چگونه می توان Slack را با وردپرس ادغام کرد

Slack یک مجموعه ارتباطی قدرتمند تیمی است که به شما امکان می دهد کمتر مشغول و کارآیی بیشتری داشته باشید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید Slack را با وردپرس ادغام کنید و اعلان ها را مستقیماً از سایت وردپرس به کانال های Slack خود منتقل کنید.

Integrate Slack with WordPress

Slack پیام رسانی بین زمان واقعی بین تیم ها را ارائه می دهد با قابلیت بایگانی و جستجو در تمام پیام ها. این یک ابزار عالی برای سایت های وردپرس چند نویسنده و تیم های از راه دور. ما از Slack برای ارتباطات تیمی خود استفاده می کنیم.

بیایید نگاهی به نحوه افزودن خودکار اعلان های وردپرس در اسلک مانند تصویر زیر بیاندازیم.

Incoming notifications from WordPress

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی پلاگین Slack است. پس از فعال شدن ، این افزونه منوی جدیدی به مدیر WordPress شما با عنوان Slack اضافه می کند.

برای افزودن اولین ادغام ، باید از Slack »افزودن موارد جدید بازدید کنید.

Adding a new Slack integration in WordPress

برای افزودن یکپارچه سازی ، به یک رمز ورود به سیستم webhook نیاز دارید. با ورود به حساب Slack خود می توانید این امر را به راحتی دریافت کنید.

به سادگی روی پیکان کنار نام شرکت خود کلیک کنید و “پیکربندی ادغام” را انتخاب کنید.

Configure integrations

اکنون لیستی از سرویس هایی را که می توانید با Slack ادغام کنید مشاهده خواهید کرد. به پایین پیمایش کنید تا ‘Inhome Webhooks’ را پیدا کنید و سپس روی دکمه Add در کنار آن کلیک کنید.

Incoming webhook

در صفحه راه اندازی ورودی قلاب وب ، آدرس اینترنتی وب قلاب را پیدا می کنید که باید کپی کنید. این URL توکن ورودی قلاب وب شما است که با یکپارچه سازی Slack در سایت وردپرس خود استفاده خواهید کرد.

Slack Incoming Webhook URL

پس از کپی کردن آدرس URL webhook ، می توانید دوباره به صفحه جدید ادغام Slack در سایت وردپرس خود بیایید و URL را در URL سرویس قرار دهید.

در مرحله بعدی ، باید نام کانال را انتخاب کنید که می خواهید اعلان ها را برای آن ارسال کنید ، به عنوان مثال. # عمومی.

اگرچه ما به شدت توصیه می کنیم برای به روزرسانی های خودکار مانند # جریان ، کانال سفارشی ایجاد کنید تا کانال عمومی بهم ریخته نشود.

همچنین باید نام کاربری را وارد کنید و نمادی را برای ربات که اخبار را ارائه می دهد انتخاب کنید. این می تواند هر آنچه دوست دارید باشد.

می توانید پیوندی به لیست اختصارات شکلک هایی که می توانید استفاده کنید ، پیدا کنید ، مانند: موشک: ،: گوسفند :،: میمون: ، و غیره.

گزینه بعدی انتخاب اعلان ها است. به طور پیش فرض این افزونه می تواند هنگام انتشار پستی ، نیاز به بازبینی یا در صورت وجود نظر جدید ، اعلان ارسال کند.

در آخر ، برای فعال کردن ادغام Slack ، باید کادر کنار Active را علامت بزنید.

پس از پایان کار ، روی دکمه ذخیره کلیک کنید تا یکپارچه سازی Slack خود را ذخیره کنید.

این همه ، اکنون می توانید برای انتشار یک اعلان در کانال Slack خود بلافاصله ، یک پست یا یک نظر را منتشر کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند Slack را با وردپرس ادغام کنید. همچنین ممکن است بخواهید از لیست 40 ابزار مفید برای مدیریت و رشد وبلاگ وردپرس خود .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-integrate-slack-with-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید