چگونه می توان Web Push Notification را به سایت وردپرس خود اضافه کرد

آیا می خواهید اعلان های فشاری را به سایت وردپرس خود اضافه کنید؟ اعلان های فشاری به شما امکان می دهد حتی زمانی که کاربران از وب سایت شما بازدید نمی کنند ، اعلان ها را برای آنها ارسال کنید.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید به راحتی اعلان های فشار وب را به سایت وردپرس خود اضافه کنید. ما همچنین در مورد بهترین افزونه های اطلاع رسانی فشار وردپرس و نحوه ارسال اعلان های فشار دسک تاپ و موبایل از سایت وردپرس خود صحبت خواهیم کرد.

Adding web push notifications to a WordPress site

اعلان فشار چیست؟ h4>

اعلان های فشاری پیام های قابل کلیک هستند که در بالای دسک تاپ کاربر یا منطقه اعلان در دستگاه تلفن همراه آنها نمایش داده می شوند. حتی در صورت عدم باز بودن مرورگر کاربر ، می توان آنها را نشان داد.

web push notifications shown on a desktop

جدا از دسک تاپ ، اعلان های فشار وب در دستگاه های تلفن همراه نیز کار می کنند. با این کار می توانید با جدیدترین به روزرسانی ها و پیشنهادات ، به کاربران خود در سراسر دستگاه دسترسی پیدا کنید. اعلان های فشار وب ثابت شده است که راهی بسیار موثر برای تبدیل بازدید کنندگان وب سایت به مشتری و پیروان وفادار است.

چرا اعلان های تحت فشار قرار دادن وب را به سایت وردپرس خود اضافه کنید؟ h4>

ما قبلاً بحث کردیم که 70٪ افرادی که وب سایت شما را ترک می کنند هرگز برنخواهند گشت. به همین دلیل است که شما باید آن کاربران وب سایت را به مشترک یا مشتری تبدیل کنید.

با استفاده همزمان از چندین کانال می توانید این کار را انجام دهید. این شامل بازاریابی از طریق ایمیل ، رسانه های اجتماعی ، بازاریابی تلفن همراه یا پیام کوتاه و اعلان های فشار وب.

در حالی که لیست های ایمیل هنوز غالب ترین و موثرترین ابزار بازاریابی در اختیار شما هستند ، اعلان های فشار برای ما کاملاً اثبات شده است.

به همین دلیل است:

  • کاربران باید صریحاً اجازه دریافت اعلان های فشار را بدهند. این بدان معنی است که آنها از قبل به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند و به احتمال زیاد با اعلان ها درگیر می شوند.
  • اعلان های فشاری کوتاه تر هستند و توجه کمتری نسبت به ایمیل یا به روزرسانی های شبکه های اجتماعی دارند.
  • هیچ الگوریتمی وجود ندارد ، بنابراین تقریباً 100٪ پیام ها تحویل می شوند.
  • کاربران می توانند نحوه نمایش اعلان ها توسط دستگاه هایشان را کنترل کنند ، می توانند آنها را به تعویق بیندازند یا آنها را کاملاً خاموش کنند.
  • به اندازه بسیاری از شرکت ها از آن استفاده نمی کنند.

سایت های معروف از جمله Facebook ، Pinterest ، LinkedIn و بسیاری دیگر اهمیت را درک می کنند و در حال حاضر از اعلان های فشار وب استفاده می کنند.

این اعلان ها از سیستم عامل پیام کوتاه ، بازاریابی از طریق ایمیل و رسانه های اجتماعی جذاب ترند. طبق نظرسنجی ، نوتیفیکیشن های فشار دارای 50٪ سرعت باز بالاتر از ایمیل و دو برابر میزان کلیک هستند.

با گفتن این موارد ، بیایید نگاهی به نحوه افزودن اعلان های فشار وب به یک سایت وردپرس بیندازیم.

تنظیم Web Push Notifications در وردپرس با OneSignal h4>

OneSignal یک سرویس اطلاع رسانی فشاری رایگان برای وب سایت های وردپرس است. به شما امکان می دهد به راحتی اعلان های فشاری را به هر وب سایتی اضافه کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی OneSignal پلاگین. برای نصب افزونه نیاز به کمک دارید؟ به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، افزونه مورد جدیدی از منو با عنوان OneSignal را به نوار مدیر وردپرس شما اضافه می کند. با کلیک بر روی آن به صفحه تنظیمات افزونه منتقل می شوید.

