چگونه نام کاربری را در وردپرس محدود کنیم

اگر تاکنون با یک سایت عضویت ، چند سایت وردپرس یا BuddyPress سر و کار داشته اید ، پس می دانید که همیشه کاربرانی هستند که می خواهند با ثبت نام زندگی شما را دشوار کنند. نامهای کاربری حاوی زبانهای ناپاک ، کلمات علامت تجاری ، نامهای رسمی و غیره در این مقاله ، نحوه محدود کردن نامهای کاربری در وردپرس را به شما نشان خواهیم داد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی پلاگین نام کاربری را محدود کنید . پس از فعال سازی ، در برگه کاربران با نام “محدودیت های نام” گزینه جدیدی را مشاهده خواهید کرد.

Restrict Usernames

به سادگی لیستی از نام های کاربری محدود را اضافه کنید. همچنین می توانید کلمات کلیدی را به صورت تطبیق جزئی اضافه کنید. واقعاً خوب است اگر این افزونه با یک پایگاه داده با نام کاربری محدود همراه باشد که شامل همه موارد رایج باشد.

اگر کاربری بخواهد با نام محدود شده ثبت نام کند ، خطایی مشاهده می کند. لازم به یادآوری است که این پلاگین هیچ کاربر فعلی را اصلاح نمی کند. بنابراین اگر کسی قبلاً نام کاربری “مدیر” داشته باشد ، تحت تأثیر قرار نمی گیرد. ادمین ها همیشه توانایی دور زدن این محدودیت ها را دارند. بنابراین اگر مایکروسافت می خواهد در وب سایت شما یک حساب کاربری ایجاد کند ، می توانید به راحتی آن را برای آنها ایجاد کنید.

افزونه نامهای کاربری را محدود کنید a >

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-restrict-usernames-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید