیست.

به همین دلیل است که کاربران به سیستم های نظر دهی شخص ثالث مانند Disqus . ما Disqus را در WPBeginner امتحان کردیم ، اما چرا که باعث کاهش تعامل و کل نظرات شد ، ما کار خود را تغییر دادیم – -304 / “title =” دور شدن از بررسی Disqus – افزایش نظرات توسط 304٪ “> به بررسی Disqus مراجعه کنید

.

WPDiscuz جایگزینی برای Disqus ، JetPack و نظرات پیش فرض وردپرس فراهم می کند. WPDicuz به شما امکان می دهد در حالی که هنوز از سیستم نظرات بومی وردپرس استفاده می کنید ، از همه ویژگی های مورد نظر برخوردار باشید.

نحوه راه اندازی wpDiscuz

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی wpDiscuz پلاگین پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید به صفحه نظرات »تنظیمات wpDiscuz بروید.

wpDiscuz settings page

صفحه تنظیمات به بخشهای مختلف تقسیم شده است. گزینه های پیش فرض باید برای اکثر وب سایت ها کارساز باشد ، اما در صورت نیاز می توانید آنها را بررسی و تغییر دهید.

افزونه می تواند نظرات جدیدتر را دقیقاً همانطور که به نظر می رسد نشان دهد. با این حال ، این تنظیم به طور پیش فرض خاموش است. اگر از میزبانی مشترک وردپرس استفاده می کنید ، پس باید آن را به همین ترتیب حفظ کنید. این افزونه همچنان می تواند به صورت خودکار در بازه های زمانی منظم نظرات جدیدتری را جستجو کرده و از آنها جلب کند.

پس از اتمام کار ، به سادگی بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید تا تنظیمات خود را ذخیره کنید.

تغییر پیامهای پلاگین h4>

WpDiscuz همچنین به شما امکان می دهد متن نمایش داده شده برای رابط نظرات را تغییر دهید. برای ویرایش کافی است روی نظرات »عبارات WpDiscuz کلیک کنید.

wpDiscuz front-end phrases

اگر بخواهید متن پیش فرض نمایش داده شده توسط افزونه را تغییر دهید ، این ویژگی بسیار مفید است. همچنین می توانید از آن برای ترجمه رابط فرم نظر به زبان دیگری استفاده کنید.

این همه ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تجربه بهتری را در سایت وردپرس خود اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست 12 نکته مهم ما را در مبارزه با هرزنامه نظر در وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-improve-default-wordpress-comments-with-wpdiscuz/.

دیدگاهتان را بنویسید