چگونه می توان SoundCloud را در WordPress Posts خود با استفاده از oEmbed قرار داد

یکی از کاربران ما از ما راهی آسان برای جاسازی SoundCloud در سایت وردپرسی خود. وردپرس از این ویژگی جالب به نام oEmbed برخوردار است که از تعبیه خودکار پشتیبانی می کند به شرطی که URL را در خط خود ارسال کنید. در حال حاضر کتابخانه وردپرس oEmbed از سرویس های معروف مانند Youtube ، Twitter ، Vimeo و غیره. با این حال ، SoundCloud هنوز توسط وردپرس پشتیبانی نمی شود. خوب جای نگرانی نیست زیرا وردپرس افزودن ارائه دهندگان oEmbed با استفاده از عملکرد wp_oembed_add_provider () را واقعاً آسان می کند. در این مقاله ، ما به شما نحوه افزودن پشتیبانی oEmbed برای SoundCloud در وردپرس را نشان خواهیم داد.

بروزرسانی: دیگر لازم نیست از این آموزش استفاده کنید. WordPress 3.5+ ساخته شده است در پشتیبانی پشتیبانی شده از SoundCloud.

تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که کد زیر را در فایل توابع theme.php یا در افزونه اختصاصی سایت .

// اضافه کردن SoundCloud oEmbed
تابع add_oembed_soundcloud () {
wp_oembed_add_provider ('http://soundcloud.com/*' ، 'http://soundcloud.com/oembed')؛
}
add_action ('init' ، 'add_oembed_soundcloud')؛

همین به سادگی URL SoundCloud خود را در یک خط جداگانه جایگذاری کنید و اجازه دهید جادوی تعبیه خودکار (oEmbed) بقیه کارها را انجام دهد.

یک پلاگین نسبتاً محبوب وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید SoundCloud طلایی است که ویژگی های زیادی را ارائه می دهد. متناوباً زیرا SoundCloud بصورت رسمی پشتیبانی شده توسط WordPress.com ، کد کوتاه برای همه کاربران WordPress.com در دسترس است. بنابراین می توانید از پلاگین JetPack برای وردپرس خود میزبان و گزینه جاسازی کد کوتاه را فعال کنید. پس از انجام این کار ، می توانید از کد کوتاه مانند این استفاده کنید:

[soundcloud url = ”http://api.soundcloud.com/tracks/207988 ″ iframe =” true ”/]

امیدوارم این به کسی کمک کند که به دنبال راهی برای جاسازی SoundCloud در وردپرس باشد.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-embed-soundcloud-in-your-wordpress-posts-by-using-oembed/.

دیدگاهتان را بنویسید