OneSignal settings page

صفحه تنظیمات به زبانه های Setup و Configuration تقسیم شده است. برگه setup در واقع مستندات دقیق نحوه تنظیم اعلان های فشار OneSignal در وردپرس است. این مراحل همان مراحل را دارد که ما در این آموزش به شما نشان خواهیم داد.

برای راه اندازی OneSignal ، باید API Key و APP ID را به تنظیمات افزونه اضافه کنید.

بیایید شروع کنیم.

مرحله 1: تنظیم OneSignal Push Notifcations

ابتدا باید از وب سایت OneSignal بازدید کرده و بر روی دکمه شروع در کنار گزینه Web Push را فشار دهید.

OneSignal get started

برای ایجاد یک حساب رایگان از شما خواسته می شود ایمیل و رمز ورود خود را ارائه دهید. پس از ایجاد حساب خود ، به داشبورد OneSignal خواهید رسید.

Add OneSignal app

در داشبورد ، روی دکمه “افزودن برنامه” کلیک کنید تا اولین برنامه شما ایجاد شود.

از شما خواسته می شود نامی برای برنامه خود ارائه دهید. در اینجا می توانید از هر چیزی که به شما کمک می کند آن را شناسایی کنید استفاده کنید.

Enter a name for your app

بعد ، شما باید یک سیستم عامل را انتخاب کنید. می توانید چندین سیستم عامل را برای یک برنامه انتخاب کنید. در حال حاضر ، توصیه می کنیم “Web Push” را انتخاب کنید و برای ادامه روی دکمه بعدی کلیک کنید.

Choose app platform

در مرحله بعدی از شما خواسته می شود که روش ادغام را انتخاب کنید. پیش بروید و روی کادر “افزونه WordPress یا وب سایت ساز” کلیک کنید و سپس وردپرس را انتخاب کنید.

Select integration method

هنگامی که کمی به پایین پیمایش می کنید ، بخش “راه اندازی سایت وردپرس” را مشاهده خواهید کرد.

شما باید نام وب سایت ، URL خود را وارد کنید و یک آرم بارگذاری کنید. این آرم در اعلانات شما ظاهر می شود ، بنابراین توصیه می کنیم از نماد سایت (favicon) یا آرم وب سایت.

WordPress site setup

در زیر آن یک ضامن مشاهده خواهید کرد که اگر سایت وردپرس شما از SSL / HTTPS استفاده نمی کند می توانید آن را روشن کنید. شما می توانید اعلان های فشار وب را فقط از طریق یک URL امن HTTPS ارسال کنید. اگر سایت وردپرسی شما از HTTPS استفاده نمی کند ، پس باید این تنظیم را روشن کرده و برچسبی وارد کنید.

برچسب اساساً یک زیر دامنه است که با استفاده از یک URL امن HTTPS در سرورهای OneSignal میزبانی می شود. از این زیر دامنه برای ارسال اعلان های فشاری شما استفاده خواهد شد.

اگر می خواهید HTTPS را در سایت وردپرس خود راه اندازی کنید ، آموزش گام به گام ما را در نحوه انتقال وردپرس از HTTP به HTTPS . ما به شدت توصیه می کنیم از دامنه اختصاصی خود با SSL استفاده کنید تا یک زیر دامنه در OneSignal ، بنابراین برای همیشه در سیستم عامل آنها قفل نیستید.

پس از اتمام کار ، روی دکمه ذخیره کلیک کنید تا تنظیمات OneSignal شما ذخیره شود. اکنون کلیدهای API را خواهید دید که باید کپی کنید.

Copy the API keys

اکنون می توانید به تنظیمات افزونه OneSignal در سایت وردپرس خود برگردید و به برگه “پیکربندی” بروید. باید کلیدهای APP و API را که قبلاً کپی کرده اید ، جایگذاری کنید.

Paste API Keys

این کلیدهای API فقط به شما امکان می دهد اعلان های فشاری را از طریق مرورگرهای وب Chrome و Firefox ارسال کنید.

برای ارسال اعلان های Push از طریق مرورگر وب Safari به Safari Web ID نیز نیاز خواهید داشت.

برای دریافت کلید Safari API ، باید به وب سایت OneSignal برگردید و به صفحه تنظیمات برنامه خود بروید. پس از ورود ، باید روی نماد ویرایش در کنار Apple Safari کلیک کنید.

Push notification setup for Safari

در مرحله بعدی ، از شما خواسته می شود عنوان وب سایت خود را وارد کنید ، و به صورت اختیاری یک نماد سایت را بارگذاری کنید.

Safari settings for push notification

برای ذخیره تنظیمات خود ، روی دکمه ذخیره کلیک کنید. پس از آن ، Safari Web ID خود را در صفحه مشاهده خواهید کرد که باید کپی کنید.

Safari Web ID

یک بار دیگر ، به صفحه تنظیمات افزونه در سایت WordPress خود برگردید و Safari Web ID را در زیر برگه پیکربندی جایگذاری کنید.

Save OneSignal plugin settings

برای ذخیره تنظیمات افزونه فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

اکنون می توانید در یک برگه مرورگر ناشناس از وب سایت خود دیدن کنید. یک پنجره اعلان فشار را در بالا و یک نماد اعلان زنگ را در گوشه پایین سمت راست صفحه مشاهده خواهید کرد.

Push notification optin

پنجره اعلان فشار نیز در مرورگرهای تلفن همراه ظاهر می شود.

Push notification optin on mobile browser

توجه: ممکن است ظاهر درخواست پنجره اعلان فشار بر اساس تنظیمات http / https سایت شما متفاوت باشد.

اکنون ، ممکن است از خود بپرسید که چرا این اعلان فشار سریع با آنچه در برخی دیگر از وب سایت ها می بینید متفاوت است؟

به طور معمول کاربران پیام اعلان پیش فرض مرورگر را مشاهده می کنند که چیزی شبیه به این است:

Default browser prompt for push notification

اکنون مسئله این است که ، اگر کاربری بر روی دکمه “مسدود” کلیک کند ، دیگر هرگز اعلانی را برای اشتراک در اعلان ها نمی بیند. برای رفع این مشکل ، OneSignal با دو نوع اعلان مختلف ارائه می شود.

اولین مورد پنجره اعلان فشار و دیگری نماد زنگ اشتراک است. هر دوی آنها کاملاً قابل تنظیم هستند و می توانید برای رفع نیازهای خود آنها را تغییر دهید.

مرحله 2. شخصی سازی هشدار پنجره اعلان فشار h4>

پنجره اصلی اطلاع رسانی فشار کاملاً ساده است. از زبان عمومی استفاده می کند و آرم سایت شما را نشان می دهد. ممکن است بخواهید برای شخصی سازی بیشتر آن را سفارشی کنید.

به سادگی به برگه پیکربندی در زیر صفحه تنظیمات افزونه OneSignal در سایت وردپرس خود بروید و به پایین به قسمت “تنظیمات پنجره بازشو HTTP” بروید.

Customize push notification popup

باید روی دکمه کنار “Customize the HTTP Pop-Up Prompt text” کلیک کنید ، و سپس شروع به اضافه کردن متن خود کنید.

فراموش نکنید که قبل از تست درخواست ، روی دکمه ذخیره کلیک کنید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

مرحله 3. نماد اعلان زنگ را سفارشی کنید h4>

به طور معمول ، درخواست مرورگر برای اطلاع رسانی و باز شدن پنجره ، هنگامی که کاربر آنها را رد می کند ، از بین می رود.

اگر کاربران بعداً نظر خود را تغییر دهند و بخواهند اعلان های فشاری دریافت کنند ، چه می کنید؟

زنگ اشتراک در OneSignal به شما امکان می دهد مرتباً اعلان اعلان های فشاری در سایت خود را به کاربران نشان دهید.

نماد زنگ از صفحه تنظیمات افزونه نیز کاملاً قابل تنظیم است. کافی است به بخش «تنظیمات سریع و زنگ اشتراک» بروید و گزینه های سفارشی سازی را که می خواهید تغییر دهید روشن کنید.

Subscription bell settings

سپس می توانید برای هر گزینه ای که می خواهید سفارشی کنید به پایین اسکرول کرده و تنظیمات را تغییر دهید. در حالت ایده آل ، شما می خواهید رنگ آیکون زنگ را متناسب با رنگ تم خود تغییر دهید.

Bell icon customization

توجه: از نماد زنگ استفاده نمی کنیم زیرا احساس می کنیم کمی بیش از حد مزاحم است.

مرحله 4. ارسال Push Notifications از سایت وردپرسی شما h4>

به طور پیش فرض ، افزونه OneSignal به طور خودکار اعلان های فشار را برای همه پست های جدید منتشر شده در وب سایت شما ارسال می کند. در صورت تمایل ، می توانید این ویژگی را از صفحه تنظیمات افزونه در بخش “تنظیمات اطلاع رسانی خودکار” خاموش کنید.

Automatic notification settings

همچنین می توانید هنگام انتشار یا به روزرسانی پست ، به صورت دستی اعلانی ارسال کنید. به سادگی یک پست یا صفحه وردپرس را ویرایش کنید ، و جعبه متا OneSignal را در زیر ستون تنظیمات سند در سمت راست مشاهده خواهید کرد.

OneSignal notification box in Gutenberg

اگر از ویرایشگر کلاسیک قدیمی ، سپس جعبه متا را مانند این مشاهده خواهید کرد:

Send push notification box in classic editor

کادر کنار “ارسال اعلان در به روزرسانی پست / انتشار” را علامت بزنید و سپس روی دکمه به روزرسانی یا انتشار کلیک کنید.

OneSignal اکنون مقاله شما را به عنوان یک اعلان فشار برای همه مشترکان شما ارسال می کند.

اعلان فشار خوشامدگویی را برای مشترکین جدید ارسال کنید

همچنین می توانید برای مشترکان جدید خود اعلان فشار خوشامد ارسال کنید. به صفحه تنظیمات OneSignal در منطقه مدیر WordPress خود بروید و به پایین به قسمت “تنظیمات اعلان خوش آمدید” بروید.

Welcome notification

اکنون وقتی مشترک جدیدی برای اعلان های فشار مشترک می شود ، اعلان خوشامدگویی را در دستگاه خود دریافت می کنند. بسته به مرورگر و دستگاه آنها ، ممکن است اعلان متفاوت باشد.

Welcome notification displayed on Mac via Firefox

این همه ، شما با موفقیت اعلان های فشار وب را به سایت وردپرس خود اضافه کرده اید.

همچنین می توانید اعلان های سفارشی را از داشبورد برنامه OneSignal ارسال کنید. این فرایند کاملاً شهودی است و پس از ورود به OneSignal می توانید دستورالعملهای روی صفحه را دنبال کنید.

سایر افزونه های هشدار فشار دادن WordPress خوب h4>

مهم است که از ابتدا سرویس اطلاع رسانی تحت فشار وب مناسب را انتخاب کنید. از آنجا که اکثر ارائه دهندگان سعی می کنند شما را در سیستم عامل خود قفل کنند ، تغییر سرویس اطلاع رسانی فشار می تواند منجر به از دست دادن مشترکان قدیمی شود. یعنی اگر تغییر دهید ، از ابتدا شروع خواهید کرد.

به همین دلیل است که ما توصیه می کنیم از ارائه دهنده ای که برای تنظیم لیست مشترکان خود قابل حمل انتخاب می کنید ، برای همه تنظیماتی که باید پیکربندی کنید ، س askingال کنید.

در WPBeginner ، ما از OneSignal استفاده می کنیم زیرا دارای ویژگی های مورد نیاز ما با قیمت مناسب است.

  • OneSignal یک افزونه رایگان اطلاع رسانی فشار وردپرس با اعلان های فشار نامحدود تلفن همراه و فشار وب برای حداکثر 30K مشترک ارائه می دهد.
  • حتی برنامه رایگان آنها شامل ویژگی هایی مانند تقسیم بندی ، محلی سازی ، ردیابی با تجزیه و تحلیل Google ، و یک API قوی.
  • می توانید از آن با همه برترین خدمات بازاریابی از طریق ایمیل برای ارسال ایمیل خبرنامه خود از طریق اعلان های فشار وب

وردپرس همه چیز در مورد انتخاب است. در اینجا چند افزونه اطلاع رسانی push WordPress دیگر وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید اعلان های فشار وب را به سایت وردپرس خود اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه دریافت آدرس ایمیل تجارت آزاد برای وب سایت خود.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-add-web-push-notification-to-your-wordpress-site/.

دیدگاهتان را بنویسید